2020-10-20, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Blir fan mörkrädd över hur lite detta är i media

Ja, det verkar som att oktobersurprisen inte får det önskade resultatet. Inte än i alla fall. Dags att spotta fram lite fakta på bordet.
Citera
2020-10-20, 13:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag undrar hur du tror eller vet att anti-trumpers reagerar över Bidengate i USA?
Tror? Jag ser med mina egna ögon hur TDS sveper över planeten. T.ex. såna som du bygger ju hela ’verkligheten’ ur eget önsketänkande. Ni har inte ett uns av närvarokänsla kvar, bara en massa halmgubbar som alla andra förväntas ’motbevisa’. Jag orkar inte med detta, lämnar tråden nu så kan ni fortsätta med era hallucinationer. 👍🏻
Citera
2020-10-20, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Det är uppenbart att valet är en fars. Inte ens när bevisen på korruption rullar in via godståg lämnar anti-Trumphetsarna sina bubblor. TDS gick från att vara ett skämt till en korrekt diagnos.

Citat:
Tror? Jag ser med mina egna ögon hur TDS sveper över planeten. T.ex. såna som du bygger ju hela ’verkligheten’ ur eget önsketänkande. Ni har inte ett uns av närvarokänsla kvar, bara en massa halmgubbar som alla andra förväntas ’motbevisa’. Jag orkar inte med detta, lämnar tråden nu så kan ni fortsätta med era hallucinationer. 👍🏻

Ja i så fall har inte Bidengate fått sitt syfte. Folk lyssnar inte. En del i det kan vara Trumps tidigare ljugande.
Citera
2020-10-20, 14:06
Avslutad
Citat:
Ja i så fall har inte Bidengate fått sitt syfte. Folk lyssnar inte. En del i det kan vara Trumps tidigare ljugande.
Eller så finns svaret i mitt första inlägg som du citerade. Det börjar med bokstaven ”B” och slutar med ”UBBLOR”. Se om du kan lösa uppgiften utan att fråga en vuxen.
Citera
2020-10-20, 14:09
Medlem
Citat:
Eller så finns svaret i mitt första inlägg som du citerade. Det börjar med bokstaven ”B” och slutar med ”UBBLOR”. Se om du kan lösa uppgiften utan att fråga en vuxen.

Så är det inte, Trumps och hans ljugande har gjort att detta tas med många nypor salt. Det oavsett om det skett något otillbörligt eller inte. Pojken som ropade VARG brukar vara med om sånt.
Citera
2020-10-20, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ha, ha! Ja, det är säkert Trumps våta dröm att kunna fängsla alla meningsmotståndare, precis som Putin. Och du har sagostund med popcorn varje kväll och delar hans fantasier.
Själv tycker jag verkligheten är minst lika underhållande.

Så du menar att all korruption är ok, så länge man inte gynnar Trump? Jamen det är så eliten i USA spelar upp narrativet.
Citera
2020-10-20, 14:27
Avslutad
Citat:
Så är det inte, Trumps och hans ljugande har gjort att detta tas med många nypor salt. Det oavsett om det skett något otillbörligt eller inte. Pojken som ropade VARG brukar vara med om sånt.
Fast nu är det ju inte Trump som släpper alla dessa avslöjanden, han bara kommenterar fakemedias ovilja att rota i något negativt som har med Bidenklanen att göra. Om du vore smartare än en femteklassare skulle du på egen hand lyckas komma fram till att det är något skumt som pågår, men nej... Du sitter och kastar pil i din bubbla som om verkligheten skulle ändras av din totala ovilja att se dina egna brister.

Trump Derangement Syndrome kallas det och du behöver inte svara med mer nonsens, tack. Jag är inte intresserad.
Citera
2020-10-20, 14:41
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Fast nu är det ju inte Trump som släpper alla dessa avslöjanden, han bara kommenterar fakemedias ovilja att rota i något negativt som har med Bidenklanen att göra. Om du vore smartare än en femteklassare skulle du på egen hand lyckas komma fram till att det är något skumt som pågår, men nej... Du sitter och kastar pil i din bubbla som om verkligheten skulle ändras av din totala ovilja att se dina egna brister.

Trump Derangement Syndrome kallas det och du behöver inte svara med mer nonsens, tack. Jag är inte intresserad.

Är det Trump som släpper dessa ”fakta”???

Nä, men väl hans advokat Guilani
Citera
2020-10-20, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Är det Trump som släpper dessa ”fakta”???

Nä, men väl hans advokat Guilani
Ska vi inte slå fast att Trump personligen speglade hårddisken och planterade fake news när han oombedd reparerade Hunters laptop medan vi ändå håller på? Du fattar mycket väl vad jag menar men även du vägrar att lämna din bubbla, diskussionen är helt meningslös.
Citera
2020-10-20, 15:48
Medlem
Scrip7s avatar
Nu har det även släppts en kopia på kvittot från reparationsbutiken.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8857893/Documents-Hunter-Bidens-signature-Delaware-computer-repair-shop-receipt.html
Vi har även sett bilder på kallelse från FBI om att få hårddisken samt dator. Vi har även fått höra att Bidens advokat kontaktat butiken för att få tillbaka hårddisken.

Skulle detta vara fake så har någon gått en väldigt lång väg för att få det att se äkta ut. Samt jobbat på det i minst ett år. Ser verkligen inte bra ut för Biden.
Citera
2020-10-20, 15:51
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ha, ha! Att hålla liv i den här fake-historien är som att piska en död häst

Jag gillar din liknelse men nog inte på det sätt du avsåg.
Citera
2020-10-20, 16:18
Medlem
innocentblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Nu har det även släppts en kopia på kvittot från reparationsbutiken.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8857893/Documents-Hunter-Bidens-signature-Delaware-computer-repair-shop-receipt.html
Vi har även sett bilder på kallelse från FBI om att få hårddisken samt dator. Vi har även fått höra att Bidens advokat kontaktat butiken för att få tillbaka hårddisken.

Skulle detta vara fake så har någon gått en väldigt lång väg för att få det att se äkta ut. Samt jobbat på det i minst ett år. Ser verkligen inte bra ut för Biden.

Kontaktade Bidens advokat butiken efter att de skickat datorn till FBI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in