Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
1) Link?
2) I denne saken er det ikke slått fast at AE ble drept i sitt hjem.
Man kan heller ikke kun gå ut fra statistikk når man skal finne GM.
Dine iherdige forsøk på å dikte opp at TH er psykopat, er det for å "få ting til å "stemme" " med din teori om at TH er GM?
Hvis du ønsker å svare på spørsmålene, gjør det gjerne her og ikke på PM (som du her i innlegg i diskusjonen har henvist andre til angående kommunikasjon).
Siden det er du, så vil jeg henvise til PM, siden du bevisst ønsker å kvele ned tråden med linker og pingpong, og at du bevisst prøver å splitte dialoger med å svare på vegne av andre. Legge ord i munnen på andre. Derfor har jeg de siste ukene konsekvent ignorert deg. Men jeg skal gi deg en liten sjanse, før at du blir ignorert.
Ang det du skriver om oppdikting av psykopati, ser jeg på som et ledende spørsmål. Det er din påstand at jeg dikter. Hvorfor skulle jeg finne ting for å bruke for å underbygge at TH er skyldig? Hvilket motiv skulle jeg ha for det?
Du spør etter link som vanlig. Vil det si at du har leitet etter link?
Du kan se videoer av Daniel Sundkvist, der kan du lære mye.
Og 2: Jo, det er så godt som slått fast at Anne ble drept i Sloraveien. Det bør holde at både rettsmedisinsk og britiske NCA støtter politiets hypotese her.
NCA, som er ansett som et av de fremste fagmiljøene på kidnappingssaker i Europa. De mer enn 4000 NCA-ansatte jobber blant annet med kidnappinger, cyberkriminalitet og organisert kriminalitet, støtter politiet i sitt syn på at dette ikke var en kidnapping, og heller ikke en kidnapping som hadde gått galt.
I tillegg har Lagmannsretten slått fast at hun ble drept hjemme. Dette vil komme fram etterhvert.
Jeg har aldri sagt at man skal dømme folk etter statistikk. Men drapet føyer seg inn i statistikken drap på kone utført av psykopat.