2020-08-27, 20:51
Medlem
Stalin hade någonting på gång med Gulags. Synd att många oskyldiga och politiska motståndare blev placerade där dock. Pedofiler och våldtäktsmän skulle jag mer än gärna se arbeta ihjäl sig i svältande förhållanden eller vara försökskaniner i diverse experiment så att de blir till nytta för en gångs skull.
Citera
2020-08-27, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
En frigivning är inget önskemål från min sida utan en fundering.
Mitt önskemål är att han omedelbart hängs istället för att som nu kosta 3-5000 kr/dygn.

Ok. Då missförstod jag.

Skulle jag se den jäveln bli ihjälsparkad utav någon/några skulle jag bara se åt ett annat håll.
Citera
2020-08-27, 21:23
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Han har ansökt om tidsbestämt men blivit nekad av Örebro Tingsrätt då risken för återfall i brott anses vara hög.

De kommer aldrig släppa honom. Fanskapet är för korkad för att dölja sin perversion. Svinet har fått livstid på riktigt.
Citera
2020-08-27, 22:36
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
De kommer aldrig släppa honom. Fanskapet är för korkad för att dölja sin perversion. Svinet har fått livstid på riktigt.

och blir halvt ihjälslagen gång på gång. Hoppas han hänger sig snart. Fyfan vad skönt att han lider och mår helt värdelöst efter vad han gjorde. Finns ingen vidrigare person i svensk kriminalhistoria för mig.
Citera
2020-08-27, 22:37
Medlem
online_alwayss avatar
Kudos till fången som misshandlade honom. Kan man få reda på vem det var och kanske möjlighet att swischa en slant nu i efterhand?
Citera
2020-08-27, 22:39
Medlem
Nu har de hittat Englas "I love mom-mobil". Går det att använda minneskortet i en så gamal mobil?
Citera
2020-08-28, 00:58
Medlem
Citat:

Medhåll, ibland funderar jag på om han kan vara den som tog Kevins liv.
Senast redigerad av Googleroid 2020-08-28 kl. 01:20.
Citera
2020-10-18, 17:54
Medlem
Citat:

Den enda gången han borde få lämna fängelset är i träfrack.
Citera
2020-10-19, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Nu har de hittat Englas "I love mom-mobil". Går det att använda minneskortet i en så gamal mobil?
”I love mom-mobil”?
Citera
2020-10-21, 07:03
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
”I love mom-mobil”?
Det borde det göra. Gäller bara att hitta en läsare som passar. Om det gäller något riktigt viktigt borde någon med rätt kunskap kunna koppla direkt på kortet.
Citera
2020-11-05, 13:52
Medlem
Vilket fängelse sitter han på?
Citera
2020-11-05, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin5
Vilket fängelse sitter han på?

Tidaholm eller Sala.Du bruka flytta varelse lite då och då. Jag tycker det är skamligt att han inte få sitta ibland vanliga fångar. Kamratuppfostran kan göra underverk på en person som Anders Eklund . Fångar hittar på massor roliga skämt med varandra, som krossa glas i maten och annat lattjolaban, så Anders Eklund verkligen känner sej välkommen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in