2020-10-18, 10:51
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://banned.video/watch?id=5f8b7cca9d7ca5144824dc5e

Confirmed: Trump Has Footage Of Hunter Biden Raping And Torturing Little Girls — Set To Release

Det här hör väl egentligen hemma på konspirationsteorier MEN om det är sant kommer det avgöra valet. Biden kommer såklart inte längre försöka bli president.

Tydligen ska kineserna ha dessa bilder med och använder det för att utpressa Biden och Demokraterna men även många inom Washington för att nå sin agenda.

Ta det med en nypa salt, skulle dock inte bli förvånad om sant. Skulle förklara en hel del.

Finns dom på samma ställe som bilderna på Trump från när hororna kissar i sängarna på Trumps hotellsvit i Moskva? Eller har ryssarna inte fått tillgång till Bidenbilderna än?

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-18, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Då tycker jag att du skall gå till en annan tråd och skriva om detta. I denna tråd handlar det om Presidentvalet 2020. Den tråd som du kommer att skriva i här näst, kommer åtminstone inte jag att besöka, så du slipper mina kommentarer på dina undermåliga inlägg.

Om du tror att en intellektuell och tänkande person som Winston Churchill, hade ägnat en tanke åt en galning som Trump så har du inte fattat någonting. Churchill ställde i högsta grad krav på sin omgivning, krav som Trump överhuvudtaget inte skulle förstå. Hur det hade varit med "Tanten" vet jag inte, men en indikation är väl att de flesta nu levande Republikanerna, som tidigare verkat inom Presidentämbetet tar avstånd från Trump, eller åtminstone inte vill ge honom sitt offentliga stöd, säger väl det mesta, även om vad "Tanten" hade tyckt.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Winston Churchill mannen som enahanda torpederade det brittiska imperiet och lämnade över stafettpinnen till USA. Kallar du honom intelligent? Jag kan inte tänka mig en mer misslyckad ledare. Be mig inte ta dig på allvar i fortsättningen.

De flesta ledande republikaner ingår i samma etablissemang som de flesta nu ledande demokrater. Naturligtvis tar de avstånd från Trump som är anti-etablissemang och alltså inte ägd på samma sätt som dem.
2020-10-18, 10:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Korrekt. Håller med dig till hundra procent. Mina amerikanska källor ger mig samma information. Vinner Biden (legalt eller via röstfusk) så är det kört för all frihet världen över. Snaran kommer att dras åt och ingen som Trump kommer någonsin mer att släppas fram.

Man skrek om exakt samma sak när Obama skulle väljas om, det är helt enkelt folk som har köpt hela idén om att världen är svart och vit.

Folk måste lära sig att lugna ner sig och faktiskt inse att det inte är vita hattar mot svarta hattar, världen är inte ens i närheten av den romantiserade versionen a vilda västern som Hollywood sålde in till folk under 1900-Talet
2020-10-18, 10:54
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Knappast!
De hade stått på republikanernas sida, men inte givit sitt stöd för personen Trump.
Jag tror de skulle ha kallat Trump för clown och skrattat åt honom.

Jag är övertygad om att du har rätt!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-18, 10:54
Avslutad
Citat:
Lovar att sluta använda detta "mantra", när valundersökningar, visar sig att Trump har en annan väljarbas än just denna. Tills dess håller jag mig till sanningen sådan som den är.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Synd att ditt mantra inte har något med någon sanning att göra bara, men lycka till.
2020-10-18, 10:56
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Högerradikala ord ? Detta är defacto returer i Florida, sluta snacka skit.
Jag har tidigt noterat att jag rapporter fakta oavsett om det stödjer Trump eller Biden.
Du blir så ilsk att du inte kan låta bli att helt okontrollerat stava fel. Om du i fortsättningen slutar skriva med sån högerfanatisk iver så kanske du klarar av att trollbinda någon med dina "metoder" och alternativa fakta.

Vad gäller länkarna så kan man klicka sig fram och se hur många som faktiskt röstat...på delstatsnivå (med all nödvändig statistik behäftat).

Citat:
Om du skickar ut länkar behöver du vara mycket mer precis än nationellt, valet avgörs som bekant inte på detta sätt.
Vi provar igen. Någon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du började skräpposta väldigt febrigt:

https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/index.html
https://targetearly.targetsmart.com/index.html

Citat:
Till skillnad från ditt synsätt avser jag ha rätt vid valdagen. Då förljugenheten om Bidens framgångar var extrem inom polls och MSM är det inte mer än korrekt att vi nu ser detta pysa ihop när rösterna börjar räknas (Håller själv koll på de stater där det avgörs).
Vad exakt är mitt synsätt? Har inte fått detta klart för mig, inte från ett högerradikalt perspektiv dvs.

Citat:
Skall hjälpa dig lite. Bryt ned detta på staternas egna summeringar, givetvis de stater som är viktiga.

Michigan, en av valets viktigaste stater, demokraterna är inte i närheten av det stöd de behöver bygga upp.
https://targetearly.targetsmart.com/index.html?view_type=State&demo=Modeled%20Party&de mo_val=All&state=MI

Detta ger Trump läge för fantastiskt resultat i Michigan, kommer du inte fram till detta när du läser denna bild så har du inte rätt grunddata.
Om jag har förstått det korrekt, så har antalet avlagda röster, som vid det här laget vida överstiger Republikanernas, och Demokraternas redan överlägsna röstregistreringspool, ingenting med att göra hur allt slutar, eftersom din "metod" förklarar varför.

Det är väl femtioelftegången nu som du duckar från att visa upp dessa magnifika variabler...som inte tar någon som helst hänsyn till att voter turnout faktorn de facto ställer hela din problemuppställning på ända.
2020-10-18, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Man skrek om exakt samma sak när Obama skulle väljas om, det är helt enkelt folk som har köpt hela idén om att världen är svart och vit.

Folk måste lära sig att lugna ner sig och faktiskt inse att det inte är vita hattar mot svarta hattar, världen är inte ens i närheten av den romantiserade versionen a vilda västern som Hollywood sålde in till folk under 1900-Talet

Obama startade krig och gav, tvärtemot Trump, Wall Street allt Wall Street ville ha. Så ja, världen är verkligen inte ens i närheten av den romantiserade versionen a vilda västern som Hollywood sålde in till folk under 1900-Talet. Det håller jag fullständigt med dig om.
2020-10-18, 10:57
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nej, men Forbes har ingen som helst insikt i valrörelsen 2020, de är en investeringsbank utan egen expertis på området. Om jag vill veta hur det går på börsen så går jag väl inte till min ICA-handlare. Det är på denna nivå du nu argumenterar.
Forbes är inte en investeringsbank. De är en finanstidning. Däremot är JPMorgan, som artikeln handlar om, en investeringsbank. Där finns det folk som är experter på att läsa, tolka och analysera data. Deras inlägg är intressanta och tänkvärda, även om de strider mot dina "tankar" och därför egentligen borde censureras så du slipper bli så arg för att alla inte resonerar på samma svart-vita, sinnessvaga sätt som du själv. Du går ju över anständighetens gräns i varje inlägg du skriver, där du öser ur dig ditt hat och inre ångest över att du har det så torftigt.

Citat:
Dessutom att det finns personer inom det Demokratiska partiet som lyfter möjligheten att det kan bli en Trump seger, handlar ju om att mobilisera sina egna väljare, så att det inte blir som 2016 en gång till. Det vill säga att många Demokrater stannade hemma och avstod från att rösta, då utgången redan var klar.

Så du menar att det kan gå som 2016 eftersom media och väljare då var övertygade om att Hillary skulle vinna. Hmm. Ser du några likheter mellan 2020 och 2016 vad gäller detta?

Citat:
Precis som jag, så vet du att ALLA, och jag menar verkligen ALLA Opinionsinstitut och Spelbolag har Biden i klar ledning i detta Presidentval. Att du greppar efter alla halmstrån du finner är i och för sig förståligt. Hoppet är ju det sista som överger en. Även dig!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Ja, det är ju toppen. Precis som 2016 med andra ord. Men snart är framtiden här och du kommer faktiskt får uppleva den.

#TDSlogik
2020-10-18, 10:59
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja, men så har det ju sett ut ända sedan han ställde upp 2016. Allt handlar om valdeltagande och vilken av kandidaterna som kan locka folket till valurnorna. När det kommer till engagemang vinner Trump stort. Det är skillnad på att svara Biden i ett telefonsamtal och att faktiskt registrera sig och sedan gå och rösta. Särskilt när den man ska rösta på är dement, säger att man inte är svart om man inte röstar på honom, menar att svarta alla tänker lika, tycker att statliga byggjobbare ska bygga om din bostad och dessutom vill höja din skatt.

Men vi får se. För ett halvår sedan var jag säker på att Trump skulle vinna. Nu känns det som det kan gå åt båda hållen. Valdeltagandet är nyckeln.

För ett halvår sen kom Covid-19 till landet. Trump sköter det illa. Det lägger sten på börda när hans ledarskap redan var ifrågasatt.

Jag rekommenderar att titta på fler källor. Landet består av många fler än vita arbetarklassmän med skägg. Trump förlorar i alla andra grupper. Jag vet att många här på Flashback helt avfärdar all kritik mot honom men det är dels för att de stödjer honom och dels för oförmågan att förstå att det är bara en enda, förvisso stor, grupp av många som stödjer honom.
2020-10-18, 11:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
För ett halvår sen kom Covid-19 till landet. Trump sköter det illa. Det lägger sten på börda när hans ledarskap redan var ifrågasatt.

Jag rekommenderar att titta på fler källor. Landet består av många fler än vita arbetarklassmän med skägg. Trump förlorar i alla andra grupper. Jag vet att många här på Flashback helt avfärdar all kritik mot honom men det är dels för att de stödjer honom och dels för oförmågan att förstå att det är bara en enda, förvisso stor, grupp av många som stödjer honom.
Jag har kollat på fler källor. De är ofta överens om att Trump vinner väljare bland latinos, svarta och asiater, i förhållande till 2016.
Biden förlorar i alla grupper utom de som bor i de kustnära storstäderna. Där vinner han stort. Men jag tvivlar på att det räcker.

Majoriteten väljare menar att de har bättre idag än 2016, vilket stärker Trump.
2020-10-18, 11:03
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn

Vi provar igen. Någon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du började skräpposta väldigt febrigt:

Det är väl femtioelftegången nu som du duckar från .

Du som verkar ha hela dagarna till att skriva samma saker om igen på Flashback

Jag har frågat tidigare och frågar igen.

NBA och NFL har använts av demokraterna för att driva propaganda, skröt du om.

Hur gick det med tittarsiffrorna?

Hur svarade folk i gallup-undersökningen?

Jag återkommer om ett par timmar och förväntar mig ett svar.
2020-10-18, 11:04
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Winston Churchill mannen som enahanda torpederade det brittiska imperiet och lämnade över stafettpinnen till USA. Kallar du honom intelligent? Jag kan inte tänka mig en mer misslyckad ledare. Be mig inte ta dig på allvar i fortsättningen.

De flesta ledande republikaner ingår i samma etablissemang som de flesta nu ledande demokrater. Naturligtvis tar de avstånd från Trump som är anti-etablissemang och alltså inte ägd på samma sätt som dem.

Nu får ni bestämma er.

För ett par sidor sedan så skulle Winston Churchill stått Trump i ryggen och stödja honom och hans arbete. Nu beskriver du Churchill som en svikare och förlorare. Hur skall ni ha det, det börjar bli lite svårt att hänga med. Man kan som sagt inte både ha kakan och äta den samtidigt.

Dessutom så lämnade Churchill inte över stafettpinnen, har du hört talas om en liten händelse som skedde vid Pearl Harbor? Utan denna hade USA stått utanför WW2 och då hade det tagit lite längre att besegra de s.k. Axelmakterna.

Och gamla Republikanska ledare är i maskopi med Demokraterna! ojojojoj

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-10-18 kl. 11:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in