Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Att du tror att detta bara handlar om bara valet i USA r ett skmt. Stdet fr en fri vrld r universellt och valet i USA r ytterst viktigt fr att fortstta nskan om en fri vrld.
Winston Churchill, Margret Thatcher hade sttt p Trumps sida, om vi gr liknelsen snll.
D tycker jag att du skall g till en annan trd och skriva om detta. I denna trd handlar det om Presidentvalet 2020. Den trd som du kommer att skriva i hr nst, kommer tminstone inte jag att beska, s du slipper mina kommentarer p dina undermliga inlgg.
Om du tror att en intellektuell och tnkande person som Winston Churchill, hade gnat en tanke t en galning som Trump s har du inte fattat ngonting. Churchill stllde i hgsta grad krav p sin omgivning, krav som Trump verhuvudtaget inte skulle frst. Hur det hade varit med "Tanten" vet jag inte, men en indikation r vl att de flesta nu levande Republikanerna, som tidigare verkat inom Presidentmbetet tar avstnd frn Trump, eller tminstone inte vill ge honom sitt offentliga std, sger vl det mesta, ven om vad "Tanten" hade tyckt.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain