2020-10-18, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Problemet r att personligheten kommer lngt ner p listan nr det gller att rsta p en person som skall bli president i USA. Du kan ta liknelsen om att g i krig och skall vlja beflhavare som skall ta alla beslut om hur armen skall agera. Du skiter fullkomligen i om personen r trevlig. Du vill ha en brutal och kompetent hrfrare som krossar fienden och drmed din egen verlevnad. Just nu r det krig i USA och trevliga ledare r ingen prioritet.

Men hur tar Trump sina beslut d? Lyssnar han p fakta, eller sina beflhavare? Vetenskap eller kunskap frn erfarenhet och utbildning? Nej.

Han tar in saker som passar hans agenda. Det kan frsts funka som politiker, att vinna sina stndpunkter.
Men ngon "brutal och kompetent hrfrare" r han d verkligen inte.
2020-10-18, 02:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Nej, jag har inte hnvisat till vad jag har sagt 2016.
Jag skrev att jag inte litar p en enda poll. Precis som 2016. Jag litade inte p en poll d heller.

Men du gjorde ju det?

kakburken VANN!!

2020-10-18, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Nej du, du lurar ingen. Dina poster finns kvar.
Du satt i trden och ville hela tiden f det till att Trump kommer f det riktigt, riktigt tufft. "vervikt", "Riskgrupper", "Han lter inte alls bra".....

Och nu ker han land och rike runt som f.

Tnk, dina "analyser" blir aldrig bra. r du kvinna mntro? Small size dog with big attitude

terigen, du skrev precis att jag skrivit att "Trump skulle ligga och hosta blod och d i sin egen avfring". Jag ber dig att hitta det citatet, jag visste att det r skitsnack fr du kan inte hlla dig till sanningen. Gr tillbaka till trden och ser dig anvnda samma pstende mot mig dr, som nu, varp du omgende fick ett svar dr jag skriver att jag inte tror att han r dende.

Varfr r du s orlig? ingen tycker om en mytoman, speciellt inte en som pratar med sig sjlv och anvnder sina egna citat mot andra fr att han r en s sorglig fanatiker som inte klarar av att hlla sig till sanningen. Du kan ju omjligen m bra, du sitter p Flashback dag och natt och verkligen suger av Donald Trumps virtuella penis, r du verkligen s ensam att du har en fetisch kring en gammal gubbe?
2020-10-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
terigen, du skrev precis att jag skrivit att "Trump skulle ligga och hosta blod och d i sin egen avfring". Jag ber dig att hitta det citatet,

Nu ljuger du igen.

Jag skrev: "babymamacita tror det mesta. Enligt honom skulle Trump ligga och hosta blod och d i sin egen avfring p valdagen typ"

Jag skrev inte, som du pstr: "Trump skulle ligga och hosta blod och d i sin egen avfring"

Ser du skillnaden? En autistisk liten tjej ser inte skillnaden. De frstr inte "bildligt talat"

Och nu gller det presidentvalet! Han r ute p rallies 4 ggr per dygn nu. 74 r, nyss haft Covid.
Hans kampanjande r intensivt till max. Det blev inte som du frutspdde

Hll dig till sanningen!
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-18 kl. 02:34.
2020-10-18, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Hahahaha, oj, oj en av vrldens tyngsta banker, om du sger det s. Men vad har de med politiska val att gra

Lgborgerlig?, du skulle bara veta.

Du r patetisk och obegvad, du passar med andra ord vl in i Trumps vljarbas av outbildade, ensamstende och medellders mn boende i trailerparks i Rednecksdistrikt.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Ditt hat och frakt nu igen. Vad hnde med mitt frra svar till dig?

Det blir en ljuvlig seger fr alla outcasts och deplorables om nn vecka. Segern kan de tacka det sentiment som ocks syns i denna trd. Hat r negativ entusiasm, snt slr alltid tillbaka.
2020-10-18, 02:38
Medlem
OliverCromwells avatar
Nu sger Bidens kampanjchef Jen O`Malley att OP-mtningarna har fel och att Trump mycket vl kan vinna valet.

Panik inom demokraternas lger sprider sig.

https://www.youtube.com/watch?v=1AfsEXRZuc0
2020-10-18, 02:39
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Ditt hat och frakt nu igen. Vad hnde med mitt frra svar till dig?

Det blir en ljuvlig seger fr alla outcasts och deplorables om nn vecka. Segern kan de tacka det sentiment som ocks syns i denna trd. Hat r negativ entusiasm, snt slr alltid tillbaka.

Hillary2016!! anvnds av en hatande nasse som frklaring till att Kejsaren vinner!

r allt ni har frn 2016?

2020-10-18, 02:42
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dixter
Du menar generellt att alla 50 delstater rstar p Trump men tack vare valfusk s frlorar han i bla delstater?

Hur fr man en diskussion med en Trumpsekt som intalar sig lgner dagligen?

Jadu. Ser man p Trumps ralleys s maxar han p flera tusentals mnniskor.

Bidens ralleys fr p sin hjd 100 pers de mest extrema av fallen.

Lgg ven till frsljningen av kepsar, flaggor och vrig merch fr respektive sida. Dels andelen och kostnaden.

Och att republikanska vljare r mer n njda med Trump. Om Bidens sida ska vinna kommer det att krvas en betydligt strre mobilisering. Och detta syns helt enkelt inte.
2020-10-18, 02:49
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Klipp FAKE NEWS

? jag ser en lnk till en extremhger aktivist som video-poddar?

Har du en lnk till "Jen O`Malley att OP-mtningarna har fel och att Trump mycket vl kan vinna valet"

2020-10-18, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Nu sger Bidens kampanjchef Jen O`Malley att OP-mtningarna har fel och att Trump mycket vl kan vinna valet.

Panik inom demokraternas lger sprider sig.

https://www.youtube.com/watch?v=1AfsEXRZuc0

De r mycket vl medvetna om hur riggade pollsen r.
Sedan vill de mobilisera.
2020-10-18, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

Har du en lnk till "Jen O`Malley att OP-mtningarna har fel och att Trump mycket vl kan vinna valet"

https://www.forbes.com/sites/jackbre...manager-warns/

Jen O'Malley Dillon, Biden's campaign manager, issued the warning Trump could win again.
" the very searing truth is that Donald Trump can still win"
"Race For The White House Is 'Far Closer' Than Some People think Campaign manager says"

MEN Forbes r vl fejk
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-18 kl. 02:54.
2020-10-18, 02:53
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

En vnsterliberal som rstade p Obama r allts "extremhger" enligt dig nu.

Titta p rubriken i bakgrunden till Daily Mail som lnkar vidare till Washington COMpost.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in