2020-10-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Öppnar inte länkar till diverse forum, att du ens referar till forum visar klart och tydligt hur blåst du är. Artikeln från Washtington Examiner citerar Rudy Giuliani och nämner ingenting om Bidens advokat.

Om det är seriös information så kommer du hitta informationen i en faktisk nyhetsida, att du är så korkad och länkar till ett forum säger allt. Ska använda din idioti mot dig, ska referera till användare på Flashback och deras anonyma inlägg som källor.
För alla vet att msm publicerar allt och bara skriver sanningen. Eller?
2020-10-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Så du tror på allvar att det inte är Hunter Bidens laptop?

Du insinuerar att ryssarna alltså skulle lyckats fabricera en sexvideo med Hunter Biden?

babymamacita tror det mesta Enligt honom skulle Trump ligga och hosta blod och dö i sin egen avföring på valdagen typ

Enligt babymamacita är Trump barskrapad

Presidentvalet kommer bli otroligt fint att beskåda i år.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-18 kl. 02:07.
2020-10-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Så du tror på allvar att det inte är Hunter Bidens laptop?

Du insinuerar att ryssarna alltså skulle lyckats fabricera en sexvideo med Hunter Biden?

Det finns inget som tyder på det, FBI har haft datorn i sin ägo under månader och har inte gjort något alls med den då det uppenbarligen inte finns något att utreda. De utreder däremot om Rudy Giuliani har blivit blåst av ryssarna i en ett konspiratoriskt försök.
2020-10-18, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
babymamacita tror det mesta Enligt honom skulle Trump ligga och hosta blod och dö i sin egen avföring på valdagen typ

Det har jag aldrig påstått, jag har aldrig skrivit om hur Trump kommer må med anledning av Covid, du kan slå klart inte referera till inlägget och ska det vara på så viset, då kan jag göra detsamma. Vi alla minns när du skrev att Donald Trump har idkat samlag med din mor och att du är hans avkomma.

Jag har dock skrivit att jag hoppas han repar sig och att jag inte önskar honom fysiskt illa.
2020-10-18, 02:06
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Yes, jag litar inte på en enda mätning, oavsett åt vilket håll den tippar. Precis som 2016

Citat:
Mycket fin poll.

56% av de tillfrågade säger sig ha det bättre efter President Trumps fyra år vid makten än när Obama satt vid makten.

Obamas högsta siffra: 45%

Citat:
Pollsen har noll trovärdighet. I synnerhet inte de nationella pollsen som förbiser utfallet i respektive delstat.

De vänsterblivna tror som vanligt på CNN, MSNBC och NyT

Är detta film noir som utspelar framför oss?

2020-10-18, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Är detta film noir som utspelar framför oss?

Jag litar inte på en enda poll. En poll kan vara intressant, men det betyder inte att man lägger någon vikt vid dess tillförlitlighet. Precis som 2016. Är mer intresserad av rörelser, strömningar.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-18 kl. 02:14.
2020-10-18, 02:14
Medlem
Citat:

Presidentvalet kommer bli otroligt fint att beskåda i år.

Gillar att du kommer med påståenden om vad folk tror varpå folk säger att de inte alls tror enligt ditt påstående. Sedan använder du ditt egna påstående i en annan tråd mot en person som redan avfärdat din idioti.

(FB) Trump har testats positivt för corona
Citat:
Citat:
Senatorer i möte nyss med Trump över länk, till AP:

"Trump var som vanligt. Han var pigg och arbetade som vanligt. Såg inte det minsta sjuk ut."

Men ja, vi får lita på dig istället; att Trump knappt orkar andas och ligger döende i fosterställning

Citat:
Citat:
Jag har inte skrivit något om att han ligger döende, jag har om och om igen skrivit att han kommer klara detta utan problem då han får den bästa möjliga vården. Du verkar dock vilja tro att allt är frid och fröjd och att "han inte ser det minsta sjukt ut".

Ovanstående är alltså 2020-10-04, jag avfärdar klart och tydligt ditt påstående om att jag skulle tro att han är döende sjuk. Hela 16 dagar senare använder du ditt egna påstående mot mig, trots att jag redan avfärdat din idioti. Har du alltid konversationer med dig själv?
2020-10-18, 02:14
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jag litar inte på en enda poll. En poll kan vara intressant, men det betyder inte att man lägger någon vikt vid dess tillförlitlighet. Precis som 2016. Är mer intresserad av rörelser, strömningar.

Du är komisk! reggad 2019 och hänvisar till vad du sa 2016..

Men gillar EN ENDA POLL och dessutom upprepar det igen:
Citat:
56% av amerikanerna anser sig ha det bättre nu än för 4 år sedan. Trots en enorm pandemi.

Obamas högsta siffra var 45%.

Medelhushållet har ökat sina disponibla inkomster med över 4000 dollar (exkl energi). Det är mer än vad de ökade sina inkomster totalt under Obamas åtta år.

Svarta och hispanics står för den största procentuella ökningen; 7-9 gånger.

2020-10-18, 02:16
Medlem
Citat:
Gillar att
[url="https://www.flashback.org/p73134026#p73134026"] (FB) Trump har testats positivt för trots att jag redan avfärdat din idioti. Har du alltid konversationer med dig själv?

"Han tillhör flera riskgrupper", övervikt. Han lät inte bra... bla bla bla...
Du tillhörde dem i gruppen som trodde han skulle få det jävligt, jävligt tufft. Men tji!
10 dagar senare är han ute på turné landet runt.

Aj aj aj
2020-10-18, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Du är komisk! reggad 2019 och hänvisar till vad du sa 2016..

:

Nej, jag har inte hänvisat till vad jag har sagt 2016.
Jag skrev att jag inte litar på en enda poll. Precis som 2016. Jag litade inte på en poll då heller.
2020-10-18, 02:20
Medlem
Citat:
"Han tillhör flera riskgrupper", övervikt. Han lät inte bra... bla bla bla...
Du tillhörde dem i gruppen som trodde han skulle få det jävligt, jävligt tufft. Men tji!
10 dagar senare är han ute på turné landet runt.

Aj aj aj

Jag skrev ingenstans att jag tror att han är döende, jag skrev att han var på ett sjukhus och fick mediciner av en viss anledning vilket var att han var sjuk. Att du sedan i den tråden hittar på ett påstående vilket jag direkt avfärdade. För att sedan se dig använda samma påstående två veckor senare i denna tråden där du citerar ditt egna hittepå mot mig, ja, det säger mycket om hur efterbliven du är.

Och ja, han tillhör flera riskgrupper, det är fakta. Både överviktig och gammal, vilket är riskfaktorer enligt alla medicinskt kunniga.

Jag gillar nu att plötsligt går till självklara citat när du insåg att du är så korkad att du använde ditt egna påhittade citat som källa. Du är allt en sorglig människa.
2020-10-18, 02:21
Medlem
Citat:
Jag skrev ingenstans att jag tror att han är döende, jag skrev att han var på ett sjukhus och fick mediciner av en viss anledning vilket var att han var sjuk. Att du sedan i den tråden hittar på ett påstående vilket jag direkt avfärdade. För att sedan se dig använda samma påstående två veckor senare i denna tråden där du citerar ditt egna hittepå mot mig, ja, det säger mycket om hur efterbliven du är.

Nej du, du lurar ingen. Dina poster finns kvar.
Du satt i tråden och ville hela tiden få det till att Trump kommer få det riktigt, riktigt tufft. "Övervikt", "Riskgrupper", "Han låter inte alls bra".....

Och nu åker han land och rike runt som få.

Tänk, dina "analyser" blir aldrig bra. Är du kvinna måntro? Small size dog with big attitude

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in