2020-10-16, 18:46
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Fascinerande att du sväljer allt som talar för din uppfattning men avfärdar allt som talar emot.
Vad talar emot? Absolut inget.

Att du inte förstår är inget förvar.
Citera
2020-10-16, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ett utmärkande personlighetsdrag hos en chemtrailstroende är narcissism, deras villfarelse att de står i händelsernas centrum och att strimmorna är till för att täcka solen för just dem.

Du har inte funderat på att strimman som täcker solen för dig inte täcker solen för mig? Och att av hundra strimmor så är det typ 99 som inte täcker solen?

Varför så butter? Jag har ju gett dig allt du behöver veta.. de manipulerar vädret med svaveldioxid, som också förekommer naturligt i naturen ex. från vulkanutbrott. Och det är bevisat att det skymmer solen som jag tidigare länkade källor till.
Citera
2020-10-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Varför så butter? Jag har ju gett dig allt du behöver veta.. de manipulerar vädret med svaveldioxid, som också förekommer naturligt i naturen ex. från vulkanutbrott. Och det är bevisat att det skymmer solen som jag tidigare länkade källor till.
"De"...jag har alltid undrat vem "De" är som alla tokstollar refererar till.
Citera
2020-10-16, 20:56
Medlem
Citat:
Varför så butter? Jag har ju gett dig allt du behöver veta..

Nej du har inte tillfört tråden någonting och jag har inte fått några som helst svar på mina frågeställningar. Se nedan:

Citat:
... de manipulerar vädret med svaveldioxid, ...

Varför kan det inte vara vatten vi ser?

Citat:
... Och det är bevisat att det skymmer solen som jag tidigare länkade källor till.

Att strimmor kan skymma solen vet vi. Vad vi diskuterar är snarast om strimmorna består av vatten eller illuminati-juice.

Hur vet du att strimmorna består av illuminati-juice? Hur vet du att det inte är en restprodukt från förbränningen av bränsle vi ser? Vad händer med allt vatten som sprutas ut från motorerna och varför kondenserar inte det vattnet när det är -60 grader kallt?
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-10-16 kl. 21:05.
Citera
2020-10-16, 21:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Syftet är att bana väg för rymdödlevampzen, ja. Och detta inlägg kan när som helst bli raderat så kom ihåg det David icke hade rätt !!

Hittills är det uppenbart att du bara hittar på allteftersom. Du kommer på nåt, och skriver genast ned det som vore det ett argument med stöd i verkligheten. Sen fortsätter du och refererar till det som en fastslagen sanning, när du i själva verket endast fantiserar och ljuger.

Bra jobbat...
Citera
2020-10-16, 21:17
Bannlyst
Citat:
Nej du har inte tillfört tråden någonting och jag har inte fått några som helst svar på mina frågeställningar. Se nedan:

Varför kan det inte vara vatten vi ser?

Att strimmor kan skymma solen vet vi. Vad vi diskuterar är snarast om strimmorna består av vatten eller illuminati-juice.

Hur vet du att strimmorna består av illuminati-juice?

Om jag har tillfört 0 så har du tillfört -

Jo jag vet det eftersom det står överallt att de sprejar svaldioxid för klimatets skull för att det reflekterar solljuset tillbaka till rymden , har du inte fattat det än?
Citera
2020-10-16, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
"De"...jag har alltid undrat vem "De" är som alla tokstollar refererar till.

De = Eliten alt. ödlemänniskorna
Citera
2020-10-16, 21:20
Medlem
Citat:
Sluta tramsa!
Citera
2020-10-16, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hittills är det uppenbart att du bara hittar på allteftersom. Du kommer på nåt, och skriver genast ned det som vore det ett argument med stöd i verkligheten. Sen fortsätter du och refererar till det som en fastslagen sanning, när du i själva verket endast fantiserar och ljuger.

Bra jobbat...

Jo man kan ju önska det, men tyvärr är det väldigt hög sanningshaltighet i det. En vacker dag kanske du inser det själv..
Citera
2020-10-16, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Sluta tramsa!

Men vad ska man säga så? Arisokraterna och vampyrerna? Till och med CIA själva har lagt ut massa dokument om Illuminati..
Citera
2020-10-16, 21:27
Medlem
constants avatar
Citat:
Är du helt väck? Hur kan du ens tro på något sånt?
Citera
2020-10-16, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Är du helt väck? Hur kan du ens tro på något sånt?

Har kollat mkt på Yt.
Sen har jag upplevt saker själv och tänkt mycket, sett dem själv till och med en gång.

.

Tror de dök upp för allt chemtrailande så de slapp exponeras för skadligt UV-ljus
Senast redigerad av Imperialwitch 2020-10-16 kl. 21:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in