2020-10-15, 20:08
Medlem
Censeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane66
Ryktena på ”byn” säger att dottern ska ha dödat sin mor. Men vet inte 🤷🏻‍♀️

Är det jag hört också
Citera
2020-10-15, 20:10
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane66
Ryktena på ”byn” säger att dottern ska ha dödat sin mor. Men vet inte 🤷🏻‍♀️
Okej, tack för input.

Och dottern då, som en får gissa är den yngre kvinnan skriven på adressen, skrev på sin gamla riktigt dåliga blogg att hon i hemorten kallas "Döden". Varför i hela friden då?! Och snacka om att den titeln isåfall fick en helt ny innebörd nu?

Sett till stilen hon skrev på och rasen av hund doftar det missbruk och småkriminalitet långa vägar.
Citera
2020-10-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Okej, tack för input.

Och dottern då, som en får gissa är den yngre kvinnan skriven på adressen, skrev på sin gamla riktigt dåliga blogg att hon i hemorten kallas "Döden". Varför i hela friden då?! Och snacka om att den titeln isåfall fick en helt ny innebörd nu?

Sett till stilen hon skrev på och rasen av hund doftar det missbruk och småkriminalitet långa vägar.

Skriv ut namn med * tack
Citera
2020-10-15, 20:14
Medlem
Dottern?

https://sv-se.facebook.com/s*fie.r.julin
Citera
2020-10-15, 20:21
Medlem
Bikkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mio666
Dottern?

En av döttrarna, ja. Den som är skriven på adressen.
Citera
2020-10-15, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mio666
Dottern?

Ruff ladys, eskort eller?
Citera
2020-10-15, 20:29
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Ruff ladys, eskort eller?
Haha, "sällskapsdamer", det vet vi ju vad det betyder. Märkligt att hon kallar dom "modeller"" på "fotosession" när varenda bild är tagna med en riktigt svajig mobilkamera.

Nu verkar det finnas två döttrar, så kanske vi inte ska gå alltför hårt fram. Men sett till blogg och den här ljusskygga "uthyrningsverksamheten" känns det ju som en kandidat som skulle kunna ha ihjäl någon. Om vi säger så.

Undrar fortfarande varför hon ska ha blivit kallad "Döden" i hemorten? Känns så ironiskt om hon nu tagit sin mor av daga. Har hon haft ihjäl någon förr i yngre dagar?
Citera
2020-10-15, 20:35
Medlem
spacesubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Antar att det är WT, som gjort karriär som hemtjänst på sin höjd.

Bild på de?

... sa han och stavade som en äkta banjomusiker. 😀
Citera
2020-10-15, 20:38
Medlem
En dotter som mördar sin mamma. Inte så vanligt ändå.

Vad ligger bakom. ?
Citera
2020-10-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Jaha? Det var ju det jag försökte luska fram av personen i fråga? Hur fan ska jag veta vad för rykten som cirkulerar på Facebook i en bekantskapskrets boende i en ort 30 mil från där jag bor?! Om du vet det så kan du ju dela med dig, tycker jag. Istället för att käbbla.

Oavsett har ju polisen bekräftat att en kvinna hittats död och ryktena här åtminstone verkar ju anspela på den äldre av de två kvinnorna skrivna på adressen. Och då kan jag inte låta bli att tänka på gubben på samma adress, men han ska ju enligt ett inlägg här vara borta på jobb.

Ja precis, vilket var anledningen till att jag ansåg att besvara din fråga med endast en förklaring till att BO är en förkortning för brottsoffer var korkat eftersom du antagligen inte läst mer än vad som stod här på fb.

Jag har ingen aning om vad som hänt och bor inte på orten men jag försöker utgå från den fakta som framkommit och brukar inte syssla med att idiotförklara folk här som ställer relevanta frågor.

Ber om djupaste ursäkt för att jag försökte hjälpa till!
Citera
2020-10-15, 20:49
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
En dotter som mördar sin mamma. Inte så vanligt ändå.

Vad ligger bakom. ?
En borttappad själ som blir konfronterad av sin mamma eller nekad sitt hundrade pengalån för att finansiera ett missbruk? Kanske rentav påtänd där och då? Ett bråk som slår över, ett bråk som påminner om alla de haft genom tonåren men nu har den vuxne dottern tappat både hämningar och kontroll. Kanske dottern vet var de lägger nyckeln och var där och rotade efter pengar och blev ertappad? Vad som än hänt och vad vi än spekulerar i, är det en tragedi.
Citera
2020-10-15, 20:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik justerad: "Misstänkt grovt brott i Avesta, 2020-10-15", utgången.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in