2020-11-04, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blyfri
Åkte precis förbi. Är fortfarande avspärrat så självmord känns väldigt osannolikt tycker jag.

Ja, är ju bra att dom inte avfärdar det direkt som självmord men som du säger...är det fortfarande avspärrat efter så här lång tid så tycker jag också att självmord känns osannolikt!
Citera
2020-11-20, 16:42
Medlem
[https://www.avestatidning.com/artikel/mordutredning-i-horndal-laggs-ner-ingen-misstanke-om-brott

Plusartikel, men det står i stort sett bara att obduktionen visat att inget brott har begåtts och utredningen läggs därför ner. Av hänsyn till anhöriga lämnas ingen ytterligare information.
Citera
2021-03-23, 03:26
Medlem
Hoppas folk inser att dessa två systrar är oskyldiga båda två vid detta laget 4 månader senare för det är dom att tveka. Jag var i kontakt med den ena till och från under 6, om inte 7 års tid och den andra vid endast två tillfällen men snackade en del med henne efter kåken och stödboende/behandling och hon var mycket lugn och sansad och ville hjälpa henne då hon hade förlorat allt under ett inbrott i hennes lägenhet tidigare och hade precis återförenats med sin mor som hon älskade massvis trots tidigare konflikter om jag förstått inte fattat fel dvs. Står inte på god fot med någon av dom idag men ville ändå lägga ett gott ord för dom så det kan stänga denna konversation för gott. Om ni stalkar den ena och gör livet surt för henne fortfarande, så lägg ner skiten och sluta. Jag vet inte mycket om dessa idag, men den lättsamma av dessa vart trackad och stalkad av massa människor som bara ville göra livet kattskit för henne, jag ville hjälpa henne med dessa men hon var inte mottaglig för min hjälp på något vis så varför jag säger detta var för att jag brydde mig om den denna. Den andra har jag mest käkat benzo, tjo och sub med och har spårat ur på flera sätt och vis. Den andra har ett rätt grovt brottsregister men någon riktig killer instinct tror jag inte var hennes riktiga avsikt nångång. Hon hade humör som hette duga men jag såg aldrig den sidan hos henne. IDK know really men tror hon vart rätt trött på 14 månader på kåken och stödboende eller om de var behandling 6 månader eller liknande. Hon fick till det med nykterheten och började plugga de sista jag hörde från henne, tog någon enstaka lyrica men det tycker jag kvittar faktiskt, den andra har jag ingen aning om men skit samma! Summa summarun, not guilty iaf. Men antar att folk lagt ner detta sen ett tillbaka. Ville bara lägga ett gott ord, det skulle blivit gjort för 4 månader sen men har kämpat med mitt och varit hemlös 8 veckor innan jag försvann. Hoppas ingen tar upp debatten igen utan låter dessa systrar bearbeta detta färdigt detta i lugn och ro istället! Just my condolences eller vad det nu heter. Sköt om er systrar, jag fick lov att säga detta som jag skulle gjort för 4 månader sedan. Lycka till med allt! Mvh "Helen"

PS. Mitt första inlägg. Jag sover aldrig riktigt så blir nog fler trådar där det är mera relevant i tiden, jag är sent ute men ville få det sagt tillslut. Kram på er alla ❤️
Senast redigerad av HeltRubbad 2021-03-23 kl. 03:45.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in