Citat:
Ursprungligen postat av
Imperialwitch
Jag tror på det för att folk påstår det samt tystas ner för det. Har helt enkelt sett och hört för mycket vid det här laget men är lite osäker på exakt vad det rör sig om
Om jag förstår dig rätt så tror du på det för att andra tror på det?
Men det är ju massor med människor som
inte tror på chemtrails - varför lyssnar du inte på dem? Om du hör dig för hos tex piloter, trafikledare och meteorologer, dvs sakkunniga inom området, så kommer 99,99% av dem säga att chemtrails inte existerar.
Och inte är det några som "tystas ned". Hela nätet är ju fullt med människor som likt dig påstår att vi blir sprejade. Ämnet har ju varit en följetång här och på andra ställen i tiotals år. Att du och din troende kompisar inte toppar DNs förstasida måste du ju ändå ha en viss förståelse för med tanke på att det substantiella innehållet på det ni förmedlar är noll.
Påstår du att relativt fristående och ansedda miljöorganisationer som naturskyddsföreningen och Greenpeace är "nedtystade" när de slår fast att chemtrails inte finns?
Citat:
Ursprungligen postat av
Imperialwitch
... men är lite osäker på exakt vad det rör sig om
Och trots detta tror du. Fascinerande.
Jag är väldigt insatt och ju mer insatt jag blir desto mer övertygad är jag att chemtrails inte finns.