2020-10-14, 23:35
Medlem
utan.att.stannas avatar
inns det siffror eller studier på hur snabbt egenproduktionen blir förändrad och hur? Kan man gå on and off Nebido?
Citera
2020-10-15, 14:06
Medlem
Jag fattar inte att folk fortfarande kör injektion e5d e10d osv med helt onödiga konsekvenser. Att sätta ED eller Eod resulterar i mycket, mycket jämnare blod serum nivåer och mycket mindre biverkningar, framför allt i humör och östrogen. Men ta inte mitt ord för det, kolla upp själva. Jay Cambell och Derek ala More Plates More dates är en bra början.
Citera
2020-10-15, 14:29
Medlem
Vilka doser AI föreskriver tex rewell?

Med vänliga hälsningar facemash
Citera
2020-10-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burpeemannen
Jag fattar inte att folk fortfarande kör injektion e5d e10d osv med helt onödiga konsekvenser. Att sätta ED eller Eod resulterar i mycket, mycket jämnare blod serum nivåer och mycket mindre biverkningar, framför allt i humör och östrogen. Men ta inte mitt ord för det, kolla upp själva. Jay Cambell och Derek ala More Plates More dates är en bra början.

Om det funkar och man mår bra på injekt var 7e vecka är det väl snarare korkat att förvandla sig till en levande nåldyna?
Citera
2020-10-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Om det funkar och man mår bra på injekt var 7e vecka är det väl snarare korkat att förvandla sig till en levande nåldyna?

Att sticka sticka sig år ut och år in med en harpun (blå nål oftast) och större volym, blir i längden mer av en nåldyna än att sätta ED eller Eod med insulin nål, antingen subkutamt eller ytliga im. Men funkar det för er så kör
Citera
2020-10-15, 21:15
Medlem
Citat:
Att sticka sticka sig år ut och år in med en harpun (blå nål oftast) och större volym, blir i längden mer av en nåldyna än att sätta ED eller Eod med insulin nål, antingen subkutamt eller ytliga im. Men funkar det för er så kör

Jag kör propionat med insulin nål varje dag, och mår mycket bättre än på Nebido
Citera
2020-10-16, 07:42
Medlem
Citat:

Det ena är legalt, subventionerat och kontrollerat och det ändra är från ett illegalt fullabb.
Citera
2020-10-16, 11:23
Medlem
Citat:
Det ena är legalt, subventionerat och kontrollerat och det ändra är från ett illegalt fullabb.

Mitt propionat är äkta kvalitetsprylar köpta via "fulshop". Bästa hade ju såklart varit om man kunde knalla in på apoteket och köpa på sig lite olika varianter av testosteron, men dom har bara den sämsta varianten, och den får man enbart köpa om man har den på recept, vilket inte är så enkelt att få.

Sprutor och nålar får jag köpa via svenskt apotek eftersom jag har HCG på recept, men dom ser vääldigt skeptiska ut och sa i början blankt nej, men jag sålde in mig själv och fick köpa till slut.

Dom antar direkt att man är sprutnarkoman, trots att man ser prydlig, ung och välvårdad ut

Så det känns väldigt bra att möjligheten finns, att kunna köpa äkta apoteksvaror från utlandet i Sverige
Citera
2020-10-16, 15:09
Medlem
Citat:

Nebido är då legalt osv men sätts ändå inte e7d, kanske e10v......
Citera
2020-10-16, 16:07
Medlem
Citat:
Nebido är då legalt osv men sätts ändå inte e7d, kanske e10v......

Intervallet bestäms av läkaren och 6veckor är inte ovanligt.
Citera
2020-10-16, 16:15
Medlem
Frågan har ställts förut men svaren är inte riktigt (en-)tyd(l)iga.

Om man är på Nebido har man då kvar något av sin egenproduktion av testo?

Jag undrar eftersom jag funderat lite på vikten av testonivå över dygnet.

Om egenproduktionen är noll blir det ju ingen variation över dygnet.

Har variationen över dygnet någon betydelse för välmåendet?
Citera
2020-10-16, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Frågan har ställts förut men svaren är inte riktigt (en-)tyd(l)iga.

Om man är på Nebido har man då kvar något av sin egenproduktion av testo?

Jag undrar eftersom jag funderat lite på vikten av testonivå över dygnet.

Om egenproduktionen är noll blir det ju ingen variation över dygnet.

Har variationen över dygnet någon betydelse för välmåendet?

Min bestämda åsikt är att dygnsvariationen har stor betydelse, i synnerhet om testot är högt på morgonen och lågt på kvällen. Det är så jag har det nu eftersom jag injicerar propionat varje morgon som har en halveringstid på 18 timmar. Jag känner enorm skillnad jämfört med Nebido
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in