2020-10-15, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Sure, farlig för sitt x ja. Nu vet du att barnen/barnet talar med sin mamma så skyddad adress osv blir lite väl mycket krösamaja stuk.
De HAR redan skyddad adress så vitt jag har förstått, eller åtminstone hemlig sådan. Du hittar inte HOLs och barnens adress i åtminstone offentliga register. Tvivlar också på att Skatteverket får lämna ut den i dagsläget. Men det har jag inte kollat upp. Jag kan tänka mig att HOL som jurist vet hur man ser till att skydda sig när det krävs.
Citera
2020-10-15, 13:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Sure, farlig för sitt x ja. Nu vet du att barnen/barnet talar med sin mamma så skyddad adress osv blir lite väl mycket krösamaja stuk.
Som om du vet att hon bara är farlig för sitt ex..
Vilket du påstått tidigare och jämfört med Möller.
Vem fan vet när hon byter objekt.

Hon är farlig pga den störda person hon är, om hon upplever sig kränkt och som det megaoffer hon konstant ser sig som, vad det än gäller.
Att hon är gränslös, förljugen och utan skrupler.

Finns ingenting som säger att det stoppar med HOL. Speciellt inte om hon lyckas ta död på honom.
Problemet är att hon är besatt. Att hon inte kan hantera motgångar som en normal person.

Det är såna som dig hon äter till frukost.
Citera
2020-10-15, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Som om du vet att hon bara är farlig för sitt ex..
Vilket du påstått tidigare och jämfört med Möller.
Vem fan vet när hon byter objekt.

Hon är farlig pga den störda person hon är, om hon upplever sig kränkt och som det megaoffer hon konstant ser sig som, vad det än gäller.
Att hon är gränslös, förljugen och utan skrupler.

Finns ingenting som säger att det stoppar med HOL. Speciellt inte om hon lyckas ta död på honom.
Problemet är att hon är besatt. Att hon inte kan hantera motgångar som en normal person.

Det är såna som dig hon äter till frukost.
KL har fått fupen i sin hand. Och hon läser och läser och läser vad människor sagt om henne. Så hon har nog samlat på sig en hel del hämnd vid det här laget. Ingen lär gå säker om hon går fri.
Citera
2020-10-15, 13:55
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag funderade också över Karins skakningar. Det kan vara en rubbning i nervsystemet, biverkan av mediciner, parkinson, långvarigt alkoholmissbruk. Jag tror inte på det sista då hon var så ung då. Eller kanske bara jättenervös? Är det en rubbning i nervsystemet, och hon fyller på med alkohol så kanske det förklarar hennes beteende?

@develi, jag skrattade högt när jag läste om katten. Du får döpa om den!
Mot social fobi kan man få betablockerare. Att hålla tal med den diagnosen utan medicinering ger definitivt skakningar.
Citera
2020-10-15, 13:56
Medlem
Citat:
De HAR redan skyddad adress så vitt jag har förstått, eller åtminstone hemlig sådan. Du hittar inte HOLs och barnens adress i åtminstone offentliga register. Tvivlar också på att Skatteverket får lämna ut den i dagsläget. Men det har jag inte kollat upp. Jag kan tänka mig att HOL som jurist vet hur man ser till att skydda sig när det krävs.

Visst men dom talar med sin mamma vilket kan vara bra att ta till sig en tråd som den här där rykten och diagnoser sätts på löpande band. Trådsanningarna är inte fakta.
Citera
2020-10-15, 14:03
Medlem
Citat:
Visst men dom talar med sin mamma vilket kan vara bra att ta till sig en tråd som den här där rykten och diagnoser sätts på löpande band. Trådsanningarna är inte fakta.
Hur vet du att de har kontakt med mamman sen hon häktades? Det har jag missat i så fall.
Citera
2020-10-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Jag sökte i fup och där nämner hon Levaxin vid ett tillfälle.

H: … ting. Det enda jag hade var en handväska med Levaxin i och den försvann också under
väldigt mystiska omständigheter så att dagen där på har jag inte ens en handväska.

Allt är så klassiskt för en pillertrillare som använder opiater, hon blir speedad av dom och glömmer/ tappar minnet. För att sedan anklaga andra för att stjäla saker. Hon är antingen på eller av. Finns inget mellan läge längre. Som vi vanliga människor har. En som har ett liv, ligger inte och sover i flera dagar i streck. För att sedan slunga sig i ut och vara igång och ringa allt och alla. Sen hennes vanföreställningar och att vara jagad. Hon har säkert snortat Cola eller tjack och fått tvångstankar om att vara förföljd. Sen sitter det kvar i det undermedvetna i fortsättningen.
Citera
2020-10-15, 14:07
Medlem
develis avatar
Citat:
KL har fått fupen i sin hand. Och hon läser och läser och läser vad människor sagt om henne. Så hon har nog samlat på sig en hel del hämnd vid det här laget. Ingen lär gå säker om hon går fri.
Nu tror jag dock det inte kommer röra sig om den intensitet det rör sig om gällande HOL.
Han är det ultimata target.
Men hennes stalkerbeteende är en högriskfaktor vid riskbedömning. Om hon upplever nåt snarlikt.

Det är av största vikt att vittnen med gemensam kraft säger vad de vet och inte kniper käft av rädsla eller försöker släta över.

Det är nämligen så den här typen av avart tar sig fram. Via att ömsom fjäska, ömsom hota.
Hon tar till alla vapen för att ta dig fram.
Offerroll, sängvägen och erbjuder lögnaktigt sina kontakter och tjänster för ett bättre liv.
Hon leker psykolog, själavårdare, socialarbetare, bästa vän och bästa hora.

Det syns hur tydligt som helst vilka och varför hon riktat in sig. Att de fyller olika syften om det så är att få boende, få skjuts, sprida desinformation om HOL, skaffa uppgifter eller mörda HOL. Hon är i vartenda skikt i samhället för egen vinstvinning, från instanser, via juridik ner till kriminella.
.
Citera
2020-10-15, 14:15
Medlem
Mikael Rönnkvist och Anders Grop var alltså polare och blåste Karin tillsammans, right?

Eller var det Max a.k.a. Kristian och inte Anders?
Senast redigerad av Bengt-Birger 2020-10-15 kl. 14:22.
Citera
2020-10-15, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nu tror jag dock det inte kommer röra sig om den intensitet det rör sig om gällande HOL.
Han är det ultimata target.
Men hennes stalkerbeteende är en högriskfaktor vid riskbedömning. Om hon upplever nåt snarlikt.

Det är av största vikt att vittnen med gemensam kraft säger vad de vet och inte kniper käft av rädsla eller försöker släta över.

Det är nämligen så den här typen av avart tar sig fram. Via att ömsom fjäska, ömsom hota.
Hon tar till alla vapen för att ta dig fram.
Offerroll, sängvägen och erbjuder lögnaktigt sina kontakter och tjänster för ett bättre liv.
Hon leker psykolog, själavårdare, socialarbetare, bästa vän och bästa hora.

Det syns hur tydligt som helst vilka och varför hon riktat in sig. Att de fyller olika syften om det så är att få boende, få skjuts, sprida desinformation om HOL, skaffa uppgifter eller mörda HOL. Hon är i vartenda skikt i samhället för egen vinstvinning, från instanser, via juridik ner till kriminella.
.

Ja, det är kristallklart. Hon har radarn inställd på att lysa upp dem hon kan vinna fördelar av, stora som små. Vänskap för vänskaps skull är inte på dagordningen. Onyttiga människor göre sig inte besvär.
Citera
2020-10-15, 14:22
Medlem
Talade med tingsrätten idag, förhandlingsdatum är ännu inte fastställt. Jag hoppas den är mediabevakad, så vi får live-rapportering.
Citera
2020-10-15, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Efter att ha läst vittnesmålen från deras bekanta, som ju känt Karin länge, så verkar hon inte ha nån gränser alls, ja rentav rykte som nymfoman i hela bekantskapskretsen. Stackars HOL måste ha skäms nåt fruktansvärt över hennes stötande på allt och alla.

Haha även den i tråden tidigare nämnda encrosexchatten, känns ju som att Karins kommentar avsåg en dicpic...hon verkade minsann rätt sugen
Haha nej gränslös känns ju som en underdrift!

Var hittar man den där sexchatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in