Citat:
Ursprungligen postat av
Pengabingen
Minns väl att han ville fortsätta med flickan inne med frugan i annat sovrum, står i fupen bl.a var de swingers eller är det bara något jag fått för mig?
Isåfall finns det en hund begraven om både han och frugan var med på det.
Den härlige Glen fick lite hybris efter några linor kola. Mellan raderna förstår man att han hade hoppats på en trekant. Det framgår inte vad frugan tänkte om den saken, eller om de gjort det förut. BO hade planerat för en övernattning. Om hon hoppats på en trekant vet jag inte heller. Faktum är ju att en majoritet av människorna trots allt föredrar att bara vara två. Efter middagen med för mycket sprit och cola fick frugan och la sig och i Glens värld (och nu killgissar jag vilt) låg väl han och hoppades att hon skulle bli sugen och komma in frivilligt i deras sovrum. Kanske hade han groomat henne med lite insinueringar under kvällen? Glen kunde inte sova utan gick ut på balkongen för att ta en cigg och lite mer sprit kanske? Go och gla tänkte han väl att han skulle kolla läget inne hos gästen. Då blev han lite kåt och tänkte att det var säkert hon också. Det var ju ändå Glen som väckte henne.