Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Adrtrt har vært inni huset og vet hvordan det ser ut. Adrtrt uttalelser er ikke basert på å ha hørt, men å ha fysisk sett. Adrtrt sine utsagt har dessuten blitt bekreftet flere ganger, bl.a dette med terracottafliser, og det er det jeg forholder meg til.
Jeg forstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adrtrt
I andre etg, rett utenfor badet, så er det vegg-vegg teppe på gulvet,etter hva jeg vet. Så kommer det ganske umiddelbart en flislagt trapp, ganske bratt. denne går ned i dagligstuen, også flislagt, litt mørke brune fliser (terracotta), flekker synes ganske godt på denne type flis. Man må gjennom dagligstuen og ut til entreen, den er også flislagt på samme måte, en dør skiller dem. Hvis de ville unngå vinduer med noe som helst innsyn, så kan de ha gått veien om tv-stuen, der er det vegg-vegg teppe. Denne har også dør rett inn til entreen. Fra entreen går det vel en dør direkte inn til garasjen, man trenger ikke gå ut ytterdøren.
Jeg tenker at kidnapperne kan ha fått litt hastverk, etter at alarmselskapet var der, det kan gå ganske raskt å få skiftet/oppgradert et alarmsystem, i tillegg skulle de på hytta. Jeg tenker mest på disse tettskrevne arkene på dårlig språk, de virker så hastig laget...
Er dagligstuens plassering i husets bakre høyre del og er tv-stuens plassering i husets bakre venstre del, når man står foran ytterdøren og ser rett frem mot huset?
Den balkongen på baksiden av huset der en stige var stilt opp mot balkongen: Den døren på balkongen, går den inn til et soverom, og er det en entre til høyre for den balkongen og til høyre for entreen er det et baderom?
Her er det detaljerte bilder fra husets bakside:
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/
Teksten til et detaljert fotografi av husets bakside: "4. desember 2018: Fra Rådhusparken, på andre siden av Langvannet, er vinduene dekket til og huset ser forlatt ut. Da har det gått 34 dager siden forsvinningen."
Kan man da se husets bakside veldig detaljert (med kikkert f.eks) fra Rådhusparken?