2020-10-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Känner samma faktiskt, alla fokuserar på gm men inte vilken fitta svennen är som inte ens vågar försvara sig o stå upp. Nä. man knyter näven i fickan o går hem o lipar hos mor o far..stort, verkligen stort.

Fundera över er solidaritet med andra svenskar (om ni nu ens är svenskar själva, att kalla en svensk för "svennen" tyder på något annat), den verkar minst sagt bristfällig och är ett större problem än att en fjortonårig pojke saknar fysiskt mod.
Citera
2020-10-14, 14:47
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Såklart väljer skolan att låtsas som det regnar. Jävla vänsterblivna får. Ingen åtgärd eftersom offret är svensk och gm utländsk.

Tänk vilka reaktioner det blivit om förhållandet varit det omvända.

I grund och botten handlar en del av tystnaden och fegheten om att de vet om att det inte rör sig om svenskar, och därför biter inte svenska socionommetoder/samtalslösningar på situationen/personen. Det bor en rationell rädsla i det - för att oavsett vad en PK-doktrin hävdar i teorin är det inte svenskar man möter i praktiken.
Det är faktiskt väldigt ironiskt. Man vågar inte lägga sig i för att man är rädd att bli en måltavla för babbens raseri eller få hela klanen efter sig och kanske få se sin bil eller sitt hus vandaliserat. Eller kanske göra ett PK-fel och riskera jobbet.

Så jag tror inte att det bara är att BO är svensk och GM en rasfrämling, utan det är snarare bekvämt för PK att gömma sig bakom den bilden. I själva verket är de också rädda för babberiets natur. Men ännu räddare att kommunicera det utåt, eller låta sanningen ta hel form för en själv. Därför hoppas man, som med allt annat som invandringen har dragit hit, visat och introducerat svenskar i, att det ska liksom försvinna eller lösa sig av sig självt. Hela mitt liv har jag sett denna skugglika feghet från PK och hur man hanterar babbe-vardagen ute på skolor och andra platser. Man gör verkligen allt för att inte behöva ingripa eller möta konflikten. Jävla as!
Senast redigerad av -GG 2020-10-14 kl. 14:57.
Citera
2020-10-14, 14:57
Medlem
Förre SVT-chefens Eva Hamiltons importerade skäggbarn som dömts alltså
Citera
2020-10-14, 15:04
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake

Har du en källa för den intressanta uppgiften?

Hittade:

https://samnytt.se/svt-pampens-flykt...lev-i-huvudet/
Citera
2020-10-14, 15:20
Medlem
Citat:

Hon kanske får börja följa med honom i skolan om hon inte kan uppfostra honom? Hon sätter svenska barn i skiten!
Citera
2020-10-14, 15:22
Medlem
Citat:

De är knappast adopterade. Jag TROR att Eva Hamilton fått betalt av migrationsverket för sina utgifter. När hon allt mer inser att de är inavlade byfånar och inte alls "språkförbistringar" så slänger hon ut dem.
Fan vad glada skolorna och skolpersonalen skall bli när Eva Hamilton "är god inuti sig själv" och kommer dragandes med Skattebetalarförsörjda MENA elever som är "ensamma" till skolan.

Den dagen Eva Hamilton adopterar dem och öppnar sin plånbok/arv så kan hon få ett litet uns respekt. Nu är det bara godhetsonani. - Nu har hon två som hon enkelt kan kasta ut närsomhelst till någon ANNAN. De blir enkelt NÅGON ANNANS problem och Någon Annan betalar. Nån ANNAN skola förstörs.

Ali Hamilton förutspås en raketkarriär på SVT/SR.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2020-10-14 kl. 15:25.
Citera
2020-10-14, 15:30
Medlem
halaltarzans avatar
Är det inte konstigt att SVT tog upp det hela, de bör ju ha vetat att det var förra chefens lille kelgris som ställt till det. Finns det månne något agg på SVT mot eva h?
Citera
2020-10-14, 15:34
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Fundera över er solidaritet med andra svenskar (om ni nu ens är svenskar själva, att kalla en svensk för "svennen" tyder på något annat), den verkar minst sagt bristfällig och är ett större problem än att en fjortonårig pojke saknar fysiskt mod.
Helsvensk o svenne är den där tama mannen med näven i fickan eller den där tama mannen på södermalm..

Nej, lite tåga o slå tillbaka så fick han min respekt grabbhalvan
Citera
2020-10-14, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
"Ali Alshogre reste sig upp och sparkade med höger fot i BO tinning."

Vilket kan vara direkt livsfarligt!

https://www.expressen.se/kvp/kroniko...lek-med-doden/

Hur många liknande händelser har man inte hört om de senaste åren?
De bara radar upp sig. Och närmast undantagslöst är det importerade skräpungar som
oprovocerat attackerar etniskt svenska barn och ungdomar.
Är det inte i skolorna så är det ute på gator och torg.
Och nästan alltid dessa livsfarliga sparkar mot offrens huvuden.

Men såna som denna Ali Alshogre räknar väl Löfven och hans godhetsgäng förstås med
ska bli en klar tillgång för riket i sinom tid.
När han och hans likar bara fått möjlighet att växa in i det fantastiska svenska samhället
så ska det väl kunna ordna sig.
Tro det den som vill.

Denne aktuelle Ali lär säkert komma att höra talas om sig framöver också.
Men knappast på något annat än ett negativt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Såklart väljer skolan att låtsas som det regnar. Jävla vänsterblivna får. Ingen åtgärd eftersom offret är svensk och gm utländsk.

Tänk vilka reaktioner det blivit om förhållandet varit det omvända.

Tänk vilka reaktioner det blivit NÄR förhållandet blir det omvända. Bara en tidsfråga, det är vad jag tror.

Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Alla var inte lika badass som ni två i skolan. Vet ni om vad Ludde är för kille?
Han kanske är en spink på 35kilo som har astma och blir retad vanligtvis.
Han kanske är en tjockis utan vänner och pappa där en mamma hämtar honom från skolan varje dag och så äter dom från mcdonalds.

Vet inte vad som är sorgligare, att som ''flyende'' svartskalle slå ner folk i ett land som tagit i mot honom. Eller att som vuxen sitta och kalla en nedslagen 14åring för fitta.

Jag håller helt med dig. Obegripligt.

Under mina nio år i grundskolan såg jag inte ett enda slagsmål. Barn som gruffade och knuffade men aldrig ett slagsmål. Hade någon som låg ner blivit sparkad i huvudet hade det nog blivit tidningsrubriker.

När våra barn misshandlas i skolan och sedan sviks av vuxenvärlden så är det morgondagens fascister som skapas. Ludde och hundratusentals andra drabbade svenska barn kommer få sista skrattet. Garanterat.
Citera
2020-10-14, 15:53
Medlem
Från huvudförhandlingen:

Citat:
Hörd över Ali Alshogres personliga förhållanden uppger hans fosterhemsförälder Eva Hamilton i huvudsak följande. Ali Alshogre och hans äldre bror flyttade in hos hennes familj år 2016 efter att han invandrat från Syrien. Den äldre brodern var politisk flykting från Syrien. Han bor och försörjer sig nu på egen hand. Ali Alshogre bor med hennes familj på deltid och hos sin biologiska mamma på deltid efter att hon kommit till Sverige genom anhöriginvandring år 2018. Ali Alshogre har lagt ner mycket tid på att anpassa sig till det svenska samhället och på sin impulskontroll. Han är numer bra på att förbli lugn trots att han ofta möts av trakasserier till följd av sin utländska bakgrund. Ali Alshogre är skötsam och skulle genomföra en ungdomstjänst om han skulle dömas till det.

Eva Hamilton påstår även i yttrande till socialtjänsten att Ali är ett offer för rasism:
Citat:
Ali har under många år blivit utsatt för provokationer från andra jämnåriga utifrån hans utseende och och ursprung och han har blivit väldigt bra på att rycka på axlarna och inte bry sig om dessa uppger Eva.

Yttrande: https://forumfiles.com/Tc59t0f5p6/Na...trande_BoU_pdf
Senast redigerad av Bokklubben 2020-10-14 kl. 16:17.
Citera
2020-10-14, 15:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Tänk vilka reaktioner det blivit NÄR förhållandet blir det omvända. Bara en tidsfråga, det är vad jag tror.

Jag håller helt med dig. Obegripligt.

Under mina nio år i grundskolan såg jag inte ett enda slagsmål. Barn som gruffade och knuffade men aldrig ett slagsmål. Hade någon som låg ner blivit sparkad i huvudet hade det nog blivit tidningsrubriker.

När våra barn misshandlas i skolan och sedan sviks av vuxenvärlden så är det morgondagens fascister som skapas. Ludde och hundratusentals andra drabbade svenska barn kommer få sista skrattet. Garanterat.

Vad räknar du till grundskola? 1-9, antar jag. Nåväl, en gäng fick en skiten slagen ur sig på ett biljardbord på högstadiet. Det var det. Ingen sa nåt. Ingen - definitivt ingen - hade ens en tanke att ringa media...

Sånna saker hände lite då och då. Och nu pratar vi 90- och 00-tal, mao nutid.

Är folk så veka nu att man börjar lipa om någon är fysisk mot en? Herregud... Tönt-varning.
Citera
2020-10-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Fantastiskt! Hamiltons ”Lilla Ali” är GM. Hur är det egentligen bevänt med Hamiltons uppfostringsförmågor: hon är ju Alis mamma.

Kanske därför som detta fall tagits upp såpass stort av Statsmedia/Veckans brott: det handlar om gammalt ont blod gentemot förra VD:n.
Payday.
Jag har hört att allt kaoz kommer sig av stora ekonomiska klyftor. Är det så dåligt ställt i det Hamiltonska hushållet? Har hon inte rent av blivit generöst ersatt för sitt filantropiska extraknäck? Hennes värdegrund är väl inte att betrakta som annat än fullständigt felfri och ändå blir det så förtvivlat fel. Vem ska man skylla det här på? Slumpen? Klimatet? SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in