Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Ärligt är det för rörigt för att ge en bra bedömning mer än på MR där jag tvekar på om åklagaren kommer att lyckas med åtalet. KL får jag inget grepp om och innan jag uttalar mig vill jag se på försvarets strategi . Det skrivs inget i media så man får inget från försvarsadvokaterna ännu. Det som ligger KL mest i fatet är guldet då. MR blir spännande för den advokaten är hyfsat bra, sen att varenda spanare skall vittna betyder ju att uppgifterna fanns redan vid TR förhandlingen med Billy. Det är lite suspekt.
Dom andra CF och Ö rinner det ur käften på alltså stämplingen till mord då. Det finns ju många olika åtalspunkter i detta fallet mot just KL. Men jag avvaktar lite till för att få en klarare bild av dom här åtalen.
Vad grundar du din säkerhet på som är det mest graverande bevisen på tex anstiftan?
Du växlar spår som om du jobbade i Hallsberg.
Jag besvarade det du skrev om den manipulativa apans beteende, att det gick att se lång väg innan detta FUP.
Då du skrev om gröna ögon.
Jag skrev att det dock är väldigt intressant att se en mer samlad bild.
Jag skrev att det sen finns bevisning som jag öht inte berörde.
Jag skrev heller inte om nån "graverade säkerhet".
Det är väl några särdrag hos KL som utkristalliseras.
Totalt besatt av HOL, stalkerbeteende.
Varav hon efter skilsmässan inte skyr några medel för att hämnas då hon anser att allt är hans fel.
Alkoholmissbruk.
Våldsam och aggressiv på fyllan.
Sjukdomsvinst.
Kronisk offerroll som hon även använder för manipulation.
Utnyttjar och bedrar folk.
Promiskuös, använder sig av sex.
Varav jag givetvis inte anser att karaktärsdrag är vad som ett folk döms för i rätten.
Men det ger henne stark potential att begå brott.
Jag själv analyserar KL och avancerar vidare till bevisningen framöver. Återkommer till det.
Likt föregående dom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Falsk vet jag inte direkt, men hämndlysten. Precis som många andra som inte kan släppa sitt x utan stalkar dom i princip. Här har man en som blivit fråntagen sina barn och bostad. Självklart vill hon åt honom. Sen tror jag inte han är guds bästa barn direkt även om KL då har gått ner sig och balat ut.
I mina ögon är det fullt förståeligt på ett sätt men inte på ett annat. Ta en kvinnas barn ifrån henne så blir hon livsfarlig.
Dummaste jag hört men inte förvånad.