Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
Är Mclaren en bra tränare eller en bra galjonsfigur?
Jag tycker han gör det bra med det begränsade material han har att arbeta med. Har väl haft ett mellanår i år, kanske beroende på att de bästa handicaphästarna inte presterat som ifjol.
Har två stora ägare från travet, Mats Gabrielsson och Hans Nelén, men de verkar inte köpa in de dyraste hästarna nere i Europa.
Vill väl inte ha för många hästar med tanke på arbetet på Kanal 75.