Citat:
Ursprungligen postat av
sneebeen
Läser du Grisbrottarens inlägg i början av tråden så får du lite mer inblick var ett väldigt informativt och klokt inlägg.
Sen att ebba är ute och festar efter kontraktet är skrivet är väl lite ovidkommande eller smittar (om hon nu fått covid) covid-19 retroaktivt tillbaka i tiden. ?
Tror eller tycker inte att Ebba gjort något galet ser man till 80 åringens olika uttalanden så förefaller han inte att vara speciellt dement ,orsaken är nog släktens intåg i affären.
80-årige mannen ser nog att han kunde slippa undan alla problem med huset och sitta med en god summa pengar på banken istället ,vad hade du föredragit som +80 åring?
Huset har trots allt ej varit bebott på 20 år av någon grund.
som 80-årig hade jag nog sluppit bli pressad av två unga proffs på affärer som singlar ut mig och jagar som lejon där jag är ensam med rovdjuren. och sen hotad med ruinering när jag säger att jag inte tyckte affären kändes ha gått rätt till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Jag säger samma sak. Hjärnsläpp och politiskt självmord. Kolla bara på intervjun i Expressen där hon för några sekunder regredierar till ”oskyldig oförstående flicka” och slinter och kallar gubben för ”egen”. Låter det som en statsminister-kandidat? Kallar man folk för ”egen”? Var var den proffesionella partiledaren? Varför kommenterar hon ens en enskild privatperson i en tidning?
haha ja. han va ju... egen...
men jag uppfattade honom som klar och villig att göra affärer.
"men du hotade med att dra honom inför rätta"
"nej"
"här är pappret"
"jag upplyste honom om att om han inte fullföljer köpet så kommer jag koppla in jurister"