Citat:
Ursprungligen postat av
poppilo
Jag har redan svarat på frågan, och jag har sett samma stjärnbilder i Australien som jag sett resten av världen. Vad är det som är så konstigt med det?
Jag tror problemet med er skeptiker är, ni väljer tro på folk som ifrågasätter saker och vill undanröja den riktiga sanningen, ni bli hjärntvättade av media och andra nyheter.
Sen kan vissa stjärnbilder ändra sig eftersom det tar tid för ljuset att hinna till jorden och då kan stjärnan redan vara död men vi uppfattar det senare helt enkelt.
Problemet med just dig som plattjordare är att du ljuger. Det du påstår stämmer helt enkelt inte. Varför du kommer med såna genomskinliga lögner vet jag inte, men jag tror det har med din skolgång där du mobbades hela tiden. Du har startat trådar om det.
Att komma med påståenden om vad man sett i Australien eller Sydafrika imponerar inte på någon 2020. Vi är nog flera i tråden som i
verkligheten besökt länder på södra halvklotet - jag är en av dem - och som med egna ögon sett välbekanta stjärnbilder till synes roterade, medan andra saknades på himlen, och några ’nya’ kunde ses.