Citat:
Ursprungligen postat av
anetor
Jag har ingen ursäkt. Är bara nyfiken på vilka grunder du har för att kunna misstänka huvamannen som gärningsman. Anser du att det finns bekräftade uppgifter som gör det rimligt? Du vet inget om huvamannen men ändå kastar du fram denne som intressant och misstänkt. Huvamannen är helt ointressant och ett desperat försök att ta bort fokus från SD som gärningsman. Spåret gällande SD är betydligt mer intressant och berättigat även om du anser att det är kört till en återvändsgränd. Det är det naturligtvis inte. Du har fortfarande kvar prövningen i HR till våren. Tro inte att det är kört att få SD fälld för mordet.
F'låt men jag har ingen intresse av att ha en MGM utan jag samlar bara info ifrån tråden.Huvamannen har nämnts,har avvikit,inte hört av sig och troligen varit rätt nära brottsplatsen.Så han/hon är bara en av många som man kan gräva om eller om det inte redan har gjorts?
Jag e inte desperat då jag inte har någon nämnvärt intresse i detta fall.Jag vill få fram fakta om alla som kan vara syndabocken.Du får gärna borra i huvudet i sanden gällande SD men som tur e så ere fritt fram och ägna sitt intresse åt flera olika håll.
SD blir inte fälld,dom har ju inget på han och hur det än må va bli så ere inget jag bryr mig nämnvärt om.Om alls.
Berätta något intressant om SD som inte har varit på tapeten ännu?