Citat:
Redan hösten -17 var relationen spänd intill bristningsgränsen. S bär på katastroftankar. A 164:
170922:
Jag var naturligtvis naiv och hoppades och bad om fred denna fina dag. Världsfred lär komma före. Jag ställer mitt hopp till frihet. Ser en chans till det. Snälla, lås upp bojorna. Jag vill ut.
Sex som medel för att dämpa överhängande hot om avslöjande:
171117:
S kontaktar N*a anonymt samma höst. Övergår därefter till tydligt uttalade hot gällande både L och A*on.
171225:
Är livegen. Hade varit så mycket enklare att släppa dig helt vid avslöjandet. Då hade bara saknaden funnits. Nu finns saknaden, men även terror, hat och hot
Fr o m februari -18 syns S inta ett mera passivt förhållningssätt gentemot L, både hot och känslomässigt engagemang har avtagit. S spelar med för att hålla L lugn.
180224:
Vi ses sällan ja. Vi har saker runt oss som styr det. VI behöver prata om det där med. Vi ses mindre och sämre än båda vill ja.
180305, L till S:
du minns att det är fortsatt stopp för dig att FTF:a Innan mig när ny månad börjar? gäller samtliga cacher. även min
S: Vi pratar om sådant utanför chatt.
Nej det vet jag inte eftersom du ej är elak.
- Vad handlar detta om?
*Observera att S pratar tvärtom.
180305, samma dag; nätet dras åt:
170908:
Prioritetsordning:
1 Kärlek
2 vänskap
3 fred
4 okrlg
5 att du raserar allt direkt för alla tre
6 att du söndrar och hotar livet ut
Prioritetsordning:
1 Kärlek
2 vänskap
3 fred
4 okrlg
5 att du raserar allt direkt för alla tre
6 att du söndrar och hotar livet ut
Jag var naturligtvis naiv och hoppades och bad om fred denna fina dag. Världsfred lär komma före. Jag ställer mitt hopp till frihet. Ser en chans till det. Snälla, lås upp bojorna. Jag vill ut.
Sex som medel för att dämpa överhängande hot om avslöjande:
Du är arg på mig för något du tror jag
gjort. Jag är mycket besviken på dig
och hur du hanterade gårdagskvällen.
Du bröt vår deal. Jag vill ha ny deal. Om vi har sex brukar du bll lugn en
stund.
Med skydd kan det vara ok för mig
gjort. Jag är mycket besviken på dig
och hur du hanterade gårdagskvällen.
Du bröt vår deal. Jag vill ha ny deal. Om vi har sex brukar du bll lugn en
stund.
Med skydd kan det vara ok för mig
Du har ett äckligt sätt att hota så fort du är missnöjd. Du ska enligt deal utgå från att jag agerat så bra jag kan. Annars fråga. Nu hotar du igen. Säger massor om dig. Jag hanterar dig som det äckliga sätt du har /.../
Knulla är det du verkar vilja göra med mig. Vänskap, möjligheter och kärlek är du äckligt ointresserad av
/.../
Avsky i kombination med svartsjuka:
Förlåt. Uppriktigt och ärligt förlåt, Jag vet Inte vad som flög I mig denna gång heller, Jag blir bara så desperat svartsjuk när du ska bort med anann tror Jag. Vill itne förlora dig, och reagerar så In I helvete dumt. Förlåt. Klart jag Inte vill dig något illa. Längtar till nästa vecka när vi kan ses igen. Vill det. Mycket och nära. Snälla glöm alla hårda ord jag sa. Jag vill dig bara väl. Jag vill oss väl Hoppas vi kan hitta framåt Igen trots mitt stora steg åt sidan nyss.
Knulla är det du verkar vilja göra med mig. Vänskap, möjligheter och kärlek är du äckligt ointresserad av
/.../
Avsky i kombination med svartsjuka:
Förlåt. Uppriktigt och ärligt förlåt, Jag vet Inte vad som flög I mig denna gång heller, Jag blir bara så desperat svartsjuk när du ska bort med anann tror Jag. Vill itne förlora dig, och reagerar så In I helvete dumt. Förlåt. Klart jag Inte vill dig något illa. Längtar till nästa vecka när vi kan ses igen. Vill det. Mycket och nära. Snälla glöm alla hårda ord jag sa. Jag vill dig bara väl. Jag vill oss väl Hoppas vi kan hitta framåt Igen trots mitt stora steg åt sidan nyss.
171225:
Är livegen. Hade varit så mycket enklare att släppa dig helt vid avslöjandet. Då hade bara saknaden funnits. Nu finns saknaden, men även terror, hat och hot
Fr o m februari -18 syns S inta ett mera passivt förhållningssätt gentemot L, både hot och känslomässigt engagemang har avtagit. S spelar med för att hålla L lugn.
180224:
Vi ses sällan ja. Vi har saker runt oss som styr det. VI behöver prata om det där med. Vi ses mindre och sämre än båda vill ja.
180305, L till S:
du minns att det är fortsatt stopp för dig att FTF:a Innan mig när ny månad börjar? gäller samtliga cacher. även min
S: Vi pratar om sådant utanför chatt.
Nej det vet jag inte eftersom du ej är elak.
- Vad handlar detta om?
*Observera att S pratar tvärtom.
180305, samma dag; nätet dras åt:
Ändra profilbild. Idag
Och lösenord
Om du vill påstå det är DITT konto
Dags för kommentar
Vad säger hon?
Vad säger du?
Svara nu om du inte vill att jag går vidare
Du kan ordna
Gör du inte det har du valt totalt avslut mellan dig och mig. Och bevisat att du bara utnyttjade både henne och mig. Och får de konsekvenser du är värd
Och lösenord
Om du vill påstå det är DITT konto
Dags för kommentar
Vad säger hon?
Vad säger du?
Svara nu om du inte vill att jag går vidare
Du kan ordna
Gör du inte det har du valt totalt avslut mellan dig och mig. Och bevisat att du bara utnyttjade både henne och mig. Och får de konsekvenser du är värd
Bättre kan det inte sägas, vi hoppas åklagarna önskar detaljläsa om Lenas sista år i livet. Vad som var på tapeten där i mars någon månad innan hon blev ihjälslagen. När domedagen närmar sig för Stefan. Han tvivlade inte på att Lena tänkte göra verklighet av sina hot, inte jag heller. Däremot trodde inte Lena att Stefan skulle göra verklighet av sina tidigare dödshot. Det var hennes misstag, hon trodde stora stygga vargen var ett får som bräkte högt men var maktlös.
Det märks sista halvåret att han gett upp försöken att hota henne, då han förstår att det inte får avsedd verkan. Istället misstänker jag att han filar på sin mordplan. Den aktualiseras säkert varje gång hoten intensifieras, och slutligen äger den faktiskt rum.