2020-10-11, 01:07
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73208505]
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong

Rättade mina mått på omkrets slak. Menade inte att faara med osanning, kan inte bara varit helt slak. Ska mäta om erektion vid tillfälle också så det blir rätt.
När halvt omöjligt att få ett vettigt mått slak,
din kuk måste ju nästan räknas som ett handikapp 😂
Kan ju inte vara många kvinnor som klarar av den i längden menar jag..
Har du svårt att få full fräs på den?
Citera
2020-10-11, 01:08
Medlem
[quote=Findusofelix|73208759]
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems

Jag menade absolut inte att misstro dig Men tack för bilderna

Det lät bara så väldigt mycket i mina öron. Jag är van mera medel om jag säger så. Men rätt så grov är den då enligt min måttstock.

Men jag kan ana då att du inte så ofta kanske får nyttja hela din stolthet?
Där har du nåt modell större att pröva Findus
Citera
2020-10-11, 04:08
Medlem
[quote=pingkong|73209423]
Citat:
När halvt omöjligt att få ett vettigt mått slak,
din kuk måste ju nästan räknas som ett handikapp 😂
Kan ju inte vara många kvinnor som klarar av den i längden menar jag..
Har du svårt att få full fräs på den?

Nej inga problem med att bli hård. Den blir stenhård och står upprätt. Däremot har det varit lite knepigt med att få till det som du säger. Har haft ett par längre relationer så inte jätteerfaren av fler kvinnor, men just mina ex var väl halvförtjusta i just storleken. Men man får se. Håller på att utforska detta nu. Det behöver inte vara så att allt sak in och sen är det vunnet, men vill hitta någon som i alla fall delar lite av ens fantasier och experimentera lite på samma planhalva. Bli kåt på samma saker? Det borde väl vara rimligt?
Citera
2020-10-11, 12:35
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73210031]
Citat:

Nej inga problem med att bli hård. Den blir stenhård och står upprätt. Däremot har det varit lite knepigt med att få till det som du säger. Har haft ett par längre relationer så inte jätteerfaren av fler kvinnor, men just mina ex var väl halvförtjusta i just storleken. Men man får se. Håller på att utforska detta nu. Det behöver inte vara så att allt sak in och sen är det vunnet, men vill hitta någon som i alla fall delar lite av ens fantasier och experimentera lite på samma planhalva. Bli kåt på samma saker? Det borde väl vara rimligt?
Ja låter rimligt, ditt problem är nog som sagt att lyckas hitta en av de tjejer som klarar av att bli misshandlad i fittan varje dag

one night stands lär ju knappast vara svårt för dig att få till, kuken din är ju självraggande..

Se till att få ett rykte om dig bland damerna, sånt där sprider sig som en löpeld och av erfarenhet så struntar många tjejer i att du ”tillhör” en väninna och knullar med dig för att få pröva en stor..

För dig att få till något varaktigt, så måste du nog söka kontakt med tjejer som verkligen vill ha män med enorma kukar, och sen bygga relation på det, låta kuken bestämma flickvän helt enkelt
Citera
2020-10-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nä, dom har en del problem Inte gått att nyregga sig på 3-4 veckor tyvärr. Vet inte alls hur allvarligt det är med BC, men jag hoppas att dom får ordning på det. Tills vidare är nyreg vilandes enligt info på sidan.

Jag använder mig av en annan också, men väldigt få användare, men du kan ju kolla in "Kontaktus" och se om det finns nå folk där du bor? I princip tomt där jag bort.

För det är ju synd, om du inte ska få nytta av din kamrat, då det finns kvinnor som söker män med stora kamrater

Hade kvar mitt gamla konto sedan några år tillbaka visade det sig efter att ha grävt i mejlen... Nu får vi väl se om det ger utdelning
Citera
2020-10-15, 10:40
Medlem
[quote=pingkong|73212549]
Citat:
Ja låter rimligt, ditt problem är nog som sagt att lyckas hitta en av de tjejer som klarar av att bli misshandlad i fittan varje dag

one night stands lär ju knappast vara svårt för dig att få till, kuken din är ju självraggande..

Se till att få ett rykte om dig bland damerna, sånt där sprider sig som en löpeld och av erfarenhet så struntar många tjejer i att du ”tillhör” en väninna och knullar med dig för att få pröva en stor..

För dig att få till något varaktigt, så måste du nog söka kontakt med tjejer som verkligen vill ha män med enorma kukar, och sen bygga relation på det, låta kuken bestämma flickvän helt enkelt

Att kuken är självraggande var nog det mest porrskadade jag hört på länge.
Ska han ta fram den medan han pratar med en tjej, låta den hänga ner för byxbenet som ett cp eller lite casual "råka" nämna sin feta kuk mitt i ett samtal?
Vissa av er behöver stänga av skärmen lite och gå ut i det verkliga livet, en stor kuk är INTE självraggande...
Citera
2020-10-15, 11:22
Medlem
[quote=muchurban|73254279]
Citat:

Att kuken är självraggande var nog det mest porrskadade jag hört på länge.
Ska han ta fram den medan han pratar med en tjej, låta den hänga ner för byxbenet som ett cp eller lite casual "råka" nämna sin feta kuk mitt i ett samtal?
Vissa av er behöver stänga av skärmen lite och gå ut i det verkliga livet, en stor kuk är INTE självraggande...

😂 Näe självklart inte pucko.. menar att han får ligga runt lite i sin bekantskapskrets och rent allmänt, så damerna börjar prata om hans pjäs.. har själv en stor kuk och har legat med 90% av tjejerna kring min krets och vet att min storlek diskuterats och vidarebefodrats till kvinnor jag har legat med och inte legat med ÄN
Har legat med mängder av tjejer som bara vill åt en stor kuk..
Denna snubbe har en enorm pjäs jämfört med min, och vet att han kan få till det pga storleken bara om ordet sprids lite..
Kanske inte lätt för män med minikukar som du att förstå..
Citera
2020-10-15, 12:15
Medlem
WhaleMales avatar
[quote=Bigdickproblems|73203321]
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Hur stor kuk har du ?[/QUOTE

https://imagizer.imageshack.com/v2/771x1668q90/923/2vG0eK.png
sen någon centimeter och halv till vid hård

You really did post a pick on your dick lol....
Kul om någon känner igen dig på kläderna etc.
"Men är inte det där Stefan...?"

Intressant ändå att den inte växer så mycket vid erektion. Den är liksom full-size som standard. Som en vattenfylld ICA-kasse.
Jag dubblar nästan.
Senast redigerad av WhaleMale 2020-10-15 kl. 12:19.
Citera
2020-10-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale

Intressant ändå att den inte växer så mycket vid erektion. Den är liksom full-size som standard. Som en vattenfylld ICA-kasse.
Jag dubblar nästan.

Men visst är det ofta så, att en stor oftast inte blir så mycket större vid erektion, medans en mindre oftare växer mera procentuellt sett?
Jag har lärt mig, att inte bedöma en mans utrustning i slakt tillstånd, då det kan bli väldigt stor skillnad vad gäller slak eller i fullt stånd.
Inte för att jag väljer man efter utrustning heller, men den som gör det kan nog bli överraskad åt båda hållen.
Citera
2020-10-15, 16:08
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73203321]
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Hur stor kuk har du ?[/QUOTE

https://imagizer.imageshack.com/v2/771x1668q90/923/2vG0eK.png
sen någon centimeter och halv till vid hård

Det där är väl en riktig Shower som är imponerande i slakt tillstånd. Det vanligaste är grower som ser oskuldsfulla slaka men växer ordentligt.

Ingen bild i fullt stånd?
Citera
2020-10-16, 03:22
Medlem
[quote=WhaleMale|73255200]
Citat:

Jag dubblar nästan.

jooo men det är smällar man får ta för att bli betrodd på FB. skulle mina polare sed det, skulle de nog ändå inte bli förvånade haha
Citera
2020-10-16, 13:55
Medlem
WhaleMales avatar
[quote=Bigdickproblems|73265031]
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale

jooo men det är smällar man får ta för att bli betrodd på FB. skulle mina polare sed det, skulle de nog ändå inte bli förvånade haha

Hatten av, du har en rejäl drule. Lite avundsjuk faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in