2020-10-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskavdelningen
Ok jag ska försöka förklara. Ditt tänkande kretsar hela tiden bara om ditt könsorgon. Ingen kvinna är intresserad av enbart det. En kvinna vill ha hela paketet, kärlek, ömhet, inlevelse, passion, ögon, mun, kropp, läppar, tunga och uppskattning. Det räcker inte med att erbjuda en kuk även om man själv anser att den är enastående. Bättre än så kan jag inte förklara. Och hur identifierar jag en man? Jo, det är en vuxen person. Inte ett dugg barnslig i sin syn på kvinnor eller på sig själv. Hoppas du förstår nu.

Ah ok, jag förstår vad du menar. Det var något i den riktningen jag hade på känn att du var på väg. Jag har inte haft problem att hitta tjejer eller kunna göra det skönt för dem. Större delen av tiden går åt till att tillfredsställa henne i mitt fall. Det gillar man ju. Den här tråden handlar inte om hur man får en kvinna att komma eller få henne att bli kär. Jag har bara inte lyckats träffa någon som liksom alls uppskattar kuken så mycket. Jag är med på att den inte är allt, men jag skulle gärna träffa någon som ocskå kunde ta den och gilla det.

Jag vet inte riktigt vilket mandat du har för att säga hur jag är som person, men det var säkert något jag diskuterade som var "barnsligt i min syn på kvinnor". Jag får känslan av att jag stött dig på något sätt eftersom du har en viss ton i ditt inlägg. I så fall ber jag om ursäkt för det. Vissa tankar man tar upp här på FB är ju inte helt genomtänkta tankar och jag är inte rädd för att ångra eller ta tillbaka ngt som framkommit plumpt.
Citera
2020-10-10, 20:24
Medlem
[quote=Oliminata|73205076]
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems

Oh! Har haft två pojkvänner med stora (några cm mindre än den på bilden).
Har gillat och kunnat bli tagen hårt av dem utan att det gjort ont, men då har jag varit rejält upphetsad med bra förspel, och dom har varit medvetna och ”växlat upp” så att säga. Aldrig använt glidmedel, tycker det förstör känslan.
Men att bli tagen hårt av en stor kuk är absolut inte det skönaste av sex.

Kul att höra tycker jag! Jag har 1000 frågor till dig, men jag ska inte ställa alla här Du har aldrig upplevt att de större killarna bottnat och slagit in i livmodern - vilket ju ska göra svinont. Självklart ska det ju till ordentligt förspel, länge och inte sen dundra in ppå en gång. Men såklart "djupet" på alla är väl olika. och hur mycket man klarar därefter...
Citera
2020-10-10, 20:52
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73203321]
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Hur stor kuk har du ?[/QUOTE

https://imagizer.imageshack.com/v2/771x1668q90/923/2vG0eK.png
sen någon centimeter och halv till vid hård
Saftig kuk, grattis vad är omkretsen?
Citera
2020-10-10, 21:00
Medlem
[quote=pingkong|73206823]
Citat:
omkrets är dryga 19 slak, 22 hård.
Senast redigerad av Bigdickproblems 2020-10-10 kl. 21:03.
Citera
2020-10-10, 21:16
Medlem
fiskavdelningens avatar
Citat:
Ah ok, jag förstår vad du menar. Det var något i den riktningen jag hade på känn att du var på väg. Jag har inte haft problem att hitta tjejer eller kunna göra det skönt för dem. Större delen av tiden går åt till att tillfredsställa henne i mitt fall. Det gillar man ju. Den här tråden handlar inte om hur man får en kvinna att komma eller få henne att bli kär. Jag har bara inte lyckats träffa någon som liksom alls uppskattar kuken så mycket. Jag är med på att den inte är allt, men jag skulle gärna träffa någon som ocskå kunde ta den och gilla det.

Jag vet inte riktigt vilket mandat du har för att säga hur jag är som person, men det var säkert något jag diskuterade som var "barnsligt i min syn på kvinnor". Jag får känslan av att jag stött dig på något sätt eftersom du har en viss ton i ditt inlägg. I så fall ber jag om ursäkt för det. Vissa tankar man tar upp här på FB är ju inte helt genomtänkta tankar och jag är inte rädd för att ångra eller ta tillbaka ngt som framkommit plumpt.

Det är bra att du förklarar. Det är lugnt.
Citera
2020-10-10, 21:21
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73206893]
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
omkrets är dryga 19 slak, 22 hård.

Menar du verkligen omkretsen nu? Eller pratar du om längden?
Citera
2020-10-10, 22:01
Medlem
[quote=Findusofelix|73207107]
Citat:

Känns som en tvättäkta fb-dase
Citera
2020-10-10, 22:05
Medlem
[quote=pingkong|73207537]
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Känns som en tvättäkta fb-dase

Fick lov att hämta måttband och måtta här hemma, och en omkrets på nästan 22 cm har en ordinär läskburk...
Låter väldigt tufft
Citera
2020-10-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
19 lång
15 omkrets

Anser att den är helt average.

Låter som en trevlig sak.
Citera
2020-10-10, 23:19
Medlem
[quote=Findusofelix|73207107]
Citat:

Nej omkretsen, har precis mätt om den i helt slakt läge och som störst i basen mäter den 18 i omkrets och längre ner 17. Jag ber om ursäkt. När jag mätte sist kan jag inte ha varit helt slak. Ska ta om erektion vid tillfälle så jag inte far med mer osanning. Att basen är grövst är ju vanligast, men ska mäta erektion nästa gång även i skaftet så det blir rätt. Den blir mkt grövre hård, dock marginellt längre. Men som sagt. Lovar återkomma om det.

Detta behöver du u inte klicka på, men bifogar 2 bilder på min mätning nu, skrivit en lapp där dagens datum och ditt namn står med. Lägger upp det som bevis bara idag så att det inte blir massa påhopp sen haha
https://imagizer.imageshack.com/v2/379x505q90/r/924/yqKkIY.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/358x775q90/r/923/dNirxS.png
Senast redigerad av Bigdickproblems 2020-10-10 kl. 23:21.
Citera
2020-10-10, 23:24
Medlem
[quote=pingkong|73206823]
Citat:

Rättade mina mått på omkrets slak. Menade inte att faara med osanning, kan inte bara varit helt slak. Ska mäta om erektion vid tillfälle också så det blir rätt.
Citera
2020-10-10, 23:46
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73208440]
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Nej omkretsen, har precis mätt om den i helt slakt läge och som störst i basen mäter den 18 i omkrets och längre ner 17. Jag ber om ursäkt. När jag mätte sist kan jag inte ha varit helt slak. Ska ta om erektion vid tillfälle så jag inte far med mer osanning. Att basen är grövst är ju vanligast, men ska mäta erektion nästa gång även i skaftet så det blir rätt. Den blir mkt grövre hård, dock marginellt längre. Men som sagt. Lovar återkomma om det.

Detta behöver du u inte klicka på, men bifogar 2 bilder på min mätning nu, skrivit en lapp där dagens datum och ditt namn står med. Lägger upp det som bevis bara idag så att det inte blir massa påhopp sen haha
https://imagizer.imageshack.com/v2/379x505q90/r/924/yqKkIY.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/358x775q90/r/923/dNirxS.png

Jag menade absolut inte att misstro dig Men tack för bilderna

Det lät bara så väldigt mycket i mina öron. Jag är van mera medel om jag säger så. Men rätt så grov är den då enligt min måttstock.

Men jag kan ana då att du inte så ofta kanske får nyttja hela din stolthet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in