Citat:
Ok jag ska försöka förklara. Ditt tänkande kretsar hela tiden bara om ditt könsorgon. Ingen kvinna är intresserad av enbart det. En kvinna vill ha hela paketet, kärlek, ömhet, inlevelse, passion, ögon, mun, kropp, läppar, tunga och uppskattning. Det räcker inte med att erbjuda en kuk även om man själv anser att den är enastående. Bättre än så kan jag inte förklara. Och hur identifierar jag en man? Jo, det är en vuxen person. Inte ett dugg barnslig i sin syn på kvinnor eller på sig själv. Hoppas du förstår nu.
Ah ok, jag förstår vad du menar. Det var något i den riktningen jag hade på känn att du var på väg. Jag har inte haft problem att hitta tjejer eller kunna göra det skönt för dem. Större delen av tiden går åt till att tillfredsställa henne i mitt fall. Det gillar man ju. Den här tråden handlar inte om hur man får en kvinna att komma eller få henne att bli kär. Jag har bara inte lyckats träffa någon som liksom alls uppskattar kuken så mycket. Jag är med på att den inte är allt, men jag skulle gärna träffa någon som ocskå kunde ta den och gilla det.
Jag vet inte riktigt vilket mandat du har för att säga hur jag är som person, men det var säkert något jag diskuterade som var "barnsligt i min syn på kvinnor". Jag får känslan av att jag stött dig på något sätt eftersom du har en viss ton i ditt inlägg. I så fall ber jag om ursäkt för det. Vissa tankar man tar upp här på FB är ju inte helt genomtänkta tankar och jag är inte rädd för att ångra eller ta tillbaka ngt som framkommit plumpt.
Du har aldrig upplevt att de större killarna bottnat och slagit in i livmodern - vilket ju ska göra svinont. Självklart ska det ju till ordentligt förspel, länge och inte sen dundra in ppå en gång. Men såklart "djupet" på alla är väl olika. och hur mycket man klarar därefter...