Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Nej, för tusende gången!
Detta har Lena INTE skickat!
Det är sparat i Lenas dator.
Varför visar du inte vilken aktbilaga? Är det för att ingen ska se att du luras?
Och för tusende gången ljuger du i avsikt att dölja motivet till mordet.
Att du smusslar om vad LW utsatte andra för vet vi. Det är inte första gången du inte drar dig för att sabotera tråden genom att göra våld på sanningen om mordet på Lena.
------------------
Aktbilaga 146 sid 146 - 147.
Utdrag ur konversation mellan Lena och Kristin
Fortsatt i konversationen mellan Kristin och Lena berättar Lena att hon har berättat allt för
Hanna. Lena talar om hämnd for det Stefan gjort mot henne samt en sort orättvis hämnd mot
Hanna för att hon hela tiden fått allt det Lena inte fått av Stefan. Lena pratar om hur hon har
enforhoppning om att Hanna ska få veta hur elak Stefan har varit, hr han lämnat ut extremt
privat och utlämnande detaljer om henne, har utstuderat och han lurat och ljugit för henne,
hur mycket de har varit tillsammans och att de har gjort det överallt i deras hem. Lena
skriver fortsatt att Stefan fortsätter att låtsas, de låtsat att det har det bra, att de äskar
varandra ... fortsatt längre ner i konversationen skriver Lena att Hanna har tvingat Stefan att
unfienda och blocka och belagt med livstids kontaktforbud, alla kanaler. Lena skriver viadre
att det chattar varje dag, massor, ses flera gånger till och med haft sex (se bild 18-22.)
2017-04-11 Berättar Lena att hon varit på en Geocatshing grej. flinar rejält nu jag är elak .....
Hon provocerar det här paret. Stefan och hans fru. De visar utåt att det är två. Hon gör det
genom åka till eventen trotts att Stefan och hans fru ska ditt. Det är lite gränslöst (bild 78-87).
I ett sms står det ikväll är det jag som vann (bild 78). Kristin berättar att hon tror att Lena
menar att nu är det brutet. Hon tog på sig örhängen som hon har fått av Stefan, även ett
halsband som Stefan gett till frun (bild 80). Överenskommelsen med frun är att Lena och han
aldrig mer får prata. I samanhanget och eventet pratar Lena med Stefan ändå för att göra frun
arg och Stefan obekväm.
Efter det kommer Lena hem och är väldigt glad för att det har blivit väldigt obekvämt.
Hennes seger är att hon inte tänker backa i det här. Kristin tänker att det är bra men dumt och
onödigt, men hon har varit arg på honom. Det är svårt att tala med henne eftersom hon är så
gränslös och resultat har vi ju.
Lena skriver till Kristin "Jag vet att det kommer att döda mig "- (Bild 89) Kristin tolkar det
som att hon menar att det kommer att bryta ner mig. Hon har fått uppfattning av att Lena inte
är rädd för honom. Hon tror inte Lena skulle hålla på så som hon har gjort.
Lena har berättat för mig att Stefan ska ha berättat för frun om halsbandet, att han gav både
Lena och henne samma halsband. Stefan har berättat för Lena om intima saker om sin fru, att
hon ska ha smärta i underlivet och inte kan ligga med sin man. Lena har berättat detta för
Hanna samt att hon har legat i deras hus, i hennes lakan, ja allt.
Lena har berättat att deras gemensam Geocashing tour har varit över 20170604. De släpper
massa burkar i ett event. Detta har Stefan , Hanna och Lena varit med i som en grupp. De har
säker varit fler.
------------------
Lena att HON HAR BERÄTTAT ALLT FÖR HANNA. Lena talar om hämnd for det Stefan gjort mot henne samt en sort orättvis hämnd mot Hanna för att hon hela tiden fått allt det Lena inte fått av Stefan
hur mycket de har varit tillsammans och ATT DE HAR GJORT DET ÖVERALLT I DERAS HEM.
LENA HAR BERÄTTAT DETTA FÖR HANNA samt att hon har legat i deras hus, i hennes lakan, ja allt.
En ursäkt emotses?
Varför ljuger du om att Lena var en fruktansvärt elak människa?
Är du ärlig nog att medge att det var Lena som SKRIVIT det ondskelulla brevet?