2016-09-22, 20:57
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Librarian
Vi var till slut 3 par som hade sex med varandra. Vi hade publik i princip hela tiden, men det var inget vi tänkte på. Inga direkta glasväggar, utan helt öppet. Alla respekterade avstånd och situation. Inget kändes påträngande eller jobbigt.

Hur ser det ut med mobiltelefon & dylikt? Dyster dagen efter hade blivit om man märker att man florerar på någon porrsajt någonstans.
Citera
2016-09-22, 21:22
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hur ser det ut med mobiltelefon & dylikt? Dyster dagen efter hade blivit om man märker att man florerar på någon porrsajt någonstans.
Mobiltelefoner är inte tillåtet på swingersklubbar.
Citera
2016-09-22, 23:53
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tanken är självklart att vandra runt tillsammans som en början liksom, frågan är om många har sex & låter andra kolla? Typ knullbås med glasvägg? Haha
"Till en början"? Det är enkelt uttryckt inte tillåtet att gå på egna äventyr. Man kommer dit som ett par, är där som ett par, och går därifrån som ett par. Om du har några tankar på att leka själv så kan du lägga ned.

Sedan - hur ska man hindra folk från att titta? Börja sätta blindfolds på folk? Det är inga stängda rum vi pratar om, utan öppna lokaler. Har man sex så kan andra se det. Mest ostört är väl i det mörka rummet. Där blir det väl kanske mer lyssna än se då...
Citera
2016-09-23, 00:56
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
"Till en början"? Det är enkelt uttryckt inte tillåtet att gå på egna äventyr. Man kommer dit som ett par, är där som ett par, och går därifrån som ett par. Om du har några tankar på att leka själv så kan du lägga ned.

Sedan - hur ska man hindra folk från att titta? Börja sätta blindfolds på folk? Det är inga stängda rum vi pratar om, utan öppna lokaler. Har man sex så kan andra se det. Mest ostört är väl i det mörka rummet. Där blir det väl kanske mer lyssna än se då...

Har jag någonsin sagt att jag skulle vandra runt där själv som en annan gammal runkgubbe? Nej självklart är jag där i sällskap av en kvinna.

& har jag sagt att man skall hindra folk från att titta? Jag undrade bara hur det fungera i praktiken.
Citera
2020-04-28, 10:12
Medlem
Väcker tråden igen! Har bokat in oss på Par i Hjärter lördag 2/5 och läste i deras gästbok från någon som var där helgen innan att det var lite folk! Någon som var där då som kan berätta mer? Tar tacksamt emot tips från oss nybörjare också. Tex jacuzzin, knullas det i den? Massagen, är det för att flera ska olja in en person och kåta upp sig på det? Nån klagade på att det knullas knäpptyst! Är det ingen musik alls där nere? Jag gillar knullsmackandet, vill höra det och stön! Hjälp oss att lätta på mystiken. (För er som läser detta om 10 år så är det pga Corona-viruset det är nerdraget i öppettider och besök troligtvis..)
Citera
2020-04-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGB007
Väcker tråden igen! Har bokat in oss på Par i Hjärter lördag 2/5 och läste i deras gästbok från någon som var där helgen innan att det var lite folk! Någon som var där då som kan berätta mer? Tar tacksamt emot tips från oss nybörjare också. Tex jacuzzin, knullas det i den? Massagen, är det för att flera ska olja in en person och kåta upp sig på det? Nån klagade på att det knullas knäpptyst! Är det ingen musik alls där nere? Jag gillar knullsmackandet, vill höra det och stön! Hjälp oss att lätta på mystiken. (För er som läser detta om 10 år så är det pga Corona-viruset det är nerdraget i öppettider och besök troligtvis..)
Det är lite folk i svängen nu pga coronan och detär nog lite folk där till helgen också. Vi som många andra har ofta mindre träffar på hotell så vi var inte där förra helgen.
i jacuzzin är det knullförbud även om det förekommer hångel där men den har varit avstängd en längre tid, vet inte om den är igång. Massagen kan man göra som man vill med, bara för att nån ligger där är det inte fritt fram att gå dit, precis som i vanliga utrymmena.
Angående volym på de som knullar är det naturligtvis beroende på vilka som är där, ibland är det nån tjej som vill ha uppmärksamhet och skriker hej vilt. Då brukar det mest vara lite leenden och höjda ögonbryn.
Generellt tycker vi att det är bra att gå dit med åtminstone ett annat par då det ibland är folk där som inte är så kontaktsökande.
Citera
2020-04-28, 11:37
Medlem
Tack! Hur lite folk är det tro?
Citera
2020-04-28, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGB007
Tack! Hur lite folk är det tro?
Ingen aning.
Vi har inte varit där sedan corona bröt ut även om vi tänkt åka dit nån helg.
Citera
2020-10-10, 11:09
Förekommer bdsm?
Citera
2020-10-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djejjeff
Förekommer bdsm?

Dom har ett kors och en bock där man kan spänna fast sin partner (eller annan som vill vara med i leken) och uppe i baren kan man låna piskor av olika format.
Citera
2020-10-12, 11:12
Citat:
Ursprungligen postat av JubelOchKlang
Dom har ett kors och en bock där man kan spänna fast sin partner (eller annan som vill vara med i leken) och uppe i baren kan man låna piskor av olika format.

Låter utmärkt. Min fru gillar att binda och plåga mig lite innan hon tar mig. Otroligt spännade att göra det inför publik.
Citera
2020-10-12, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djejjeff
Låter utmärkt. Min fru gillar att binda och plåga mig lite innan hon tar mig. Otroligt spännade att göra det inför publik.

Ha så skoj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in