• 1
  • 2
2016-08-11, 12:21
Medlem
Librarians avatar
Jag (33), min fru (26) och ett annat par som vi är nära vänner med ska besöka PiH för första gången om två veckor. Vi har alla erfarenheter av trekanter o.d. men endast på hemmafronten.

Vad kan vi förvänta oss av stället? Vi tänkte väl mest hålla till på övervåningen där det är mer påklätt och lugnt innan vi tar oss ner - om det känns bra.

Jag har läst att åldersnivån tyvärr är ganska hög. Stämmer detta?

Klubben:
http://www.parihjarter.se/sv-SE
Citera
2016-08-11, 13:12
Medlem
kinky_Ms avatar
Ni kommer vara bland de yngsta. Tycker ni det är viktigt är inte piH rätt val.
Citera
2016-08-11, 14:44
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Librarian
Jag (33), min fru (26) och ett annat par som vi är nära vänner med ska besöka PiH för första gången om två veckor. Vi har alla erfarenheter av trekanter o.d. men endast på hemmafronten.

Vad kan vi förvänta oss av stället? Vi tänkte väl mest hålla till på övervåningen där det är mer påklätt och lugnt innan vi tar oss ner - om det känns bra.

Jag har läst att åldersnivån tyvärr är ganska hög. Stämmer detta?

Klubben:
http://www.parihjarter.se/sv-SE
Om åldern är viktigt för er så se till att gå när det är "Club 20-40". Dom andra dagarna så är medelåldern ofta runt 40+.
Citera
2016-08-11, 15:10
Medlem
Librarians avatar
Åldern är inte jätteviktig. Vi har inte möjlighet att gå på 20-40, då besöket sker på den helg det andra paret är i sthlm på besök.

Är det något vi borde tänka på innan vi går dit, eller tänka på när vi väl är där? Det är outforskad mark för oss alla
Citera
2016-08-11, 15:40
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Åldern är inte jätteviktig. Vi har inte möjlighet att gå på 20-40, då besöket sker på den helg det andra paret är i sthlm på besök.

Är det något vi borde tänka på innan vi går dit, eller tänka på när vi väl är där? Det är outforskad mark för oss alla
Eftersom ni inte verkar vara helt oerfarna i svängen så är mitt enda råd till er att ha trevligt! Atmosfären är väldigt avslappnad. Det enda som ni möjligtvis borde ha i åtanke är klädselreglerna. På övre våningen så kan man ha på sig litet vad man vill, men på nedre våningen så är det näck/underkläder som gäller.

Hoppas att ni kommer få det trevligt.
Citera
2016-08-15, 09:20
Medlem
starlies avatar
Tycker att det här med åldern kan variera väldigt, har varit där 5 gånger nu. Ibland är det många i min ålder (jag är 33), ibland många äldre. Har aldrig provat 20-40 då min sambo är 40+.

Förvänta dig inte att folk ska ta kontakt bara så där. Vill ni ha action, eller samtal över huvud taget, får ni vara beredda att ta den kontakten själv (alt sätta ut annons på bc och prata med folk där innan). Tycker att folk är väldigt avvaktande och man vet nästan aldrig om nån vill ha partnerbyte, ingen tar nåt initativ.

Sen kan jag säga att det nog inte direkt är "mer påklätt" på övervåningen. Har i princip aldrig sett nån som har mer än underkläder där. Känns mer naturligt att gå naken än med kläder tycker jag.
Citera
2016-09-16, 10:42
Medlem
orrecrists avatar
Kan man dyka upp & titta på andra som har sex eller hur går det till? Om man är där som par alltså.
Citera
2016-09-17, 11:36
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Kan man dyka upp & titta på andra som har sex eller hur går det till? Om man är där som par alltså.
Ja, det kan man väl. Om man går omkring och tittar som par alltså. Du kan inte lämna tjejen där uppe och vandra omkring själv och spana runt.
Citera
2016-09-20, 19:33
Medlem
Citat:

Vad tyckte ni om det?
Citera
2016-09-21, 18:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Ja, det kan man väl. Om man går omkring och tittar som par alltså. Du kan inte lämna tjejen där uppe och vandra omkring själv och spana runt.

Tanken är självklart att vandra runt tillsammans som en början liksom, frågan är om många har sex & låter andra kolla? Typ knullbås med glasvägg? Haha
Citera
2016-09-22, 10:44
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasDeTorquemada
Vad tyckte ni om det?

Vi hade det riktigt bra! Var där med ett annat par som var vanare vid situationen. De visade oss runt och det slutade med några riktigt intensiva timmar med dom + ett annat par som kände det första paret sedan tidigare.

Besöket blev över förväntan och vi var båda mycket nöjda och belåtna dagen efter.

Fast vi kommer nog att försöka ta oss dit med ett par igen nästa gång, det var mycket mer avslappnande än om vi hade gått dit själva. Vi är nog fortfarande för ovana vid den scenen
Citera
2016-09-22, 10:45
Medlem
Librarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tanken är självklart att vandra runt tillsammans som en början liksom, frågan är om många har sex & låter andra kolla? Typ knullbås med glasvägg? Haha

Vi var till slut 3 par som hade sex med varandra. Vi hade publik i princip hela tiden, men det var inget vi tänkte på. Inga direkta glasväggar, utan helt öppet. Alla respekterade avstånd och situation. Inget kändes påträngande eller jobbigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in