2020-09-26, 14:01
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Så är det kört nu om man vill ha en Series X innan årsskiftet tror ni?
På inet.se går det att beställa, men det står

Det var ju Elgiganten, Mediamarkt, Webhallen, cdon och power om jag inte minns fel som troligtvis får första batchen iom att dom sköter alla förbokningar.

Edit: och Microsoft store själva då
Citera
2020-09-26, 16:22
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Behöver inte vara helt kört det lär finnas konsoler att köpa fysiskt på plats hos en del stora åf tex mm och Elgiganten.

Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Det var ju Elgiganten, Mediamarkt, Webhallen, cdon och power om jag inte minns fel som troligtvis får första batchen iom att dom sköter alla förbokningar.

Edit: och Microsoft store själva då

Provade att lägga en beställning hos Elgiganten, i värsta fall kan man avboka.
Citera
2020-09-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Series x. Det namnet dock. Nästan lika hemskt som one. Man undrar vad dem tänkte kring det. Tyckte spencer sa att man ville att namnet skulle ha någon speciell mening likt xbox one. Där var det ju att xbox var typ one in all eller något. 360 var väl att den skulle rikta sig till alla riktningar eller något sådant.

Har dem inte sagt än. Men skillnaden i pris mellan playstation xbox kommer vara mindre än tidigare generationer. Inget av företagen gör samma misstag igen. Kommer ihåg ps3 vs xbox 360. Sen gjorde microsoft misstaget med xbox one vs ps4. Kommer nog inte skilja mer än någon hundring den här gången. Så pris lär knappast påverka alltför mycket vilken konsol som köps. Utan spel/hårdvara.

Om jag får gissa så kostar dem någonstans mellan 4000-4500. Och baserar det på de rykten och tips jag läst runt på olika spelasajter senaste åren.

bra du gissade idiot, kostar ju 10.000!!!
Citera
2020-09-26, 16:43
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparrisochbollar
bra du gissade idiot, kostar ju 10.000!!!
Är du ännu en av alla dumma jävlar som går in och tittar på alla sidor som fortfarande inte ha uppdaterat sina groteskt överdrivna preliminära priser med dom officiella? Min gissning, vilket iochförsig inte var någon högoddsare, var mitt i prick. PS4 digital för 4000. Sen med skivläsare både xbox series x och PS5 5000. Alltså exakt det jag skrev.
Citera
2020-09-26, 21:26
Medlem
LaCucarachas avatar
Fast nu kostar ju iofs PS5 DE 5000:- och vanliga 6000:-.
Citera
2020-09-29, 19:33
Medlem
Big Bosss avatar
Gick in på Elgiganten Backaplani lördags o la en bokning på Series X All Access, kollade med kundtjänst igår för att se när man kan tänka sig mess om upphämtning. 10 november sa de till mig, verkar osannolikt när jag var så sent ute med min All Access bokning? Men den som lever får se
Citera
2020-09-30, 11:37
Medlem
Jag var in och bokade ett i måndags och fick veta att det såg ljust ut att få den till releasedagen. Nu ska det bli en julklapp så den behövs egentliten inte innan december, men ändå.
Citera
2020-10-02, 22:12
Medlem
GormDenGamles avatar
Några norrbaggar har fått tag på en tidig variant..

https://www.instagram.com/p/CF2IjGNARbR/?igshid=19qditobcr3y6
Citera
2020-10-03, 00:42
Medlem
Besticks avatar
Jävlar vad taggad man blivit nu när man sett alla hands on-videos på Youtube och köpet av Bethesda.

Inte långt kvar!
Citera
2020-10-10, 08:03
Medlem
HeavyPops avatar
Nån som vet om man kan beställa den vit..?
Jag vill ha en vit konsol plus handtaget.
Citera
2020-10-10, 08:18
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Nån som vet om man kan beställa den vit..?
Jag vill ha en vit konsol plus handtaget.

Nä inte Series X än men som vanligt lär det komma andra färgval och utgåvor med tiden. Series S är vit om det skulle vara ett alt.
Citera
2020-10-10, 08:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Problem med värmen, blir enormt varm o kan värma en lägenhet:

https://www.sweclockers.com/nyhet/30569-xbox-series-x-uppges-ge-ifran-sig-galna-mangder-varme
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in