2020-08-14, 18:08
Medlem
pantywankers avatar
Har en fråga om Julas Meec multiseries maskiner trådlösa med 18volts batterier till exempel Grästrimmer, skruvdragare, muttermaskin, cirkelsåg med mera.
Nu har dom börjat med ett nytt sortiment med maskiner på 40 volt.
Är orolig att utvecklingen på dom äldre skall sluta.
Jag har maskiner för både verkstad bygg och trädgård i samma serie så har ingen aning om var min fråga passar?
Citera
2020-09-19, 23:09
Medlem
Pope666s avatar
vart ska jag placera en tråd där man diskuterar kändisar och dess eventuella konsekvenser för de kändisar som stödjer Trump?

kändisskvaller, politik utrikes ?
Citera
2020-09-19, 23:17
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Har en fråga om Julas Meec multiseries maskiner trådlösa med 18volts batterier till exempel Grästrimmer, skruvdragare, muttermaskin, cirkelsåg med mera.
Nu har dom börjat med ett nytt sortiment med maskiner på 40 volt.
Är orolig att utvecklingen på dom äldre skall sluta.
Jag har maskiner för både verkstad bygg och trädgård i samma serie så har ingen aning om var min fråga passar?

(FB) Bostad, hem och trädgård eller (FB) Övrig hemelektronik borde väl vara lämpligt? Kolla med modsen där för att vara säker.
Citera
2020-09-20, 07:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
vart ska jag placera en tråd där man diskuterar kändisar och dess eventuella konsekvenser för de kändisar som stödjer Trump?

Det är ju inget skvaller i alla fall att diskutera konsekvensen av en åsikt. Kändis eller ej.
Citera
2020-09-20, 12:26
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:

En sådan tråd är välkommen i Politik-Utrikes.
Citera
2020-09-20, 21:47
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
En sådan tråd är välkommen i Politik-Utrikes.

ok tack
Citera
2020-09-25, 10:31
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Var ska jag placera följande trådstart, jag harr försökt tänka till men i varje delforum säger kristallkulan att det finns risk att den är felplacerad. Just nu lutar det åt Sista Utvägen:
Bilder av Sverige idag sökes

Jag skulle vilja ha en mapp med bilder från dagens Sverige, bilder på upplopp, bombningar med mera. En samlingsmapp som ökar i värde ju närmre valet vi kommer. Jag har precis påbörjat samlingen men vet att medlemmarna på flashback är grymma att hitta dyligt, kanske fler förstår poängen också.

Tråden går alltså ut på att länka bilder ur media, traditionell media som social media. Meningen är inte att sprida upphovsrättskyddat materiel utan länkar till befintliga bilder man kan spara ned för eget bruk.
Citera
2020-09-25, 11:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Var ska jag placera följande trådstart, jag harr försökt tänka till men i varje delforum säger kristallkulan att det finns risk att den är felplacerad. Just nu lutar det åt Sista Utvägen:
Bilder av Sverige idag sökes

Jag skulle vilja ha en mapp med bilder från dagens Sverige, bilder på upplopp, bombningar med mera. En samlingsmapp som ökar i värde ju närmre valet vi kommer. Jag har precis påbörjat samlingen men vet att medlemmarna på flashback är grymma att hitta dyligt, kanske fler förstår poängen också.

Tråden går alltså ut på att länka bilder ur media, traditionell media som social media. Meningen är inte att sprida upphovsrättskyddat materiel utan länkar till befintliga bilder man kan spara ned för eget bruk.

Låter ju som (FB) Länktips

Där kan du också efterfråga bilder: (FB) Tråden där vi efterfrågar bilder
Citera
2020-10-04, 11:05
Bannlyst
Jag har skrivit en text som jag tänkte göra till en tråd.

Den handlar i stora drag om droganvändning och hur man kan bruka droger positivt respektive missbruka droger negativt.

Se i spoiler.

Citera
2020-10-05, 15:07
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Jag har skrivit en text som jag tänkte göra till en tråd.

Den handlar i stora drag om droganvändning och hur man kan bruka droger positivt respektive missbruka droger negativt.

Se i spoiler.

papperskorgen?

vart kan jag skriva om min teveserie ide?
Citera
2020-10-05, 18:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
vart kan jag skriva om min teveserie ide?

(FB) Den enda tråden om manus/filmidéer,hur man börjar och säljer det

(FB) Tips för att skriva tv-manus?

(FB) Kritik på min synops samt idé uppskattas!
Citera
2020-10-09, 23:44
Medlem
pantywankers avatar
Jag söker något som kan liknas vid ett jättelikt kaffefilter som kan filtrera ca 5 liter åt gången.
Det skall användas för att filtrera Diesel/ Brännolja som blivit förorenad av alger som det blir i moderna bränslen.
Alltså en stor fem eller mer liter stor tratt med ett bra filter i.
Var? Kan inte ens gissa vilket forum eftersom oljeanvändningen inte behöver gå ihop med vad produkten är avsedd för.
En 5liters tratt med stort filter avsedd för livsmedel skulle ju fungera utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in