Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Sorry, jag tänker inte köra den är diskussionen i repris. Det är utagerat, jag har sagt vad jag hade att säga i frågan till Toblerone-mannen, han verkade dessutom inte särskilt smart, lindrigt sagt.

Flera av de andra här i tråden höll dessutom med mig om att det inte finns någon anledning att definiera just presidentdebatter som ett unikum, en helt egen kategori i klassen debatter på tv. Finito.
Du fortsätter undvika sakfrågan, och börjar nu komma med ad hominem och påståenden om att din åsikt backas upp av andra postare i en tråd som i huvudsak spammas sönder av TDS-folk.

Inte direkt starka argument, om man säger så.

Igen, inga tidigare fall av debatter av samma diginitet har presenterats som skett online. Tror tvärtom i princip alla är överens om att en presidentdebatt ska äga rum just live, på en riktig debattplattform. Att gå ifrån den traditionen är i slutändan en fara för, eller åtminstone en devalvering av, demokratin. Biden verkar ovillig att debattera i ett traditionellt debattformat, och det är inget bra tecken. Att Trump säger nej till virtuella "debatter" gör han helt rätt i.
Så mycket som du numera postar i dessa trådar har jag svårt att se något annat skäl för att du nu vill undvika debatten än att du har slut på argument.