2020-10-05, 22:24
Medlem
WhaleMales avatar
Jag är väldigt normalutrustad. Kanske liite över medel, men skulle gärna ha stoooor! Vissa tjejer är slappa.
Finns det någon här som har riktigt liten kuk? Hur är det? Svara ärligt, detta är ett anonymt forum.
Funkar det för dig?
Citera
2020-10-09, 01:03
Medlem
[quote=Biorr|41923820]Min polare får ligga ganska ofta, och jag blir irriterad när han ska berätta minsta detalj från hans senaste ligg och han skryter ofta om att tjejen har sagt att den är för stor osv. Han säger att det är kul att höra. Jag ser min kuk som medel, hade gärna lagt på några cm men är helt nöjd som det är.

Men finns det något positivt med så stor kuk eller vill han bara skryta pga låg självkänsla?

Tjejer, tycker ni det är bättre med medel/snäppet under än för stor? Kan tänka mig att större storlek kan vara njutbart vid oralsex men inte annars. Har jag fel?

I min uppfattning är det bara nackdelar. Vet inte hur stor han har, men jag får nästintill aldrig ligga ordentligt. Hade gärna haft lite mindre balle. Tror du ska vara jävligt nöjd
Citera
2020-10-09, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Jag är väldigt normalutrustad. Kanske liite över medel, men skulle gärna ha stoooor! Vissa tjejer är slappa.
Finns det någon här som har riktigt liten kuk? Hur är det? Svara ärligt, detta är ett anonymt forum.
Funkar det för dig?

Fast det är knepigt också med för stor. Jag får nästan aldrig in hela och har aldrig lyckas ta en tjej analt. Hur stor är du?
Citera
2020-10-09, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AFI
Fin var väl o ta i men den duger att våldta med!

Hehe, det är väl det som fungerar
Citera
2020-10-09, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Jag är inget större fan av analsex jag heller, däremot så kan det ju vara kul som omväxling någon gång.
Däremot så upplever jag att deep throat är en sexuell dröm och det är mer än en som försökt men ingen har fått till det än, så för min del så hade jag nog kunnat ha både 5 och 6 cm kortare kuk utan att det gjort mig nåt.

Jag håller med. Problemet med för stor balle är att om man har lite läggning åt att knulla en hals eller dundra in kuken djupt och hårt så går det inte utan att det gör jävligt ont för tjejen. Oftast. De flesta här verkar tro att man knullar dåligt för att man är stor. Kanske är sant, men det beror väl i så fall på att man aldrig får knulla ordentligt som man vill.
Citera
2020-10-09, 13:09
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Jag håller med. Problemet med för stor balle är att om man har lite läggning åt att knulla en hals eller dundra in kuken djupt och hårt så går det inte utan att det gör jävligt ont för tjejen. Oftast. De flesta här verkar tro att man knullar dåligt för att man är stor. Kanske är sant, men det beror väl i så fall på att man aldrig får knulla ordentligt som man vill.

Känner också igen detta även fast jag kanske inte har så extremt stor (19 cm, 13 omkrets) Har ofta fått tagit det lite lugnt speciellt bakifrån. Det finns tjejer som fått in hela vid avsugning men vid munknull har man fått nöja sig med att halva går in bara
Citera
2020-10-09, 13:18
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems

Alltså haha, det är där en humblebrag.
Ååå, det är så jobbigt att vara utrustad som en häst....:P
Citera
2020-10-09, 13:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Min är typ 18 vid stånd så jag ser mig som medel, min kk säger att storleken inte har så jättestor betydelse det är vad jag gör med den i sängen. Men en jättekuk kan jag förstå att kan bli lite för mycket för en tjej (kanske kul att titta på), kanske ännu värre för killar när den ska in där bak. Mickrokukar är väl heller inte så kul, att se ut som en 7 åring där nere vid 30.
Citera
2020-10-09, 16:54
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Min är typ 18 vid stånd så jag ser mig som medel, min kk säger att storleken inte har så jättestor betydelse det är vad jag gör med den i sängen. Men en jättekuk kan jag förstå att kan bli lite för mycket för en tjej (kanske kul att titta på), kanske ännu värre för killar när den ska in där bak. Mickrokukar är väl heller inte så kul, att se ut som en 7 åring där nere vid 30.

Nu är ju min kanske snarare lång än tjock, men jag upplever att man kan komma bra mycket längre in i röven än i fittan. Vi brukar köra en stund i missionären för att sedan fortsätta analt.

Med en lång kuk fungerar inte många ställningar som doggy, missionären osv. Kanske är min fru inte så skillad, men då kommer den lätt åt livmodertappen och det gör tydligen väldigt ont....
Citera
2020-10-09, 17:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Nu är ju min kanske snarare lång än tjock, men jag upplever att man kan komma bra mycket längre in i röven än i fittan. Vi brukar köra en stund i missionären för att sedan fortsätta analt.

Med en lång kuk fungerar inte många ställningar som doggy, missionären osv. Kanske är min fru inte så skillad, men då kommer den lätt åt livmodertappen och det gör tydligen väldigt ont....

Jag har varit med om det med ett av mina ex, att jag slog mot livmodertappen vid doggy å tyvärr är det min favoritställning så hon fick rida istället å så hörde vi missionären men mest blev det ridturer så fick hon själv bestämma takten istället för att jag öste på bakifrån som en vilde, analsex vägrade hon men ett annat ex gick med på det samt mina kk:s jag har två å den ena är med på det mesta å den andra blir lite våghalsigare när hon blir full.
Citera
2020-10-09, 18:34
Medlem
[quote=Bigdickproblems|73186788]
Citat:
Ursprungligen postat av Biorr

Tjejer, tycker ni det är bättre med medel/snäppet under än för stor? Kan tänka mig att större storlek kan vara njutbart vid oralsex men inte annars. Har jag fel?

I min uppfattning är det bara nackdelar. Vet inte hur stor han har, men jag får nästintill aldrig ligga ordentligt. Hade gärna haft lite mindre balle. Tror du ska vara jävligt nöjd

Måste jag välja, så hellre då en aning under medel än för stor. Men allra helst den som är lagom för mig, så mellan 11-13 cm i omkrets och max 13-14 cm "införbar" längd. Är den nå mycket längre så gör det bara ont när han slår i botten, så för min del så finns ingen anledning till några större än så för min del.
En kk hade lite väl lång för min del, och det var mest besvärligt att parera för att inte slå i för hårt, för det är ju lite kul om det går att dunka på som man vill, men då måste längden stämma överens.

Hellre grov än lång om jag måste välja, men allra helst lagom för mig.
Citera
2020-10-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Alltså haha, det är där en humblebrag.
Ååå, det är så jobbigt att vara utrustad som en häst....:P

Oj, sorry. menade inte att kränka ngn. Det var inte meningen att lägga mig i en diskussion jag inte var välkommen i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in