Citat:
Ursprungligen postat av auToExeC
Hängde inte med riktigt där om jag ska vara ärlig..
Förklara gärna som om jag vore ett barn..

Jag har en modell större (framför allt grov) (bildbevis finns för den som minns eller söker)
Flera tjejer som uttalat att de gillar att suga kuk har blivit "sura" frustrerade när de skulle suga mig för att de inte kunnat suga som de "brukar" och ofta slutar det med att de låter bli, en del som är vana att använda händerna mycket kan ju göra det hur skönt som helst även om det aldrig blir talan om deeptroath, ofta tar deras tänder i och det är ju inte skönt.
Jag har haft tjeje roch förhållanden där sexet varit dåligt för att tjejerna inte "klarat" av min tjocklek, det krävs oftast övning och att de inte får mentala blokeringar, om man tänker oj oj va tjock den är det kommer inte gå och göra ont ....ja då gör det det, men med lite träning så brukar de flesta bli rätt "bekväma" och många gillar storleken sen.
Det är dock så att allt tyder på att killar med "mindre" önskar att de hade större för att de tror att tjejerna vill ha bamsekukar (det finns dem som vill ha det, men det finns de som gillar mindre, vet en tjej som gillade sin killes lille korta böjda för han kom åt G-punkten som ingen annan)
De ggr man är kåt som en bock och är på väg in i tjejen och det slutar med att det inte går då vill man förminska kuken, frustrationen är jävlig då troligtvis i nivå med de som inte kan få upp den typ......MEN vänta nu så här pratar man inte med BARN men jag tror du fattar nu?