2013-02-05, 13:57
Medlem
Hkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterlarsa
Frågan är vad du eller andra tjejer tänder på? Tror iofs att lagom är bäst, men det finns ju de som tänder på stora och söker efter det. Har dock aldrig hört att tjejer rekommenderar små eller tänder på småsnoppar.

Jag tänder på att bli knullad i munnen och köra ner den i halsen, det är helt omöjligt om den är för stor. Och det går inte för mig att ha analsex. Därav föredrar jag lagom, lite större går också bra.

Små är varken skönt eller "roliga" att suga på hah, det är analsex som gäller i sådana fall. :>
Senast redigerad av Hkick 2013-02-05 kl. 14:00.
Citera
2013-02-05, 17:13
Medlem
mrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Jag tänder på att bli knullad i munnen och köra ner den i halsen, det är helt omöjligt om den är för stor. Och det går inte för mig att ha analsex. Därav föredrar jag lagom, lite större går också bra.

Små är varken skönt eller "roliga" att suga på hah, det är analsex som gäller i sådana fall. :>
Det låter faktiskt rimligt. Jag antar att min kuk är medel, 15-18 cm beroende på hur långt man trycker in linjalen och 13 cm i omkrets. Idag provade jag att penetrera en toarulle men fick bara in ollonet. Sen provade jag trycka in rullen käften men fick bara in 8 cm innan kräkreflexen kom. Hela hade väl gått att få in om man slapp papperssmaken och ansträngde sig lite. Men det måste vara skitjobbigt att suga av en riktig "fb-kuk" och ganska smärtsamt för den som blir det.

Så jag är nog ganska nöjd med min svenssonkuk...
Citera
2013-02-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auToExeC
Hängde inte med riktigt där om jag ska vara ärlig..
Förklara gärna som om jag vore ett barn..

Jag har en modell större (framför allt grov) (bildbevis finns för den som minns eller söker)

Flera tjejer som uttalat att de gillar att suga kuk har blivit "sura" frustrerade när de skulle suga mig för att de inte kunnat suga som de "brukar" och ofta slutar det med att de låter bli, en del som är vana att använda händerna mycket kan ju göra det hur skönt som helst även om det aldrig blir talan om deeptroath, ofta tar deras tänder i och det är ju inte skönt.

Jag har haft tjeje roch förhållanden där sexet varit dåligt för att tjejerna inte "klarat" av min tjocklek, det krävs oftast övning och att de inte får mentala blokeringar, om man tänker oj oj va tjock den är det kommer inte gå och göra ont ....ja då gör det det, men med lite träning så brukar de flesta bli rätt "bekväma" och många gillar storleken sen.

Det är dock så att allt tyder på att killar med "mindre" önskar att de hade större för att de tror att tjejerna vill ha bamsekukar (det finns dem som vill ha det, men det finns de som gillar mindre, vet en tjej som gillade sin killes lille korta böjda för han kom åt G-punkten som ingen annan)

De ggr man är kåt som en bock och är på väg in i tjejen och det slutar med att det inte går då vill man förminska kuken, frustrationen är jävlig då troligtvis i nivå med de som inte kan få upp den typ......MEN vänta nu så här pratar man inte med BARN men jag tror du fattar nu?
Citera
2013-02-06, 00:30
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
vad klassas som grov?
Hur långt är ett snöre? Du måste ju förstå att svaret din fråga varierar från individ till individ. Tänk gärna en gång till innan du postar. Det här är ett forum med högt i tak. Men jag tycker ändå att vi som skriver här bör ställa som krav någon slags miniminivå som måste uppnås. Den här tråden håller en generellt sett ganska hög nivå. Det är bra att du ställer frågor. Men ställ gärna mer konkreta frågor. Diffusa frågor utgör sällan någon god grund för en konstruktiv dialog. Hoppas att du inte tog illa upp.
Citera
2013-02-06, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Hur långt är ett snöre? Du måste ju förstå att svaret din fråga varierar från individ till individ. Tänk gärna en gång till innan du postar. Det här är ett forum med högt i tak. Men jag tycker ändå att vi som skriver här bör ställa som krav någon slags miniminivå som måste uppnås. Den här tråden håller en generellt sett ganska hög nivå. Det är bra att du ställer frågor. Men ställ gärna mer konkreta frågor. Diffusa frågor utgör sällan någon god grund för en konstruktiv dialog. Hoppas att du inte tog illa upp.

Jag håller med. Men samtidigt finns det ju en nivå på grovhet där tjejer faktiskt börjar säga att vissa är grova. Av mina erfarenheter och undersökning på nätet så verkar vi hamna någonstans runt 14cm och uppåt anses vara grov kuk. Sen i förhållande till fittan är en annan sak. Ren generellt så stämmer nog 14cm för dom flesta tjejerna.
Citera
2013-02-06, 22:14
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Då har hon fel viskositet på sitt slidsekret, jag har själv 25 cm i omkrets så jag vet att det går (dock inte analt).

Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Jag måste säga att jag är lite konfunderad över att det inte är någon som har riktigt grov kuk?
Jag har ganska exakt 22 CM i omkrets och den är snäppet kortare längdmässigt med ca 20-21 CM beroende på dagsform.

Blev faktiskt lite besviken idag när jag upptäcker att du trollat hela tiden om din omkrets....
Hade varit ballt om åtminstone EN av Flashbacks alla medlemmar hade suttit inne med 22cm i omkrets men nu tror jag mer på att du har en riktigt liten sparris mellan benen och vad du än skriver till ditt försvar så är du fortfarande ett påkommet TROLL
Citera
2013-02-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Nej jag är inte finsk vad fick du det ifrån? Jag är helt svensk, lite fransk.

Jag kännde bara att du härstammade till viss del från ett land på F men Fillipinerna känndes inte rätt det stod mellan Finland och Viva la France.....jag gissa fel.

Ot. Fundera en del, hur kommer det sig att jag som har rätt grov "altid" träffar tjejer som inte är "överförtjusta i grova" medans det verkar som många mindre träffar sånna som vill ha mindre.

(har ju träffat några som verkligen gillat min size så det är inte så att den är "för" stor för alla)
Citera
2013-02-08, 12:33
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Ni vet att ni kan förlänga eran penis innan sexet med ett par cm samt få fylligare kuk? Gör det varje gång du duschar så får du tillslut permanent längre penis.

Vill ni veta hur får ni dra iväg ett PM. För mig blev det bra resultat efter en gång, men det försvinner efter en dag. Men om ni fortsätter proceduren så får ni längre DICK.

Mvh
Citera
2013-02-08, 23:23
Medlem
Biorrs avatar
Negativt med stor kuk

Min polare får ligga ganska ofta, och jag blir irriterad när han ska berätta minsta detalj från hans senaste ligg och han skryter ofta om att tjejen har sagt att den är för stor osv. Han säger att det är kul att höra. Jag ser min kuk som medel, hade gärna lagt på några cm men är helt nöjd som det är.

Men finns det något positivt med så stor kuk eller vill han bara skryta pga låg självkänsla?

Tjejer, tycker ni det är bättre med medel/snäppet under än för stor? Kan tänka mig att större storlek kan vara njutbart vid oralsex men inte annars. Har jag fel?
Citera
2013-02-08, 23:36
Medlem
Själv lider jag av Graucho Marx-syndromet: ifall någon ger mig en komplimang så förutsätter jag att de ljuger.
Jag anser mig vara av medelstorlek, men det beror på hur jäkla kåt man är också. Har dock haft tjejer som tyckt att den är stor, andra som tycker den varit perfekt. Jag är en "grower and not a shower" kan man säga. Överlag har jag haft fyra eller fem getingar i betyg av de tjejer jag haft.

Det är inte storleken som spelar roll, utan vilken magi du kan väva med staven.

Har dock också en polare med modell större - han är mer frustrerad över att han inte kan få uppleva känslan att komma hela vägen in. Han känner han missar en hel del av upplevelsen, samt att vissa ställningar är stört omöjliga.

Nojja inte i onödan, är inte tjejen nöjd med storleken så kan du alltid flika in att det inte är din storlek där nere som är problemet.
Citera
2013-02-09, 00:04
Medlem
Ta det din polare säger med en stor nypa salt. Har man gott självförtroende i övrigt så är behovet av att gå runt och skryta om sin kuk minimal. Det låter snarare som att den orsakar problem än fördelar med damerna och att han försöker släta över det och göra det till en positiv sak genom att säga att det är en "kul sak att höra". Troligtvis så tycker han själv att det är jobbigt att det ibland hindrar honom i sexlivet, men det skulle han såklart knappast erkänna.

Jag är tjej och visst har jag vänner som föredrar lite större, men den absoluta majoriteten gör det inte, eftersom det oftast orsakar problem och smärta vid sex. Så det där att en stor kuk skulle vara så himla åtråvärt är något som männen bryr sig bra mycket mer om och använder för att hävda sig mot varandra.
Citera
2013-02-09, 00:09
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluebelles
Ta det din polare säger med en stor nypa salt. Har man gott självförtroende i övrigt så är behovet av att gå runt och skryta om sin kuk minimal. Det låter snarare som att den orsakar problem än fördelar med damerna och att han försöker släta över det och göra det till en positiv sak genom att säga att det är en "kul sak att höra". Troligtvis så tycker han själv att det är jobbigt att det ibland hindrar honom i sexlivet, men det skulle han såklart knappast erkänna.

Jag är tjej och visst har jag vänner som föredrar lite större, men den absoluta majoriteten gör det inte, eftersom det oftast orsakar problem och smärta vid sex. Så det där att en stor kuk skulle vara så himla åtråvärt är något som männen bryr sig bra mycket mer om och använder för att hävda sig mot varandra.
well said babe, Min kuks storlek varierar. Om tjejen är snygg så blir den lätt 20cm annars ligger den runt 18-19. Någon som vet varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in