Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Ja, men nu är vi ju där igen, och tillmäter storleken en så djävla stor betydelse! Slidan är så otroligt anpassningsbar! Jag ska ta två exempel ur mitt liv:
Jag säger igen: Storleken, inom rimliga gränser, spelar en underordnad betydelse. Det gäller att känna sin kropp och hur man kan använda den. Det gäller att veta hur det kvinnliga könsorganet fungerar så att man kan göra rätt saker på rätt sätt. Precis som att det vid oralsex är noga hur man slickar, så är det viktigt vid vaginalsex att ha koll på hur man penetrerar!
Vet du vad många kvinnor har sagt till mig? Jo: "Killar som vet med sig att de har en stor kuk tror att man blir lycklig bara de pumpar på. Men hur kul är det?"
Det gäller också att vara lyhörd, för varje kvinna fungerar olika. Hur man stöter, hur man vinklar, snabbt eller långsamt etc. etc. Allt har betydelse och man måste läsa av situationen och anpassa sig.
- Jag hade under en längre tid en älskarinna som i sin tur hade en älskare till förutom mig. Denne hade helt andra mått än jag, dvs mycket större. Hon fick precis lika lätt vaginalorgasmer vid samlag med mig som med honom, och det var inte få! Och hon sa en intressant sak när jag berömde henne för att hon var så trång och klämde så bra: "Ja, det är mycket lättare att klämma runt din än om NN:s. Jag får liksom inget tag om hans, när jag är så uttänjd"
- En annan kvinna, som jag har ett förhållande med nu. Hon är gift med en man som har kuk som skulle göra alla FB:are gröna av avund. Ändå älskar hon min kuk, och just för att den inte är större! Hon tycker t.ex. om att hon kan ta hela i munnen utan att behöva kräkas, och hon får mycket lättare vaginalorgasm av min lilla kuk än med hennes mans bamse.
Jag säger igen: Storleken, inom rimliga gränser, spelar en underordnad betydelse. Det gäller att känna sin kropp och hur man kan använda den. Det gäller att veta hur det kvinnliga könsorganet fungerar så att man kan göra rätt saker på rätt sätt. Precis som att det vid oralsex är noga hur man slickar, så är det viktigt vid vaginalsex att ha koll på hur man penetrerar!
Vet du vad många kvinnor har sagt till mig? Jo: "Killar som vet med sig att de har en stor kuk tror att man blir lycklig bara de pumpar på. Men hur kul är det?"
Det gäller också att vara lyhörd, för varje kvinna fungerar olika. Hur man stöter, hur man vinklar, snabbt eller långsamt etc. etc. Allt har betydelse och man måste läsa av situationen och anpassa sig.
Just detta med att många tjejer har lättare att klämma runt en normal/liten kuk än en stor har jag hört av flera tjejer, kul med balanserade inlägg som faktiskt bildar folket istället för dessa fjantinlägg där folk ljuger om sin storlek.
Sexindustrin har verkligen sabbat många killars självförtroende, jag hade ingen aning om att jag var välutrustad förrän man haft sex med flera brudar som samtliga var lite fascinerade över detta.
Tyvärr så är det nog ruggigt många här som har en kuk som ligger i dina mått och anser att de därmed är helt värdelösa i sängen...
Därför är det bra för hela forumsdelen att detta diskuteras på ett seriöst sätt, men tyvärr så lär väl denna tråd tramsas sönder av en massa killar med taskigt självförtroende.