2009-10-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Ja, men nu är vi ju där igen, och tillmäter storleken en så djävla stor betydelse! Slidan är så otroligt anpassningsbar! Jag ska ta två exempel ur mitt liv:
  1. Jag hade under en längre tid en älskarinna som i sin tur hade en älskare till förutom mig. Denne hade helt andra mått än jag, dvs mycket större. Hon fick precis lika lätt vaginalorgasmer vid samlag med mig som med honom, och det var inte få! Och hon sa en intressant sak när jag berömde henne för att hon var så trång och klämde så bra: "Ja, det är mycket lättare att klämma runt din än om NN:s. Jag får liksom inget tag om hans, när jag är så uttänjd"
  2. En annan kvinna, som jag har ett förhållande med nu. Hon är gift med en man som har kuk som skulle göra alla FB:are gröna av avund. Ändå älskar hon min kuk, och just för att den inte är större! Hon tycker t.ex. om att hon kan ta hela i munnen utan att behöva kräkas, och hon får mycket lättare vaginalorgasm av min lilla kuk än med hennes mans bamse.

Jag säger igen: Storleken, inom rimliga gränser, spelar en underordnad betydelse. Det gäller att känna sin kropp och hur man kan använda den. Det gäller att veta hur det kvinnliga könsorganet fungerar så att man kan göra rätt saker på rätt sätt. Precis som att det vid oralsex är noga hur man slickar, så är det viktigt vid vaginalsex att ha koll på hur man penetrerar!

Vet du vad många kvinnor har sagt till mig? Jo: "Killar som vet med sig att de har en stor kuk tror att man blir lycklig bara de pumpar på. Men hur kul är det?"

Det gäller också att vara lyhörd, för varje kvinna fungerar olika. Hur man stöter, hur man vinklar, snabbt eller långsamt etc. etc. Allt har betydelse och man måste läsa av situationen och anpassa sig.

Just detta med att många tjejer har lättare att klämma runt en normal/liten kuk än en stor har jag hört av flera tjejer, kul med balanserade inlägg som faktiskt bildar folket istället för dessa fjantinlägg där folk ljuger om sin storlek.

Sexindustrin har verkligen sabbat många killars självförtroende, jag hade ingen aning om att jag var välutrustad förrän man haft sex med flera brudar som samtliga var lite fascinerade över detta.

Tyvärr så är det nog ruggigt många här som har en kuk som ligger i dina mått och anser att de därmed är helt värdelösa i sängen...
Därför är det bra för hela forumsdelen att detta diskuteras på ett seriöst sätt, men tyvärr så lär väl denna tråd tramsas sönder av en massa killar med taskigt självförtroende.
Citera
2009-10-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Just detta med att många tjejer har lättare att klämma runt en normal/liten kuk än en stor har jag hört av flera tjejer, kul med balanserade inlägg som faktiskt bildar folket istället för dessa fjantinlägg där folk ljuger om sin storlek.

Sexindustrin har verkligen sabbat många killars självförtroende, jag hade ingen aning om att jag var välutrustad förrän man haft sex med flera brudar som samtliga var lite fascinerade över detta.

Tyvärr så är det nog ruggigt många här som har en kuk som ligger i dina mått och anser att de därmed är helt värdelösa i sängen...
Därför är det bra för hela forumsdelen att detta diskuteras på ett seriöst sätt, men tyvärr så lär väl denna tråd tramsas sönder av en massa killar med taskigt självförtroende.
Håller helt med! Men man känner sig som om man slogs mot väderkvarnar, likt en viss spansk adelsman en gång i tiden... *L*
Citera
2009-10-08, 23:20
Medlem
Men nu, när jag har skällt ut alla så ska jag ändå hålla med om att storleken visst har en viss betydelse!

Jo, särskilt längden, om den inte är så värst, kan innebära att vissa ställningar inte funkar så bra. Jag har upptäckt tre:
  1. Skeden.
  2. Hon på mage och han ovanpå. Hon med benen ihop eller isär.
  3. Han på rygg, hon rider med ryggen mot hans ansikte.

Men här har det också betydelse hur kvinnan är beskaffad. Om hon är riktigt bakmusad så funkar iaf 1:an och 2:an bra. Men inte annars. Skeden kan man ju förändra lite så att man flyttar sig ner osv. men då är det ju iofs inte skeden längre.
Citera
2009-10-08, 23:29
Medlem
Citat:
Men nu, när jag har skällt ut alla så ska jag ändå hålla med om att storleken visst har en viss betydelse!

Jo, särskilt längden, om den inte är så värst, kan innebära att vissa ställningar inte funkar så bra. Jag har upptäckt tre:
  1. Skeden.
  2. Hon på mage och han ovanpå. Hon med benen ihop eller isär.
  3. Han på rygg, hon rider med ryggen mot hans ansikte.

Men här har det också betydelse hur kvinnan är beskaffad. Om hon är riktigt bakmusad så funkar iaf 1:an och 2:an bra. Men inte annars. Skeden kan man ju förändra lite så att man flyttar sig ner osv. men då är det ju iofs inte skeden längre.

Kan väl ta några exempel på nackdelen med stor kuk då:
  1. Analsex nekas OFTA
  2. Mindre chans för deep throat
  3. Kräver ofta större försiktighet pga livmodertappskrock
Citera
2009-10-08, 23:38
Medlem
Citat:
Kan väl ta några exempel på nackdelen med stor kuk då:
  1. Analsex nekas OFTA
  2. Mindre chans för deep throat
  3. Kräver ofta större försiktighet pga livmodertappskrock

Mm... Jag är ingen stor fan av analsex så jag frågar inte efter det, men ibland händer det ju. Och jag har varit med om två olika kvinnor som fått orgasm av enbart analpenetrering. Det hade jag aldrig trott på om jag inte varit med om det själv!

Jag har också fått vara med om att "rehabilitera" en kvinna som blev analt våldtagen av en pojkvän i ungdomen. Efter det så var hon livrädd för analsex eftersom han hade skadat henne, men ändå kunde hon inte släppa tanken på att återerövra det och kunna ha analsex av egen fri vilja. Så det blev med mig hon vågade det eftersom jag inte har så tjock kuk. Idag älskar hon analsex och kan ta emot betydligt större dimensioner! *L*
Citera
2009-10-08, 23:44
Medlem
Citat:
Mm... Jag är ingen stor fan av analsex så jag frågar inte efter det, men ibland händer det ju. Och jag har varit med om två olika kvinnor som fått orgasm av enbart analpenetrering. Det hade jag aldrig trott på om jag inte varit med om det själv!

Jag har också fått vara med om att "rehabilitera" en kvinna som blev analt våldtagen av en pojkvän i ungdomen. Efter det så var hon livrädd för analsex eftersom han hade skadat henne, men ändå kunde hon inte släppa tanken på att återerövra det och kunna ha analsex av egen fri vilja. Så det blev med mig hon vågade det eftersom jag inte har så tjock kuk. Idag älskar hon analsex och kan ta emot betydligt större dimensioner! *L*

Jag är inget större fan av analsex jag heller, däremot så kan det ju vara kul som omväxling någon gång.
Däremot så upplever jag att deep throat är en sexuell dröm och det är mer än en som försökt men ingen har fått till det än, så för min del så hade jag nog kunnat ha både 5 och 6 cm kortare kuk utan att det gjort mig nåt.
Citera
2009-10-09, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerdaVårdlös
Nej, men kvinnor som får fontänorgasmer har av min erfarenhet relativt mycket lättare än kvinnor som inte får det. Jag gav en tjej fontänorgasm när jag blev av med oskulden om du vill starta en s.k. "kukmätartävling"

Det säger nog mer om tjejen än om dina färdigheter..

.
Citera
2009-10-10, 15:51
Medlem
*klippt och klistrat*
//Moderator
Citera
2009-10-11, 15:11
Medlem
Denna sida kanske är av intresse?

http://netti.nic.fi/~populus/sw/storlek.html
Citera
2009-10-12, 00:36
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingfreddie
Att lägga upp sin kuk här och förvänta sig nåt annat än skratt och hån gör bara det obotligt optimistiska.

Ett tips är att alltid gå rakad. Det är fräscht o sen ser kuken större ut

Du menar att det är så, kungen ? OK, skratta och håna mig då.. jag kan ta det

Optimisten™
Citera
2009-10-12, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Du menar att det är så, kungen ? OK, skratta och håna mig då.. jag kan ta det

Optimisten™

Jag tycker att du är värd en liten applåd, inte alla som vågar lägga ut en kuk som inte är stor på nätet.
Mycket cudos till dig, jag tror att många som har små och normala kukar mår bra av att se att de långt ifrån ensamma.
Citera
2009-10-12, 15:31
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Jag tycker att du är värd en liten applåd, inte alla som vågar lägga ut en kuk som inte är stor på nätet.
Mycket kudos till dig, jag tror att många som har små och normala kukar mår bra av att se att de är långt ifrån ensamma.

Tackar, nu är det din tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in