Citat:
Ursprungligen postat av
Frokendektektiv
Dette er jo veldig merkelig både med kameraer og gjerde. Hva er hensikten med å ikke ha gjerde hele veien rundt?
Det med kameraer er veldig Opplagt spørr du meg. Noen forlot garantert kontorfløyen den dagen. Og TH ville ha Futurum mennene på film. Jeg tror ikke politiet har lagt bort det sporet.
Ellers har du dokumentert veldig bra med bilder her i det du skriver, bra jobbet!
Jo, takk. Har tenkt mange ganger på den kontorfløyen, om dette er mulig.
Og hvis det er mulig, så åpner det for mange muligheter med tanke på TH og VE.
De to Futurum-mennene, der tror jeg bare at han ene muligens har noe med saken å gjøre.
Han som snur der som bilene er, og så går tilbake.
Jeg har tenkt på om dette er R. Utengen, kryptomannen eller en annen som har blitt manipulert av TH til å gå foran kameraet. At han har fått beskjed om å komme den morgenen, men at han måtte sjekke om bilen hans var der først. Vi vet jo at Utengen har vært der en rekke ganger i forbindelse med sin kryptovaluta forretningside`. Normalt har jo TH ankommet til det tidspuktet der den mannen kom der og snudde kl 7-7.30, men denne morgenen ankom han Futurum først rundt kl. 9.
Han andre mannen tror jeg bare er en litt eldre mann som går morgentur. Blir nesten umulig å huske 2 mnd etterpå når det blir etterlyst på tv, og spesielt hvis klærne ser helt vanlig ut, uten noen kjennetegn.