Citat:
Ursprungligen postat av
Nihenna
Jag beställde i juli i fjol, som referens. Kolla era inkorgar.
Jag beställde ca 1,5 månad efter dig, nångång senare i september och i mitt mail står det "... enligt den information vi fått från Sony kommer du inte få tilldelning innan jul."
Nu blir jag ännu mer sur på elgiganten. Jag hade jobbat natt men stannade uppe till 10 för att kunna förbeställa. La en i varukorgen, gick vidare till betalning och då började problemen. Först kunde de inte få upp nån info om mig när jag skrev in mitt personnr, sen när jag skrev in allt manuellt och skulle gå vidare till betalningsalternativ och leverans så ville de att jag skulle välja leveransalternativ men det fanns inget att välja, så jag var fast där. Försökte igen och igen. Gjorde ett försök på iPaden istället för datorn, men samma skit igen... vips kommer det upp en text där det står att en produkt som jag har i varukorgen är slutsåld
Aja, blir som med PS4 när den kom ut. Visste inte om jag ville köpa eller inte, så fick vänta någon månad efter relase innan jag fick tag på en då jag aldrig förbokade. Har jag orkat vänta så länge på PS5 så klarar jag väl mig nån månad till...