Citat:
Ursprungligen postat av
prinsbus
Hittade detta angående mordet. G-P 24 nov 1995
Enligt mig så säger det en hel del om hur jävla klantigt man redan från början gjorde utredningen
Kvinnan som menade på att det var hennes skärp som försvunnit vid det så kallade inbrottet i hennes lägenhet, blev avslöjad med att hon hittat på detta med inbrottet och skärpet.
Tommy S hade fått lov att vara i lägenheten för att sova samt duscha.
Någog skärp hade han aldrig på sig varken när han kom eller när han gick. Och definitivt inte det nämnda skärpet med nitar på. Kvinnan C*r**a T*l**iu*blev senare påkommen med att hon ljugit ihop hela historien om inbrott samt skärp. Men det tog ex antal veckor/månader innan åklagare, förhörs ledare insåg att hon fantiserat ihop hela historien. I en senare artikel i G P eller kan varit G T kunde man läsa om att avslöjats som mytoman. Enligt mig så gjorde detta att utredningen fick börja om igen. Så av en mytoman lögner ni (inte alla, men vissa) fastnat på att det är Tommy Salenkvist som är Malins Olssons mördare, han Har aldrig varit i närheten av skärpet det kom inte från inbrottet. Vems och varifrån det kommer vet an fortfarande inte. Det finns bara en som vet och det är den/dom som tog livet av Malin. Och hur fan vet jag detta nu då...ja lista ut det om ni nu kan.[/QUOTE
Fan glömde av att lägga in en länk till tidningsartikeln ju. Fixar det strax.
Först och främst, lär dig citera. Misslyckade citeringar förstör tråden.
För det andra, har du artiklarna som avbildad PDF eller JPG eller bara text?