• 1
  • 2
2020-10-06, 19:01
Medlem
Hej, är tjej på 20 år och har högst kommit 4 ggr. 2 ggr under samlag och 2 ggr onani. Är inte ens hundra procent säker på att jag kom, men jag är ganska säker på att jag iaf kom de två senaste gångerna.

Har nyligen fått pojkvän och han går ner på mig varje gång och vill så gärna att jag ska komma men det går bara inte. Visst det är jätteskönt, men det går inte hela vägen. I helgen provade vi ny ställning där jag låg på mage och han ovanför och då var jag nästan nära på att komma eftersom det stötte så hårt mot livmodertappen. Men han hann komma innan då:/

Har somsagt även svårt att komma själv. Fattar inte vad som är problemet? Känns som jag har provat allting. Har även provat att onanera som jag gjorde den gången jag kom själv, men det går ändå inte.
Citera
2020-10-06, 19:06
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inaiso
Har somsagt även svårt att komma själv. Fattar inte vad som är problemet? Känns som jag har provat allting. Har även provat att onanera som jag gjorde den gången jag kom själv, men det går ändå inte.

Det är väldigt olika det där det behöver inte vara fel på just dig. Har en tjejkompis som det oftast tar över en timma att komma för när hon leker med sig själv. Oftast går det snabbare för killar en tjejer.
Senast redigerad av jbswebeck 2020-10-06 kl. 19:35.
Citera
2020-10-06, 19:08
Medlem
Sam.Boyds avatar
Prova att tänka på din bästa vännina.
Citera
2020-10-06, 19:22
Medlem
Det är naturligt. Tjejer har i regel mycket svårt för att komma. Det är inget fel på dig.
Citera
2020-10-06, 19:26
Medlem
greger-von-ross avatar
Övning ger färdighet.
Köp en leksak och prova dig fram vad som funkar för dig.
Öva varje dag.
Tillslut kommer du. Varje gång.
Du är ung, det kan ta flera år innan du lärt dig. Var tålmodig. Det kommer.

Vänligen,
Greger Von Ros
Senast redigerad av greger-von-ros 2020-10-06 kl. 19:29. Anledning: faktafel
Citera
2020-10-06, 19:53
Har själv jättesvårt för att få orgasm så mitt bästa råd är, slappna av, tänk inte för mycket på att orgasmen "skall" vara målet, ha det så skönt som möjligt och stressa inte. Kommer det så kommer det.
Citera
2020-10-06, 20:07
Medlem
Panzeradlers avatar
Övning ger färdighet.

Du får jobba lite på det helt enkelt.
Citera
2020-10-06, 20:07
Medlem
Din kropp drivs av stresshormoner, stresshormoner blockerar orgasm.
Citera
2020-10-06, 20:09
Din pojkvän kan röka lite meth så tar det tid. Precis innan han är nära så drar han ett bloss till. Så där kan han hålla på länge. Då borde du få nog med tid så att säga.
Citera
2020-10-06, 20:11
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Förstår att det kan vara mycket frustrerande. Prata med killen och försäkra honom om att hans ultimata mål inte ska vara din orgasm utan att ni tillsammans ska hitta ett sätt att njuta av och med varandra.

Finns tusentals tips för kvinnor att få orgasm och alla fungerar olika bra för olika individer.
Trygghet, avslappning och tillit brukar vara stående punkter som är viktiga som nämndes ovan.

Vet även snubbar som får svårt att komma när själva orgasmen är målet.

Orgasmen ska inte vara en prestation, tänk dig den som en eventuellt oväntad bonus.

Några snabba tips om så önskas.
1. Klitoris kan behöva få sin del även i kombination med annat.
2. Du beskrev hur penis pressade mot livmodertapp, tänk dig klitoris som både invertes och utvärtes och massera från båda håll.
3. Rätt glid.
4. Ett finger i baken kan göra susen.
5. Vibrarioner kan vara förlösande.
6. Prova duschen?

Lycka till i bingen och slopa prestationsångesten.
Citera
2020-10-06, 20:23
Medlem
maxatdunders avatar
Likaså en tjej jag träffar, kan bara komma med fingrarna och då sker det snabbt. Penetrering går inte säger hon. Vet inte vad det beror på men kan vara att det sitter i huvudet om jag får gissa.
Citera
2020-10-06, 20:30
Medlem
En plugg i röven ger dig rätt avslappning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem