2020-10-06, 21:09
Medlem
Köp en satisfyer penguin. Jag har väldigt många sexleksaker och skulle rekommendera just den till alla då jag tror att den är mest universell.
Den är skön och lätt att använda. Typ orgasmgaranti. 👌 de flesta lufttrycksvibrstorerna är bra men jag skulle nog säga att pingvinen är den bästa och mest ergonomiska.
Citera
2020-10-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jory
Köp en satisfyer penguin. Jag har väldigt många sexleksaker och skulle rekommendera just den till alla då jag tror att den är mest universell.
Den är skön och lätt att använda. Typ orgasmgaranti. 👌 de flesta lufttrycksvibrstorerna är bra men jag skulle nog säga att pingvinen är den bästa och mest ergonomiska.

Hört en del brudar snacka om satisfyern, ska tydligen vara något överjulskt skön i fiffin. Slå till på en sån TS.
Citera
2020-10-06, 23:01
Medlem
Satisfyern är gudomlig.
Citera
2020-10-07, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inaiso
Hej, är tjej på 20 år och har högst kommit 4 ggr. 2 ggr under samlag och 2 ggr onani. Är inte ens hundra procent säker på att jag kom, men jag är ganska säker på att jag iaf kom de två senaste gångerna.

Har nyligen fått pojkvän och han går ner på mig varje gång och vill så gärna att jag ska komma men det går bara inte. Visst det är jätteskönt, men det går inte hela vägen. I helgen provade vi ny ställning där jag låg på mage och han ovanför och då var jag nästan nära på att komma eftersom det stötte så hårt mot livmodertappen. Men han hann komma innan då:/

Har somsagt även svårt att komma själv. Fattar inte vad som är problemet? Känns som jag har provat allting. Har även provat att onanera som jag gjorde den gången jag kom själv, men det går ändå inte.

Hur exakt kom det sig att du fick orgasm vid onani och samlag? Kan du inte bara kopiera och göra om igen?
Citera
2020-10-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Har själv jättesvårt för att få orgasm så mitt bästa råd är, slappna av, tänk inte för mycket på att orgasmen "skall" vara målet, ha det så skönt som möjligt och stressa inte. Kommer det så kommer det.

Försöker tänka så för sex i sig är ju väldigt skönt! Känns mer som det är min pojkvän som hetsar lite. Förstår ju honom men ja får nog ta upp det med honom nästa gång. Att man har svårt att komma om man har det som mål.
Citera
2020-10-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemfanbryrsig08
Satisfyern är gudomlig.

Kanske konstig fråga, men går det att använda satisfyern även för penetration? Fast åt andra hållet på den då?
Citera
2020-10-07, 23:15
Citat:
Försöker tänka så för sex i sig är ju väldigt skönt! Känns mer som det är min pojkvän som hetsar lite. Förstår ju honom men ja får nog ta upp det med honom nästa gång. Att man har svårt att komma om man har det som mål.
Sex skall vara skönt och absolut inte stressigt!
Prata med honom och säg att du har svårt att få orgasm, finns ju många som har svårt med det och inget som automatiskt betyder att du/din partner gör fel.
Citera
2020-10-09, 21:56
Medlem
Citat:
Kanske konstig fråga, men går det att använda satisfyern även för penetration? Fast åt andra hållet på den då?

Den jag använder är endast för klittan.
Men en SATISFYER PRO G-SPOT RABBIT passar kanske dig och dina behov bättre.

Testa och njut!
Senast redigerad av Vemfanbryrsig08 2020-10-09 kl. 22:03.
Citera
2020-10-13, 10:19
Medlem
Det är vanlig att tjejers fittor drar ihop sig som en kegel när de är nära att komma och därför skickar killen över gränsen först.
Säger inte att det ligger helt hos din kille, men om ni testar att köra den positionen och att han sen försöker hålla ett jämnt tempo och andas lugnt och fint osv för att undvika att komma. Detta borde leda till att du kan slappna av och inte stressa fram orgasmen, men kan ta lite tid och krävs öppen kommunikation och framförallt förstående från din sida när han kommer för tidigt ändå.
Citera
2021-01-04, 00:21
Medlem
Tänkte uppdatera lite hur det har gått. Har skaffat en satisfyer och det har varit skönt dem gångerna jag testat men har ändå inte kommit

När jag och min kille har haft sex ett tag och han går ner på mig blir jag extra känslig på klittan och jag kan nästan tycka att det gör ont. Att det liksom är för intensivt? Jag spänner magen mm. Är detta normalt? På liknande sätt har det varit med satisfyern. Tycker penetrationssex är väldigt skönt, speciellt om g-punkten stimuleras. Känns som jag ska komma/nästan kissa på mig men det händer liksom ingenting.

Blir extremt ledsen över det här. Blir till och med osäker på om jag ens har kommit någon gång överhuvudtaget. Om jag ens kan komma...

Men bara en liten fråga jag funderat över på senaste tiden, ska man hela tiden kunna slappna av när någon går ner på en eller är det naturligt att spänna nedre magen?
Citera
2021-01-04, 00:29
Medlem
spänn vaginan , typ som när man skall komma snabbt som kille så pumpar man lite extra blod i kuken så sitter skottet i väggen en sekund senare typ
Citera
2021-01-04, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
spänn vaginan , typ som när man skall komma snabbt som kille så pumpar man lite extra blod i kuken så sitter skottet i väggen en sekund senare typ

Har hört att det är så med killar. Men är det verkligen samma med tjejer? Spänner mig liksom för att det sker naturligt och kan typ inte slappna av om inte killen tar det lugnare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in