Citat:
Ursprungligen postat av
drvind
—> Han betalar mer skatt på ett år än vad du har gjort under hela din livstid. <—
Det är USA’s president vi talar om här, han omger sig självklar med en större mängd människor hela dygnet. De briefar och presenterar diverse praktiskt om ditt och amerikaners liv, sköter ruljansen helt enkelt. Det går alldeles utmärkt att göra detta utan att sprida smittan mellan de närvarande, hur skulle t.ex. sjukhus fungera annars?, eller annan verksamhet där de som har smittats av COVID-19 befinner sig? Du framstår som en idiot med ett så blint hat. Förstå detta: Trump är din pappa, och du gillar det. Resistance is futile.
Självklart finns möjligheten att använda sig av personal som bär på antikroppar osv, men det är inte nödvändigt. Vi vet hur man skyddar sig, och driften av nationen kommer alltid ses som något som har otroligt hög prioritet. Väljarna ser detta, och de med TDS här i tråden hörs troligtvis inte i val-flödet som de som eventuellt inte bestämt sig tar del av iallafall.

Trump betalar inte för FBI, han betalar ju nästan ingen federal skatt.
(Ledsen om jag trodde att alla uppfattade den kopplingen.)
Många av de Trump omger sig med har också blivit smittade och
det märkligaste är att Vita huset inte verkar bry sig om att smittspåra!
Vi vet hur man skyddar sig, men FBI kan inte se ut som sjukvårdspersonal på en covidavdelning och samtidigt skydda Trump på ett bra vis. Du kan ha en poäng i att presidentens livvakter kanske är smittade sedan tidigare, det lär vi aldrig få reda på.
För övrigt verkar de flesta utom Ronald McDonald veta hur man skyddar sig själv och andra mot corona.
Självklart har driften av nationen hög prioritet, så
förklara gärna varför Trumps fokus då plötsligt hamnade på att ta en sväng i bil och vinka istället för att ägna sig åt nationens bästa.
Jag tror han gjorde det bara för sitt eget bästa.
Jag har inget blint hat mot Donald Trump, men jag ser ingen världsledande i Ronald McDonald.
Jag tror inte ens att han är bra för USA, särskilt inte under kommande fyra år då han inte ens behöver låtsas anstränga sig. Han kan ju ändå inte bli omvald.