2020-10-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd

… Dessa "cirrusmoln" bildas alltid som ett brev på posten efter att chemtrailplanen (hemligt militärt NATO-projekt) spytt ut sina chem-strimmor! ...

Menar du att cirrusmoln inte är en naturligt förekommande molntyp?

Cirrusmoln finns beskrivna långt innan det ens fanns flygplan.
Bifogar en länk till en pdf-version av boken Cloud studies från 1905 där hela kapitel 2 handlar om cirrusmoln.
https://archive.org/details/cu31924002961203

För övrigt kan vem som helst konstatera att cirrusmoln kan bildas utan att det finns ett enda flygplan i sikte. Det är bara att ge sig ut och titta uppåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
… chemtrailplanen (hemligt militärt NATO-projekt) spytt ut sina chem-strimmor! ...

Vem som helst kan med hjälp av gratisappen Flightradar24 konstatera att strimmorna skapas bakom helt vanliga passagerarplan.

Jag har t.ex vid ett flertal tillfällen sett strimmor bakom passagerarplan från såväl Ryska Aeroflot som Kinesiska China Airlines. Och vi kan nog vara väldigt övertygade om de inte medverkar i ett "hemligt NATO-projekt".
Senast redigerad av WilleGarvin 2020-10-01 kl. 15:16.
Citera
2020-10-02, 06:20
Medlem
poppilos avatar
Alla insatta vet att det är chemtrails det sprutat ut, och det är giftigt o dödligt, varje år dör miljontals människor av denna gift, trots allt propagerande har inget förändrats människan blundar blind för detta hemska gift.
Citera
2020-10-02, 07:55
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Alla insatta vet att det är chemtrails det sprutat ut, och det är giftigt o dödligt, varje år dör miljontals människor av denna gift, trots allt propagerande har inget förändrats människan blundar blind för detta hemska gift.
Jag blundar inte. Om du bara företar dig att visa något litet evidens för att det du påstår stämmer.
Citera
2020-10-02, 07:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Vad är det för gift?
Citera
2020-10-02, 09:37
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Jag blundar inte. Om du bara företar dig att visa något litet evidens för att det du påstår stämmer.
Covid sprids via chemtrails tex, och över en miljon har dött av det hitills.
Citera
2020-10-02, 11:04
Medlem
constants avatar
Citat:
Aha. Det är så det är.
Citera
2020-10-02, 11:53
Medlem
Citat:

Citat:

Babbla kan vilken idiot som helst göra, och det är du bra på.
Men var vänlig och styrk dina påståenden! Du har inte gett något som helst stöd eller evidens för ditt snack.
Citera
2020-10-02, 12:48
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Babbla kan vilken idiot som helst göra, och det är du bra på.
Men var vänlig och styrk dina påståenden! Du har inte gett något som helst stöd eller evidens för ditt snack.
Jag varnade allmänheten förut för detta att bära skyddsmask, kolla mina tidigare inlägg, jag bär alltid skyddsmask o smittas därför inte, folk visste inte och blev smittade o senare dog, MEN NU när dom vet bär dom mask, jag försökte rädda världen men ingen lyssnade. Jag varnade för detta.
SOm sagt kolla bara mina tidigare inlägg i denna tråd så ser ni vad jag påpekade. FUCK OFF.
Citera
2020-10-02, 14:20
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Sluta tramsa. Virus som släpps ut från 10 000 meters höjd smittar absolut ingen. Coronavirus är en droppsmitta och dropparna skulle hinna torka sönder långt innan dom når markytan. Vill dom sprida virus så skulle dom sprida dem i marknivå där folk bor.
Dessutom vad skulle myndigheterna vinna på att köra sina egna ekonomier i diket på det sätt som Covid-19 gjort?
Citera
2020-10-04, 10:01
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Sluta tramsa. Virus som släpps ut från 10 000 meters höjd smittar absolut ingen. Coronavirus är en droppsmitta och dropparna skulle hinna torka sönder långt innan dom når markytan. Vill dom sprida virus så skulle dom sprida dem i marknivå där folk bor.
Dessutom vad skulle myndigheterna vinna på att köra sina egna ekonomier i diket på det sätt som Covid-19 gjort?
Varför skulle det inte smitta? Virus precis som allt annat sjunker ner och sprids genom vindar o luft och landar ner till grunden o människor blir smittade.
Citera
2020-10-04, 10:07
Medlem
Citat:
Varför skulle det inte smitta? Virus precis som allt annat sjunker ner och sprids genom vindar o luft och landar ner till grunden o människor blir smittade.
Av den enkla anledningen att virus inte har kvar sin smittsamhet efter den resan. Läs på!
Citera
2020-10-04, 10:26
Medlem
constants avatar
Citat:
Mmm just det, o det har du kollat upp och vet till säkert 100 procent att det är spå? Asså ni har noll hjärnceller som tror på allt ni läser. Pallar fan inte diskutera med er skeptiker, ni är så jävla pantade o lättlurade. Damn........
Tänkte du att du har något evidens gör din tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in