Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Han roter det til ved å lage oppstuss for at vitnet skal lyge. Måtte bare kommentert det lett med at "åja, mulig jeg tok feil dag" Nå fremstår slektningen som interessant istedet for
Ja, det er en av to punkter som gjør at jeg vurderer at det kan være en annen grunn enn datoene.
Det ene punktet er jo, hvorfor true et "vitne" som ikke har noe med saken å gjøre fremfor å bare si at man tok feil.
Det andre punktet er informasjonen om ekteskapet virker å ha noe med trusselen å gjøre, som gjør at datoen ikke er temaet for trusselen.
Videre er et mulig svar på punkt nummer en, en grunn til å true "vitne" kan jo være at vitne har vært med på det som gjør at det ikke var fare for avsløring ved å sende en trussel, men nå legger vitne skylden over på slektningen? Dette var ikke en del av planen til slektningen. Slektningen kan jo ikke si ja det stemmer jeg truet han, og han var med på det, for da blir jo alt avslørt...?
Uansett hva denne såkalte slektningen har truet med, så vil jo det oppfattes som mistenkelig av motpart.
Kan det være at motpart mistenker slektningen på grunn av rykter rundt ekteskapet, men at slektningen egentlig
ikke har sagt noe truende i det hele tatt?
Hvordan sikte en person basert på en telefonsamtale dem ikke har noe bevis på hva som er sagt?