Citat:
Et vitne kan f.eks være en person som AE har betrodd seg til ja. Jeg har ikke forslag til hvem det kan være.Jeg tenker det samme.
Det eneste som får teorien min til å skurre er at reporteren sier "ekteskapelig problemer har vært diskutert", så da begynner jeg jo å lure på om det siktes til noe helt annet her?
Kan denne slektningen ha truet noen AE har vært i kontakt med ang. konflikt i ekteskapet om pengene?
En venninne, en advokat eller lignende? Noen som AE har betrodd seg til i tiden før forsvinningen? Det må jo være et vitne i tillegg, så at noen har fortalt politiet om et motiv og en krangel, kan dette kalles et vitne? Eller må et vitne være eksempelvis kontordamen eller sønnen som har snakket med AE? Hva skal til for å klassifiseres som et sentralt vitne?
Det eneste som får teorien min til å skurre er at reporteren sier "ekteskapelig problemer har vært diskutert", så da begynner jeg jo å lure på om det siktes til noe helt annet her?
Kan denne slektningen ha truet noen AE har vært i kontakt med ang. konflikt i ekteskapet om pengene?
En venninne, en advokat eller lignende? Noen som AE har betrodd seg til i tiden før forsvinningen? Det må jo være et vitne i tillegg, så at noen har fortalt politiet om et motiv og en krangel, kan dette kalles et vitne? Eller må et vitne være eksempelvis kontordamen eller sønnen som har snakket med AE? Hva skal til for å klassifiseres som et sentralt vitne?
Citat:
Jeg vet ikke om de to kjente hverandre. Men jeg har lest at en eller flere (av "THs folk") deltok på ett eller flere av møtene på Futurum der kryptomannen og TH deltok. Se også svar over dette sitatet.Se svaret mitt over også, hvem andre kan eventuelt være aktuelle?
Jeg ser i artikkelen du postet nå at det står "han", så slektningen er i allefall en mann.
Jeg kan ikke tenke meg noen andre enn VE dersom det ikke er barna. Da må det være noen vi ikke har hørt om i det hele tatt i forbindelse med saken? (Tvilsomt)
I tillegg slektning passer godt til nevø, hadde det vært en nærmere, så tror jeg de hadde sagt familiemedlem?
Spørsmålet er om VE kjente RU?
Jeg ser i artikkelen du postet nå at det står "han", så slektningen er i allefall en mann.
Jeg kan ikke tenke meg noen andre enn VE dersom det ikke er barna. Da må det være noen vi ikke har hørt om i det hele tatt i forbindelse med saken? (Tvilsomt)
I tillegg slektning passer godt til nevø, hadde det vært en nærmere, så tror jeg de hadde sagt familiemedlem?
Spørsmålet er om VE kjente RU?
Etter det Dagbladet forstår skal det bare være to av møtene mellom «kryptomannen», Hagen og hans eiendomsselskap som har hatt en formell karakter. Det var i disse møtene at den siktede mannen i 30-åra skal ha foreslått sin forretningsidé, og det var etter disse møtene Hagen og hans selskap skal ha avslått forslaget om å investere beløp som skal ha dreid seg om flere titalls millioner kroner.
https://www.dagbladet.no/nyheter/kryptomannens-innlegg---ingenting-a-skjule/72454037
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-03 kl. 23:16.
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-03 kl. 23:16.