2020-10-03, 22:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Betfair har spärrat presidentvalet.
Oddsen att Trump vinner har gått upp från 1,62 till 2,23.

https://www.usbets.com/trump-covid-19-test/

Kanske lika bra att skita i valen, för nu.
Tror tyvärr inte den politiska enigheten finns i Usa i dag.
Demokraterna kommer använda alla medel tillåtna och några fler för att vinna valet.
Citera
2020-10-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Betfair har spärrat presidentvalet.
Oddsen att Trump vinner har gått upp från 1,62 till 2,23.

https://www.usbets.com/trump-covid-19-test/
Det gick upp direkt edter debatten. Unibet har ännu högre odds.
Citera
2020-10-03, 22:47
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Var har du hämtat dom siffrorna? Ur din foliehatt?

Donald har sett till att USA nu är Tjina virus fritt!! Detta kan du inte förneka du din vänsterterrorist!

Citera
2020-10-03, 22:48
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Men snälla!

Ser inte vanligt folk vad Trump har åstadkommit?
-förintat IS
-mäklat fred mellan Nord- och Sydkorea
-mäklat fred i Mellanöstern
-förintat terrorhotet från Iran

Och den mannen beskrivs av det globala etablissemanget som ett hot mot världen.
Jo, man tackar!

Lägg där till att han fått (precorona) USAs ekonomi att glöda. Människohandeln är ner 96% under Trumps ledning! Jag kan fortsätta i evigheter....

Att du tycker att MSM är sanningsenlig bevisar ju bara att du är hjärntvättad eller en nyttig idiot. Trump har rätt, valfusk är det ända sättet demokraterna kan vinna valet på. Stödet för Trump är groteskt mycket större nu än under 2016.

En väldigt stor del av mänskligheten är idioter! Det är ett faktum som man måste förlika sig med tyvärr. Jag personligen tror att människor som hatar Trump, eller som lutar starkt åt vänster även när dom paserat 30 års åldern antingen:

1) har ett trauma bakom sig
2) är okunniga
3) är opportunister
4) bara vill se jävulskap

Det finns tyvärr inga andra orsaker. Jag personligen har gång på gång fått bekräftat att människor som är starkt vänster oftast inte har alla indianer i kanoten eller så har dom blivit påverkade på något sätt i yngre år eller så är dom fast i en social cirkel som kräver att dom tycker på ett visst sätt.

Tragiskt!
Citera
2020-10-03, 22:50
Medlem
Citat:
Men snälla!

-förintat IS

Jo, man tackar!

Lägg där till att han fått (precorona) USAs ekonomi att glöda. Människohandeln är ner 96% under Trumps ledning! Jag kan fortsätta i evigheter....

Att du tycker att MSM är sanningsenlig bevisar ju bara att du är hjärntvättad eller en nyttig idiot. Trump har rätt, valfusk är det ända sättet demokraterna kan vinna valet på. Stödet för Trump är groteskt mycket större nu än under 2016.

Haha, din idiot.
IS är inte ens förintat och de som gjorde det var kurderna, faktum är att Irans usla regim har gjort mer för att köra över IS än vad Trumps USA har gjort.

Det finns ingen fred mellan Nordkorea och Sydkorea.

Mellanöstern är kaos och det har inte blivit bättre av att Trump är nära allierad med saudierna, du vet det landet som finansierar mest religiös extremism på denna planet. Iran är bra på att tortera sin egna befolkning, internationellt är de inte ett hot. Saudierna är däremot ett hot mot oss alla då de sprider extrem islamism. Iran har inte startat ett krig eller invaderat ett annat land på mer än 200 år, saudierna har däremot finansierat islamistisk terrorism under årtionden och startat krig bland gulfländerna.

Trump har inte gjort ett skit.
Citera
2020-10-03, 23:01
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Haha, din idiot.
IS är inte ens förintat och de som gjorde det var kurderna, faktum är att Irans usla regim har gjort mer för att köra över IS än vad Trumps USA har gjort.

Det finns ingen fred mellan Nordkorea och Sydkorea.

Mellanöstern är kaos och det har inte blivit bättre av att Trump är nära allierad med saudierna, du vet det landet som finansierar mest religiös extremism på denna planet. Iran är bra på att tortera sin egna befolkning, internationellt är de inte ett hot. Saudierna är däremot ett hot mot oss alla då de sprider extrem islamism. Iran har inte startat ett krig eller invaderat ett annat land på mer än 200 år, saudierna har däremot finansierat islamistisk terrorism under årtionden och startat krig bland gulfländerna.

Trump har inte gjort ett skit.

Njae.. han har haft högst personalomsättning någonsin av alla presidenter (sparkat ca 500 personer i sin närhet). Så någonting har han ju sysselsatt sig med.

Sedan så har du ju den här fina lilla listan.
Citera
2020-10-03, 23:01
Medlem
Fistkramps avatar
Citat:
Men snälla!

-förintat IS

Jo, man tackar!

Förintat IS? Ryssland, England, Frankrike, Kurderna med fler ska ges det priset.
Mäklat fred mellan Nord och Sydkorea? Jo tjena, nyligen sprängde Nordkorea en gränsstation, gränsen är kyligare än på länge.
Mellanöstern är kaozigare än på länge, Jemen är numera ett ickeland, Hizbollah roar sig.

Trump har åstadkommit ingenting, absolut ingenting. Det han har lyckats med är att göra USA till en isolerad och efterbliven plats med massvis av avbrutna internationella avtal.

Trump är en idiot och så är alla hans supportrar.
Citera
2020-10-03, 23:03
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du är lite trög. Jag säger att min svärfar har en helt annan, mycket tjockare kroppsbyggnad, än Trump. Hade han 7 cm till på längden men behöll vikten på 110 kg skulle han ha samma kroppsbyggnad som Trump.

Du påvisar som vanligt varför du saknar studielån. Vem bryr sig om din svärfar? Det finns ingen chans i världen att en person på 190 centimeter, med det omfånget som Trump har, endast väger 110 kilo. Som sagt jag är själv 192 centimeter så jag vet vad jag talar om.

Antingen ljuger han/dom om hans vikt annars ljuger dom om hans längd. Det är bara att välja.

Länkar en bild där hans midjemått syns ganska tydligt: https://www.adn.com/nation-world/2020/06/12/trump-campaign-rally-sign-up-page-includes-coronavirus-liability-disclaimer/

Länkar därefter en bild på handbollslandslagets målvakt Mikael Appelgren som enligt Landslagstruppens sida är 191 centimeter och väger 103 kilo.

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mikael_Appelgren_20170116.jpg

Jag skulle kunna ta gift på att Trump väger betydligt mer än 7 kilo mer än Appelgren och då har dessutom Appelgren 1 cm i plus i längd.
Citera
2020-10-03, 23:04
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Exakt!!! Och nu har dom dessutom dragit in han i deras superhemliga datorlabb och pumpar gubbfan full med droger. Han kommer snart o komma ut därifrån som världens jävla terminator och sopa banan med allt jävla motstånd
Tänk er hur hysteriska dessa kultister kommer bli när deras fundamentalistiska övertygelse sedan inte slår in?
https://twitter.com/Yamiche/status/1312426299567280131
Citat:
White House pool just passed along this vague note from a source familiar with the president’s health.

“The president’s vitals over the last 24 hours were very concerning and the next 48 hours will be critical in terms of his care. We’re still not on a clear path to a full recovery.”
Detta några timmar efter att Vita Huset dyrt och heligt lovat att Donald så gott som redan är frisk...

Inte ens sektens egna präster är optimistiska längre:
https://twitter.com/joncoopertweets/status/1312479314831523840
Citat:
GOP source just told me this:
“Trump’s condition is serious. He can go either way. Despite all the meds and the presidential care, they could lose him within 3 to 4 days. They’re trying to make his condition look good to reassure his base.”
Så vi får se hur väl president Pence klarar av sitt tämligen hastiga omval?
Citera
2020-10-03, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du påvisar som vanligt varför du saknar studielån. Vem bryr sig om din svärfar? Det finns ingen chans i världen att en person på 190 centimeter, med det omfånget som Trump har, endast väger 110 kilo. Som sagt jag är själv 192 centimeter så jag vet vad jag talar om.

Antingen ljuger han/dom om hans vikt annars ljuger dom om hans längd. Det är bara att välja.

Länkar en bild där hans midjemått syns ganska tydligt: https://www.adn.com/nation-world/2020/06/12/trump-campaign-rally-sign-up-page-includes-coronavirus-liability-disclaimer/

Länkar därefter en bild på handbollslandslagets målvakt Mikael Appelgren som enligt Landslagstruppens sida är 191 centimeter och väger 103 kilo.

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mikael_Appelgren_20170116.jpg

Jag skulle kunna ta gift på att Trump väger betydligt mer än 7 kilo mer än Appelgren och då har dessutom Appelgren 1 cm i plus i längd.
Men herregud, är du helt tappad? Du jämför en 31-årings kropp med en 74-årings? Ser du inte att Appelgren har mycket mer muskler medan Trump har mer fett runt buken? Ett kilo muskler tar upp mindre volym än 1 kg fett. De kan alltså väga lika mycket trots att den som är mer muskulös är mycket smärtare. Att man ska behöva förklara detta. Trodde det var allmänkunskap.

Tror du att 1 kg järn tar upp samma volym som ett kg ull också?
Citera
2020-10-03, 23:09
Medlem
Förmodligen ingen fara för Trump, han har nog pigga utvilade läkare och sköterskor som är på tårna för att ge all tänkbar behandling.
Värre för de miljontals oförsäkrade som kan
drabbas. Eller de som kan få vård men möts av söndestressad personal som har många att
ta hand om
Citera
2020-10-03, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Tänk er hur hysteriska dessa kultister kommer bli när deras fundamentalistiska övertygelse sedan inte slår in?
https://twitter.com/Yamiche/status/1312426299567280131

Detta några timmar efter att Vita Huset dyrt och heligt lovat att Donald så gott som redan är frisk...

Inte ens sektens egna präster är optimistiska längre:
https://twitter.com/joncoopertweets/status/1312479314831523840

Så vi får se hur väl president Pence klarar av sitt tämligen hastiga omval?
Det kommer från en demokrat som inte vill uppge sin källa. Mycket trovärdigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in