Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Proffe folk kan ogs gjre feil. Et oppdrag har alltid risiko for noe uforutsett. Men s langt har jo alt gtt bra, med minimalt med spor. Det kan ogs vre folk som har en viss bakgrunn og et voldelig potensiale, men mindre praktisk erfaring, og uten rulleblad. Jeg har tidligere i trden vist dokumentasjon for at VE kan ha bekjentskaper i et Tsjekkisk vpentreningsakademi. Kanskje selv hatt opplring der p et tidspunkt.
Vi fr se, vi fr se....
THs alibi ER bunnsolid. Det kan ha vrt grunner til at han ville holde seg i nrheten og ha en viss kontroll. Han kan ogs ha en rolle i tilrettelegge sstedet, muliggjre adkomst, og det kan ha vrt viktig vre den som varslet.
Enten str TH bak og har ftt noen til ta grovarbeidet, eller s er dette en kidnapping gone wrong. Alibiet er vanntett.
Hvis det stemmer at THs alibi er "bunnsolid", s m det angis et tidsperiode hvor alibiet er urokkelig. Og drapet m ha skjedd innenfor den samme tidsperioden.
S da kommer det an p, om folk har mest tro p at TH har iverksatt en dekkhistorie. Der sporene etter angivelig kidnappere eller leiemordere er faket, forfalsket, for villede politiet om drapstidspunktet. Alts, at drapet har skjedd tidligere enn dekkhistorien legger opp til.
Eller, som du synes mene, at TH har leid kriminelle til gjennomfre en dekkoperasjon. Der spor etter diverse menn, diverse kjretyer i omrdet, er ekte spor etter uidentifiserte GM. Og at disse ukjente GM bortfrte AEH, levende eller dd, i lpet av perioden TH har et "bunnsolid alibi".
Jeg heller til at dekkhistorien er dekkhistorie, og at disse mystiske observasjonene er en del av nye planlagt villedning.
Jeg tror ikke vi kommer til bli enige, men jeg synes det er greit trekke opp skillelinjene mellom dekkhistorie og dekkoperasjon.