2020-10-03, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamnvarslut
Kan det vara denna person E*e J*nsson som du menar? Han är Islänning tror jag och han brukar röra sig runt Frescati och göra rejvfester där. Åldern stämmer exakt. Han var 48 då artikeln skrevs 2017 och den åtalade är 51 år nu 2020.

https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/rejvare-startar-politiskt-parti-vill-slappa-allt-fritt/repqkp!t6qawjIXTQRJdeNTkbmg/

Det är han.
Har varit med i några av hans arrangemang på 90-talet. Han har suttit för grovt narkotikabrott tidigare. Han är en av förgångsfigurerna på den svenska technoscenen och har hållit på att arrangerat rave sedan början av nittiotalet. Att han var böckling förstod vi på ett tidigt plan. Men man såg ju inte att han skulle begå barnvåldtäkt. Han är även fotbollshuligan och har varit med i KGB(bajens huliganer)
Har så vitt jag vet bott i Sverige hela sitt liv men är isländsk medborgare för att mamman är islänning.
Har dock inte träffat honom sen början av 2000-talet så han har säkert förändrats till detta. Han gillar ju droger så det har väl slagit slint.
Citera
2020-10-03, 09:09
Medlem
Pope666s avatar
varför får han ett så lågt straff som 2.5 år? han har alltså våldtagit en 14 årig minderårdig pojke bakifrån, gjort det flera gånger, misshandlat honom och utpressat han på pengar och det ger bara 2.5 års fängelse?

när män köper sex av kvinnor så vill ju alla feminister att männen ska förlora sina barn och helst kastas in i fängelset, men det här är ju mot en pojke som inte får betalt eller gått med på akten.

patetisk "festfixare", utpressar en liten pojke på några tusen med, förmodligen var det bara för att förnedra pojken, men patetisk snubbe och patetiskt yrke.

Hoppas han får stryk i fängelset, borde haft högre straff.
Citera
2020-10-03, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Har man varit aktiv under 30 år på Stockholms bögtechnoscen kommer saker och ring fram i ljuset. Jag vet personligen flera personer som har blivit bjudna på droger och sedan har Eigir blivit obehaglig och närgången mot dem. Folk har vetat om det här länge så sluta ta pedofilvurmarna i försvar.

Vet att tunga personer har haft samtal med Eigir om det här för många år sedan. Detta är knappast en nyhet för folk som är ens lite insatta.

Vad fan pratar du om. Det är inte sant. Är själv ganska insatt. Huliganvibbar ja. Aggressionsproblem ja. Inte särskilt varm. Småsvajig personlighet ja. Men pedofil? Nån som sysslar med grooming? Det har aldrig kommit fram i den delen av hans umgänge som jag hängt i. Så sluta påstå nåt annat.
Citera
2020-10-03, 09:16
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Vad fan pratar du om. Det är inte sant. Är själv ganska insatt. Huliganvibbar ja. Aggressionsproblem ja. Inte särskilt varm. Småsvajig personlighet ja. Men pedofil? Nån som sysslar med grooming? Det har aldrig kommit fram i den delen av hans umgänge som jag hängt i. Så sluta påstå nåt annat.
Nej i den typen av umgänge där som präglas av öppenhet, där det inte är konstigt att ta extacy med unga människor och stoppa upp stora saker rektalt. Där man kan bli stor och fin bara av att utge sig för att vara antirasistist och homosexuell.
Nu pratar jag i andra umgängen där det länge varit känt att han har pedofila drag. Umgängen där han inte längre varit önskad. Men i era kretsar är det lättare för en homofil, pedofil att flyga under radarn det kan vi vara överrens om.
Citera
2020-10-03, 09:24
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Har du varit en del av umgänget som potentiellt skulle bli groomat?
Citera
2020-10-03, 09:30
Medlem
Citat:

Hans pedofila drag har varit känt i stora delar av hans umgängeskrets i väldigt många år. Många vet om Thailandsresorna och vad som hände där. Sluta påstå något annat!
Dock har du rätt i att den utstuderade groomingen kom som en chock för många.
Citera
2020-10-03, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
Hans pedofila drag har varit känt i stora delar av hans umgängeskrets i väldigt många år. Många vet om Thailandsresorna och vad som hände där. Sluta påstå något annat!
Dock har du rätt i att den utstuderade groomingen kom som en chock för många.

Vill du förtydliga om vad som hände på Thailand?
Citera
2020-10-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
varför får han ett så lågt straff som 2.5 år? han har alltså våldtagit en 14 årig minderårdig pojke bakifrån, gjort det flera gånger, misshandlat honom och utpressat han på pengar och det ger bara 2.5 års fängelse?

när män köper sex av kvinnor så vill ju alla feminister att männen ska förlora sina barn och helst kastas in i fängelset, men det här är ju mot en pojke som inte får betalt eller gått med på akten.

patetisk "festfixare", utpressar en liten pojke på några tusen med, förmodligen var det bara för att förnedra pojken, men patetisk snubbe och patetiskt yrke.

Hoppas han får stryk i fängelset, borde haft högre straff.

Våldtäkt har blivit så vanligt i Sverige så finns inte plats i fängelse för att kunna ge dom vettiga straff så då bjuder man på det här.
Citera
2020-10-03, 09:57
Medlem
Vad säger bajenfolket om att en av deras gubbar våldtar småpojkar?
Citera
2020-10-03, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electric_boogie
Men hur kan man ens tycka att det är ok att "knulla SMÅPOJKAR".. Bara det uttrycket får mig att bli illa till mods. En fjortonåring ska inte ha sex med en 50-årig man! Alla som är någorlunda klara i huvudet fattar en sån sak. Okej om den ena är 18 och den andra 14 eller 15. Men 14 och 50...det är... Pedofili, vare sig det är utpressning, våld eller misshandel med i det hela eller INTE.
Nej det är hebefili, sedan så hängde pojken på "grinder".
Självklart ursäktar det inte beteendet men man ska inte blanda ihop pubertala tonåringar med små barn.
Avskyvärt att våldta en 14 årig kille men det hade varit ännu värre om han hade varit 7 år gammal.
Man tar udden utav pedofili om man använder det för tonåringar.
Borde ju som exempel vara mycket hårdare straff för att misshandla spädbarn än en tonåring eller vuxen person kan jag tycka.
Citera
2020-10-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HTE
Vad säger bajenfolket om att en av deras gubbar våldtar småpojkar?

Lär inte vara vidare populärt där eller i fängelset!
Citera
2020-10-03, 10:06
Medlem
Karmans avatar
Var i Hagaparken hände brottet? Hagaparken ligger för övrigt inte i Stockholm, utan i Solna kommun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in