2020-10-03, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Den som besökt dessa fester i Stockholmsområdet kan knappast bli förvånad.
Har sett allt från våldtagna tjejer till bögar som tryckt upp dildos i röven på nerknarkade sodomiter.
Minns en fest då en tjej stod och skrek "fattar ni inte att jag precis blev våldtagen!?" Hennes pojkvän och vänner bara stirrade lojt.

Och då gjorde du vad????

Jag hoppas att du både kontaktade polis OCH arrangörer!
Citera
2020-10-03, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
Varför tog precis R bort sin Facebook profil om hon nu är så jävla oskyldig? Var det bara en slump att hon råkade göra det precis innan Eie blev outad? Hon har vetat om allt hela tiden.

Är det möjligtvis som så att tråden nu även fått äran att bli besökt av div personligheter med vendetta behov från hmmm låt oss ”gissa” någon annan ”vaNlig GALNING som är ute från hispan/hinseberg eller va fan man nu förtiden låser in random Maniacs med gaslightnings behov 🤓obs.... tänk på att eldningsförbudet
Citera
2020-10-03, 02:55
Medlem
AnythingGoess avatar
Mycket snack om namn nu här i tråden, kanske inte läge att sälja ut hela scenen för en mans sviniga handlingar?

Ossian är tung! Anthony skit. Ty tror jag inte har så mycket med det här att göra?
Citera
2020-10-03, 04:16
Medlem
Stereoplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBruce
Ja, den adressen var ju inte såå mycket bättre... ;-)
Tack ändå!

Haha jaså? När jag kollar på iPad så är det inte nån popup. Kommer till pdf som jag kan läsa direkt.
Citera
2020-10-03, 06:06
Medlem
Han höll väl bla i Kameleont eller har jag fel? A*dreas F*anzen och Eies kusin E*ther R*s kanske också har vetat om Damien Eies övergrepp?
Citera
2020-10-03, 07:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogadon
Jag har bott på Island i tre år och blir man isländsk medborgare så måste ett av ens namn (förnamnen) vara isländskt. Tex en väninna till mig från UK flyttade dit. Hon heter Lorna men fick lägga till Bríet som andranamn när hon blev medborgare. Efternamnet fick hon behålla som det var.
Ok, tack för förklaringen.
Citera
2020-10-03, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Han höll väl bla i Kameleont eller har jag fel? A*dreas F*anzen och Eies kusin E*ther R*s kanske också har vetat om Damien Eies övergrepp?

Det är extremt allvarliga anklagelser. Eie har våldtagit och utpressat ett barn. Och nu håller ni på och pekar på att folk skulle vetat om detta. Vad är bevisen för det? Det handlar inte en tystandskultur bara för att det dröjde en vecka efter det att stämningsansökan kom ut och domen kom innan folk började ta avstånd från Eie på sina sociala medier. Skärp er för fan!
Citera
2020-10-03, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electric_boogie
Det är tystnadskulturen som verkar finnas här, som det gäller. Om dessa män också kände till detta gällande Eie så bör de också publikt shameas för detta, man håller inte tyst om en pedofil, då är man fan lika illa själv!

Var är dina bevis för att de skulle vetat om eies äventyr på grindr etc
Citera
2020-10-03, 08:12
Medlem
NicholasUrfes avatar
https://imgflip.com/i/4h69mn
Citera
2020-10-03, 08:17
Medlem
LADDs avatar
Nu tycker jag att den här tråden har spårat ur totalt. Hur kan ni sitta och namnge hans vänner och andra festfixare såhär i en våldtäktstråd med både namn och bild på lösa gissningar?

Brotten Eie har begått är ju värre än en våldtäkt. När man pressat, manipulerat och hotat en livrädd 14-åring till att mot sin vilja ens träffa honom mer så läggs dem här gärningarna på en psykopatnivå som inte kan ursäktas med varken droger eller dåligt minne.

Men det finns ingenting i domen som tyder på att Eie ska ha haft nån som helst medbrottsling i gärningarna. Sånt här beteende är ingenting man skyltar om bland sina vänner och psykopater handlar oftast helt ensamma. Det kommer oftast som en chock både för familj och vänner.
Minns Hagamannen och Örebromannen som kunde leva familjeliv i åratal utan att ens deras närmsta familj hade en susning om vad som pågick. Dem kände inte ens igen karaktärsdragen hos den dem levde med.

Att sitta och gissa sig till att andra festfixare och vänner skulle känna till detta utan att ha grund för det och hänga ut dem med namn och bild är vidrigt. Tänk till lite snälla innan ni outar folk!
Citera
2020-10-03, 08:29
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LADD
Nu tycker jag att den här tråden har spårat ur totalt. Hur kan ni sitta och namnge hans vänner och andra festfixare såhär i en våldtäktstråd med både namn och bild på lösa gissningar?

Brotten Eie har begått är ju värre än en våldtäkt. När man pressat, manipulerat och hotat en livrädd 14-åring till att mot sin vilja ens träffa honom mer så läggs dem här gärningarna på en psykopatnivå som inte kan ursäktas med varken droger eller dåligt minne.

Men det finns ingenting i domen som tyder på att Eie ska ha haft nån som helst medbrottsling i gärningarna. Sånt här beteende är ingenting man skyltar om bland sina vänner och psykopater handlar oftast helt ensamma. Det kommer oftast som en chock både för familj och vänner.
Minns Hagamannen och Örebromannen som kunde leva familjeliv i åratal utan att ens deras närmsta familj hade en susning om vad som pågick. Dem kände inte ens igen karaktärsdragen hos den dem levde med.

Att sitta och gissa sig till att andra festfixare och vänner skulle känna till detta utan att ha grund för det och hänga ut dem med namn och bild är vidrigt. Tänk till lite snälla innan ni outar folk!
Har man varit aktiv under 30 år på Stockholms bögtechnoscen kommer saker och ring fram i ljuset. Jag vet personligen flera personer som har blivit bjudna på droger och sedan har Eigir blivit obehaglig och närgången mot dem. Folk har vetat om det här länge så sluta ta pedofilvurmarna i försvar.

Vet att tunga personer har haft samtal med Eigir om det här för många år sedan. Detta är knappast en nyhet för folk som är ens lite insatta.
Citera
2020-10-03, 09:00
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Jävla äckel ni är också som vetat om det men inte sagt nåt, varför pratar ni nu plötsligt? För att inte ses som nån som backar peddos? I min mening håller du pedofilers rygg lika mycket som namnen och rykten ni droppar.

Hade inte satt min fot på hans fester om jag visste om det här och har heller aldrig hört talas om nå rykten, i mina ögon var han lite dryg visst men fortfarande en stor profil i Sthlm som man såg upp till(framförallt om man var ny i scenen).

Och sen alla statements och regler på fester som Eie har förespråkat, dessa har ju givetvis varit lag för de absolut allra flesta förutom han själv som vi nu sett.

Inte heller en nyhet att knark figurerar på festerna men det gör alkohol också, inte säger man att raves till största del består av alkisar? Att dra lite tjack och gå på rave är knappast pundarfasoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in