2020-10-03, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Du beskriver nog exakt det han själv vill förmedla. Han vill förmedla att han är en sund man som är full av blod. Det är nog bland annat därför han är så hårt sminkad. Kalla fakta är dock att han är fet och det är inte bra för någon människa oavsett vad denne vill förmedla för slags image.

Du kan inte förneka att han är i bättre skick än dom flesta i hans ålder, vilket faktiskt inte är helt ovanligt bland högerpolitiker.
Citera
2020-10-03, 00:34
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Kul och se alla alarmister i tråden. Han har fått en fas 2 (fas 3?) antiviral cocktail som har visat väldigt goda resultat, dock är den inte godkänd än av FDA. För att adekvat kunna hålla koll på hur den fungerar, så är man tvungen att ta honom till topputrustade Walter Reed då inte Vita Huset har den kapaciteten.

Där kan han i lugn och ro jobba i sin specialinredda svit, samtidigt som alla läkare kan ha fullständig koll på utvecklingen. Inget konstigt med det. Det här är en piece of cake.
Han får dock avhålla sig från hamburgare och pommes i någon vecka.

Tänkte precis på detta. Det är ju egentligen inte jättemycket som behövs för vård, speciellt förebyggande och det torde inte vara några särskilda problem att få in detta med personal i Vita huset.

Det är som vi alla vet, mycket PR dessa dagar inför valet och trodde faktiskt inte han skulle lägga in sig, oavsett om han kan sköta sitt arbete lika adekvat från sjukhuset.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ja, det var väl det du menade? Han har ingen möjlighet att mörka det hela, och dessutom inget behov av det
Jag trodde USA:s president kan göra lite av varje och att han inte vill bli häcklad när jag har försökt tona ner hela coronakrisen. Men han kanske vill slippa debatter för han är så usel på dom, men det förstår väl bara hans medarbetare i så fall...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Googlade bilder nu, jag kallar honom inte överviktig. Han är inte spinking, men jag skulle inte säga att det där är något att bry sig om. Han är garanterat i bättre form än dom flesta svenskar i hans ålder.

111 pannor/244 lb vid hans senaste medical check i juni.
Citera
2020-10-03, 00:35
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Kanske blir första TV-debatten någonsin där båda presidentkandidaterna
ligger i respirator?
Det går bra för USA nu.
Citera
2020-10-03, 00:37
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag trodde USA:s president kan göra lite av varje och att han inte vill bli häcklad när jag har försökt tona ner hela coronakrisen. Men han kanske vill slippa debatter för han är så usel på dom, men det förstår väl bara hans medarbetare i så fall...
Givetvis ser det inte bra ut för honom, även fast det kan ge honom sympati. Det går emot hans agenda. Men hur skulle de annars förklara att världens kändaste man försvinner spårlöst och skjuter upp valrallyn? Det går inte. Han har inte aktivt valt att smittas, så det har ingenting med debatterna att göra.
Citera
2020-10-03, 00:38
Medlem
AndersTengells avatar
hahaha stefan..

"vi blev väldigt ledsna över att höra nyheten imorse, min fru ulla och jag önskar dig och melanie ett fullständigt och snabbt tillfrisknande"

hahaha
Citera
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Makeliten injicerar sig inte med giftet!

Bill Gates, som i praktiken styr WHO, är en vaccinhetsare, men själv vaccinerar han sig aldrig, ej heller låter han sina barn vaccinera sig...

Källa på detta tack!
Citera
Medlem
IQ-145s avatar
Trump twittrade för ett litet tag sedan.

https://twitter.com/realDonaldTrump
Citera
2020-10-03, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Du kan inte förneka att han är i bättre skick än dom flesta i hans ålder, vilket faktiskt inte är helt ovanligt bland högerpolitiker.

Han verkar vara pigg och livlig ja, om det är vad du syftar på.
Citera
Medlem
0rganets avatar
Donald själv förklarar att det är inget att oroa sig för och allt är OK! i en för Donald extremt kort video:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1312158400352972800?s=20

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Börjar kännas mer och mer absurt att genomföra valet. Detta är alltså omständigheterna som världens mäktigaste ska bli vald under.

Jag är glad att vi har två år på oss.

Det är i stort sett omöjligt att ändra datum då val måste hållas och president tillträda. Det har aldrig hänt trots krig och annat... Har för mig att både kongress och senaten måste rösta för det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in