2020-10-03, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det sägs ju att Barrett redan haft corona. Men man kan också undra över hur många i senaten som faller bort innan det ska röstas. De republikanska har ju inte varit så pigga på munskydd och så.

Precis, manfallet kan bli besvärande. Jaha, hon kanske redan har haft corona?
Citera
2020-10-03, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Allvarligt när personen är 74 år. Väldigt överviktig. Tränar knappt, äter skräpmat.

Ja. jag förstår att du och CNN tror att Trump snart dör
Men du kommer inte ha rätt denna gången heller.
Citera
2020-10-03, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja. jag förstår att du och CNN tror att Trump snart dör
Men du kommer inte ha rätt denna gången heller.
Nej. Jag kollar inte ens på CNN är inget fan av dom alls. Men fakta är fakta. Han är i två riskgrupper. Detta är allvarligt.
Citera
2020-10-03, 03:01
Medlem
Citat:
Ingen ko på isen.

Allt fortsätter precis som vanligt. Fysiska träffar ersätts med digitala.

Barrett blir såklart vald, oavsett om hon ar Covid eller ej. Bara i CNN:s fejkvärld något annat skulle ske.
Hon kommer i praktiken inte att kunna utses om hon inte kan höras in person i senaten. Den stol det handlar om är för viktig för det, inte minst nu.
Citera
2020-10-03, 03:04
Medlem
Citat:
Nej. Jag kollar inte ens på CNN är inget fan av dom alls. Men fakta är fakta. Han är i två riskgrupper. Detta är allvarligt.

Han är i flera riskgrupper än så. Han har även högt blodtryck och äter tydligen något preparat för hjärtat. Sen är han ju storkonsument av adderall också. Högt kolesterolvärde även. Fetma. Ålder. Man. Stressad.

Men han har ju som sagt tillgång till väldigt bra vård så han har ju bättre chanser än de flesta. Någon skrev om att han blir relaterbar men jag tror att någon som får åka helikopter till ett sjukhus direkt kan vara stötande för andra som inte får testas och som inte får kontakt med läkare av olika anledningar osv.
Citera
2020-10-03, 03:04
Medlem
Citat:

Incidensen ligger på runt 30 fall per 100k invånare i hans åldersgrupp i Sverige just nu.
Hur många dör av dessa? Nästintill obefintligt antal. Varför? Man vet hur man ska vårda.
Tror du därtill att Amerikanska presidenten får bättre eller sämre vård än en 74-årig snittpatient?

Helt otroligt hur vänstern går bananas som vanligt.
7-10 dagars karantän. Sedan business as usual.
Citera
2020-10-03, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Hon kommer i praktiken inte att kunna utses om hon inte kan höras in person i senaten. Den stol det handlar om är för viktig för det, inte minst nu.

Senaten har redan sagt att utnämningarna kan göras efter digitala utfrågningar i och med pandemin.

Hon kommer givetvis tillsättas. Även om du och CNN målar upp fantasiscenarior i vanlig ordning
Citera
2020-10-03, 03:07
Medlem
Citat:
Han är i flera riskgrupper än så. Han har även högt blodtryck och äter tydligen något preparat för hjärtat. Sen är han ju storkonsument av adderall också. Högt kolesterolvärde även. Fetma. Ålder. Man. Stressad.

Men han har ju som sagt tillgång till väldigt bra vård så han har ju bättre chanser än de flesta. Någon skrev om att han blir relaterbar men jag tror att någon som får åka helikopter till ett sjukhus direkt kan vara stötande för andra som inte får testas och som inte får kontakt med läkare av olika anledningar osv.
Jävlar det lär nog bli ett mirakel om han överlever då. Jag vet att dom har kört på antibodiescocktail och annat. Men även medicin som knappt har blivit godkänt?
Citera
2020-10-03, 03:09
Medlem
Citat:
Senaten har redan sagt att utnämningarna kan göras efter digitala utfrågningar i och med pandemin.

Hon kommer givetvis tillsättas. Även om du och CNN målar upp fantasiscenarior i vanlig ordning

Att säga det till någon tidning är en sak, att verkligen få igenom den metoden några veckor före ett val är en helt annan sak.
Citera
2020-10-03, 03:09
Medlem
Citat:
Jävlar det lär nog bli ett mirakel om han överlever då. Jag vet att dom har kört på antibodiescocktail och annat. Men även medicin som knappt har blivit godkänt?

Ja, du gör säkert bättre bedömningar än Vita Husets och militärens läkare
Ursula45 bör givetvis rådfrågas!
Citera
2020-10-03, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Att säga det till någon tidning är en sak, att verkligen få igenom den metoden några veckor före ett val är en helt annan sak.

Hahahahahahahaha!!!! Ni vänsterblivna är verkligen helt otroliga
Citera
2020-10-03, 03:11
Medlem
Citat:
Biden kan säga att "Trump vet inte om att han är vid liv" snart.

"Trump is in a coma,
I know, I know, it's real serious..."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in