2020-10-02, 18:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dapanch
Haha den här va kul oavsett vilken politisk åskådning man har. Du kan ju helt omöjligt vara Trump supporter om du hävdar något sådant här eller? Trump e ju modern till falsk ryktesspridning och name calling
..och källfakta på ditt påstående..??? Kommer naturligtvis aldrig komma...
Citera
2020-10-02, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Hans idéer och frågeställningar om viruset säger något helt annat.
Men det kanske ingen ska tala högt om ?
Ser man dessutom hur naivt han uppträtt inför det faktum att smittspridningen krävt ett ofantligt antal smittade. Så borde nog Trump varit mer ödmjuk.

Istället får han en del av sina uttalanden uppslängt i ansiktet av motståndare, medan andra sår små tvivel.

Hur som haver så hoppas jag att hela den amerikanska befolkningen och övriga världen klarar sig så bra som det bara går, trots vissa orättvisor.
Till dessa räknas naturligtvis bla Trump och Biden

Som sagt, vi är inne i oktober nu och har massor av data. Dags för dig att sluta vara rädd för Wuhan-snuvan.
Citera
2020-10-02, 19:03
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Biden är äldre - men Trump är överviktig. Biden har högt blodtryck, men han äter blodförtunnande - vilket kan ju vara positivt i sammanhanget.

Det blir spännande att se hur dessa herrar kommer att klara av viruset..
Tror du B är smittad då?
Citera
2020-10-02, 19:04
Medlem
För att sammanfatta. Han får besked på att hålla distans och ha mask. Han vägrar och hånar dem men det är deras fel att han smittats
Citera
2020-10-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Som sagt, vi är inne i oktober nu och har massor av data. Dags för dig att sluta vara rädd för Wuhan-snuvan.

Jo visst. En vanlig förkylning kan däcka den bäste. Speciellt oss män.
Jag försöker hålla mig ifrån diverse influensor och så även denna, vad du nu väljer att kalla den.

Men varför var det så viktigt för Trump att smitta andra, för risken är ju stor att det är precis det han gjort.
Sen må det handla om rännskita, covid, vanlig förkylning eller annat.
Är du eller någon i din närhet sjuk så håll dig hemma. Svårare än så är det inte.

Likadant är det på kontoret.
Ge fan i att gå till jobbet sjuk
Citera
2020-10-02, 19:11
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Naturligtvis kommer Trump inte dö av detta. Det är helt otänkbart.
Däremot så kommer sjukdomsförloppet avgöra valet.
- Milda symtom och snabb återhämtning, Trump vinner.
- Sjuk eller svårt sjuk och det blir presidentbyte.
Citera
2020-10-02, 19:12
Medlem
arbetets avatar
Putin är Trumps surrogate under tiden han sitter i karantän. Iaf tror Chris Murphy U.S. Senator från Connecticut det (video):

Washington Examiner
@dcexaminer
.
@ChrisMurphyCT
:
@realDonaldTrump's "surrogate," Vladimir Putin, will campaign for him while he is quarantined.
https://twitter.com/dcexaminer/status/1312051380165771269?s=20

Betänk att detta är en senator i USA i en intervju i en av de nationella nyhetskanalerna.

Citera
2020-10-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
För att sammanfatta. Han får besked på att hålla distans och ha mask. Han vägrar och hånar dem men det är deras fel att han smittats

Han kan mycket väl ha använt mask, men det hjälper ju inte när han kör trekant med Hope Hicks och hon då smittar honom. I det här fallet kan han ju inte heller förneka att han did not have sexual relations with that woman,
Citera
2020-10-02, 19:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Blir intressant och se vilken taktik Biden/demokraterna ska använda sig av nu..
Citera
2020-10-02, 19:24
Medlem
hjaelploskilles avatar
Är DeAnna Lorraine ett parodikonto på Twitter?

https://twitter.com/DeAnna4Congress/status/1312037149546614786

Citat:
Does anyone else find it odd that no prominent Democrats have had the virus but the list of Republicans goes on and on?

Hm, kan det bero på att en sida består av idiotjävlar som förminskar viruset och en sida tar det på största möjliga allvar?
Citera
2020-10-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ändå skryter du med att Biden beklagar att Trump blivit sjuk. Du måste anse att det är en oerhörd prestation.
Nej. Jag förklarar detta tydligt nu, för sista gången. Sen svarar jag inte dig igen eftersom jag tror du missförstår med flit.
Biden beklagade sig över att Trump är sjuk, men med handen på hjärtat är det nog inte många som tror Trump skulle gjort det om det var tvärtom.
Citera
2020-10-02, 19:30
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Nej. Jag förklarar detta tydligt nu, för sista gången. Sen svarar jag inte dig igen eftersom jag tror du missförstår med flit.
Biden beklagade sig över att Trump är sjuk, men med handen på hjärtat är det nog inte många som tror Trump skulle gjort det om det var tvärtom.

Jo, det är rätt uppenbart att han hade gjort samma sak. Han hade inte menat det, men han fattar ju att det ser betydligt bättre ut att beklaga sig än att inte göra det. Hans bas sväljer allt han säger så de lär inte ha något emot det, och för osäkra väljare är det bara positivt om han gör det. Finns inget negativt med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in