Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Men mörkläggning av transport av miltärmateriel är väl i sammanhanget helt ointressant? Vem bryr sig om det nu, och framför allt vem brydde sig egentligen 1994?
Det finns ingen koppling mellan den påstådda transporten och haveriet. Bara spekulation.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------
Jag är med där som jag sitter nu --- att miltärmateriel Antagligen inte har med Olyckan att göra .
Men det har intresse för utredningen som jag ser det och ett demokratiskt intresse.
Säg att en dörr blåser ner till ett horhus. Rakt över torget från Kommunhuset .. .Man kan inte från demokratisk synvinkel då bara begränsa samhällets prestation till att röntga Gångjärnen och låta damerna vara fångar även i Fortsättningen. Funkar inte ...
Visst den nerblåsta dörren har inget med trafficking offer att göra.Det första är en Freak Occurence naturkatastrof det andra är en Uppsåtlig Brottsplan. Hur är dom kopplade Jo inte alls.
Denna dag bedriver svenskar Skumraskaffärer med " Privatiserade " värden som oligarker och andra tvättar -- " dirty Money " via Svenska Banker .. Och det är jänkarna som slår larm om det
Har för mig att det var Just Ericson som fördärvade Sveriges Möjligheter att köpa USA Missiler Amram till Flyget beroende på att E hade exporterat USA varor med Exportförbud till Sovjet.
Jänkarna drog i bromsen " That is a No No "
Nu var samma firmas bilar med i Smeten i detta Också. Det är väl ingen som tror för en bråkdels sekund att den lastningen hade hänt om inte betydande belopp " Smier Geld " " Cash in hand "
" Bestickningens ädla konst " Hade ägt rum finns inte och har aldrig funnits vare sig före under eller efter Revolutionen
Det kan vara sådana killar man Gjorde affärer med
https://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Bout
Vem är det som gör affärer med vem till vems Vinning .. Var hamnar vinsterna ..vilka Risker
Man hade ett flygplan med skapliga flygegenskaper men sedan Ordnande E med att man inte fick köpa beväpningen
.jag är gammal nog att ha hört omdömet landsförräderi.
Sedan är samma firma igång igen med Special gräddfil på tullen
Jag frågar -- Om det är naturlag att det finns " Smörjpengar " på Östra sidan av Östersjön
Varför är då Fullständigt omöjligt att det kan vara samma " Smörjpengar " till viss del även på¨denna sidan.
Mona Visste inget han hade fullt upp med sin " Latinske Älskare "
Som sagt jag tror att skadan har trycks in när det landade på Botten .Men jag kan ha fel ..Och att man kan ha hamnat hyfsat rätt rörande Olyckan men menar att på samma sätt som den nerblåsta dörren till Horhuset finner jag det intressant både som fenomen och demokratiskt Intresse.
Analogin blir att Gångjärnen skall utreda ordentligt men damerna skall befrias samt ngn kastas i fängelse för det brottet. Som visade sig tack vare skeendet.
Här finne en lång lista med myndigheter som kan se ut som Damerna i spetsunderkläder utan dörr
Motsvarigheten till hallicken skall in i finkan damerna släppas
Jag tror jag fattar vad farbror_barbro menar i detta men det var nämnt att man kan hålla mer en sak i huvudet på samma gång.
Kan ju aldrig få bli så att de enda som Åker på Spjället är Reportrarna som Nu har agerat det är deras uppdrag som dom sköter.. I en demokratisk Kontext .. Medans de andra svinen får fortsätta på det allmännas räkning Noll Justering --
Bananrepublik Varning
Hur har man tänkt sig stoppa Dykningar har man tänkt sig öppna eld mot Dykare på internationellt vatten Punktmarkera vraket 24 -7 .. Känns ju omöjligt ..Kommer aldrig att gå om ngn ger sig fan på att dyka -- nästa gång sprides filmen anonymt. Kan ingen åtalas heller.